SIILITIE asuinalueena
Olemme saaneet Hekalta asunnon .
Millainen paikka tämä on ?
Kommentit (26)
Yhdyn. Teollisuusalueen tyyppinen paikka lähellä Itäkeskusta.
Jaa, tää olikin Hesassa. Eipä mitään - jatkakaa...
Siilitiellä on ihan turhaan huono maine.
Se on peräisin 60luvulta kun oli tosi levotonta.
Lähiö keskellä ei mitään. Metro tuo ja vie öliseviä humalaisia ja muita käyttäjiä.
Siilitiellä asuneena suosittelen lämpimästi. Se on hienosti ympäristöön istutettu asuinalue, runsailla puistoalueilla ja leikkikentillä. Hyvät yhteydet.
Ihan kivan näköistähän siellä on. Eikö siel oo peruskorjattuja ne monet talot ja asunnot.
Jos pitää holvikaarista niin sitten.
Voitte siellä kuunnella Elvistä, In the ghetto,..
Työskentelin ennen ammatissa, jossa tämä osoite tuli tutuksi. Ei ollut taidekauppa,
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivan näköistähän siellä on. Eikö siel oo peruskorjattuja ne monet talot ja asunnot.
On.
Nopeasti pääsee metrolla pois niin sen verran voi plussaa antaa.
Riippuu mistäpäin Siilitietä. Itse sain Portimopolulta, ja se oli aivan ihana ja täydellinen paikka. Ihan paras paikka missä oon asunut. Ja rauhallista.
Ei juuri pahempaa slummia voi löytää. Itis slummien ydin naapurissa. Itsepuolustuskurssi ja pippurisumute tulevat tarpeen. Älä liiku illalla ulkona, ellet halua päästä hengestäsi.
Asuin Siilitiellä melkein pari vuotta Hekalla. Levoton alue, meluisaa. Onnellinen, kun pääsin pois.
Kyllä mielummin asuisin Siilitiellä kuin Vesalassa.
Olen asumut Siilitiellä 10vuotta.
En kyllä haluaisi muuttaa täältä minnekkään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tää olikin Hesassa. Eipä mitään - jatkakaa...
missä ajattelit olevan? Tieto on tärkeä, jos annoit erittäin negatiivisen kuvauksen paikasta. muuten aloittaja voi saada väärän kuvan.
Slummia, kierrä kaukaa. Järkyttävän levotonta, spurguja ja muuta haittasakkia reilusti. Ulos ei kannata mennä 18 jälkeen.