Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasa-arvo sekoilu ja vouhottaminen, tähän ollaan tultu

Vierailija
24.05.2015 |

Hölkkäryhmässä kympille lähtenyt nainen kertoi, että hän oli pyytänyt työnantajaansa osallistumaan Naisten Kympin osallistumismaksuun.

– Työnantajani vastasi, että aiempina vuosina yritys on maksanut työntekijöiden osallistumismaksun virkistyskassasta, mutta enää he eivät sitä tee, koska kyseessä on tasa-arvon vastainen tapahtuma.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/288762-naisten-kymppi-on-tasa-arvon-vastainen-tapahtuma

Luulen, että yhä enemmän ruvetaan suhtautumaan kriittisesti myös naisten tapahtumiin, järjestöihin ja muuhun vastaavaan.

Sitä se jatkuva tappelu ja kinastelu teettää, kaikesta tehdään tasa-arvo kysymys ja nykyään tunnutaan kinastelevan pelkästään jonninjoutavista asioista joista tehdään jotain elämää suurempia tasa-arvo kysymyksiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän se ei itse ole sitten osallistunut joihinkin sukupuolineutraaleihin tapahtumiin.

Vierailija
2/2 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:47"]

Miksihän se ei itse ole sitten osallistunut joihinkin sukupuolineutraaleihin tapahtumiin.

[/quote]En tiedä, mutta jos tämä on nykyään niitä päivän polttavia tasa-arvo ongelmia, niin voidaan sanoa että tasa-arvo on tässä maassa saavutettu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla