Mies, haluatko naisen jolla karvoitusta alapäässä vai ajeltua alapää?
Ja lisäkysymys vielä miehille: kumpi parempi naiselle, punainen häpykarvoitus vai tumma häpykarvoitus?
Innoittajan tämän otsikon tekemiselle toimi se henkilö joka viikon välein kyselee täällä että pitäisikö miehen olla ympärileikattu.
Kommentit (42)
Laittakaa miehet ikänne kun vastaatte!
Riippuu siitä oletko syntynyt 90-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:51"]Riippuu siitä oletko syntynyt 90-luvulla.
[/quote] ?
Aivan sama mitä mies haluaa, minä en halua miestä joka on kiinnostuneempi karvoistani (tai niiden puuttumisesta) kuin minusta.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:58"]
Aivan sama mitä mies haluaa, minä en halua miestä joka on kiinnostuneempi karvoistani (tai niiden puuttumisesta) kuin minusta.
[/quote]
Ja karvatko eivät ole osa sinua?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote] Osa minua kyllä, mutta jos se on se osa mikä saa miehen päättämään haluaako minua vai, niin mies saa lähteä.
Ihan sama, kun nyt sais ees jonkunlaisen naisen.
Ihan sama onko pillunkarvoja vai ei. Ei ole mitenkään ratkaiseva asia.
Ajeltu tietenkin, ei tässä mitään raakalaisia olla
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:51"]Riippuu siitä oletko syntynyt 90-luvulla. [/quote] ?
[/quote]
Pitäisin "aikuisen" ajeltua oikeastaan säälittävänä. Ymmärrän jos parikymppinen ryhmäpaineesta tekee sen, haluten antaa vaikutelman vilkkaasta seksielämästä vaikkei mitään seksielämää oikein olisikaan.
Ajeltu kaikki pois vai kiitoradalla?
Haluan sellasen karvasen tuheron joka irvistää
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:47"]Ja lisäkysymys vielä miehille: kumpi parempi naiselle, punainen häpykarvoitus vai tumma häpykarvoitus?
Innoittajan tämän otsikon tekemiselle toimi se henkilö joka viikon välein kyselee täällä että pitäisikö miehen olla ympärileikattu.
[/quote]
Kaikki käy rämemajavasta , posliinini! Punainen on kyl kiva
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote] Osa minua kyllä, mutta jos se on se osa mikä saa miehen päättämään haluaako minua vai, niin mies saa lähteä.
[/quote]
Sama täällä. Mulle on tärkeämpää, etten valitse miestä, joka haluaisi minusta toisenlaisen kuin olen.
Näin naisena sanon vaan, että miehet on nykyään niin neitejä, ettei niistä ole mitään iloa sängyssä. En tosiaan jaksa aina ajella miehen takia.
Nämä neidit haluavat aina posliinia, vaikkeivät edes pysty laukeamaan naisen sisälle vaikka olisi titaania naisella lantionpohjalihakset, kun ovat omaan käteen ja pokerunkkuun tottuneet. Ei ole miehissä nykyään enää mitään tavoittelemista noin seksimielessä. Hyi olkoon
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:07"]
Näin naisena sanon vaan, että miehet on nykyään niin neitejä, ettei niistä ole mitään iloa sängyssä. En tosiaan jaksa aina ajella miehen takia.
Nämä neidit haluavat aina posliinia, vaikkeivät edes pysty laukeamaan naisen sisälle vaikka olisi titaania naisella lantionpohjalihakset, kun ovat omaan käteen ja pokerunkkuun tottuneet. Ei ole miehissä nykyään enää mitään tavoittelemista noin seksimielessä. Hyi olkoon
[/quote]
Onko oikeesti? Eivät laukea pilluun?? Haha!!! No ei ole oikein mistään kotoisin kyllä tuollainen. Mutta ei muutenkaan kuulosta panomiestoiminnalta. Se on muuten kumma, että kun ei itse vaikuta laisinkaan halukkaalta niin miehet joita saa on vähän sellaisia panomiestyyppisiä. Ehkä ne haluavat ottaa haasteena..
Haluan naisen kirkkaanpunaisella häpykarvoituksella, kiitos.