Olen onnellinen 30-vuotias. Lapset tehty(4kpl)
Hauskaa :)
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:42"]Sama juttu. 40 v, ei lapsia. Mahtavaa :)
[/quote]
Oletko oikeasti onnellinen? Minä olen -ap
Olen 30-vuotias lapseton ja onnellinen. Onneksi ei ole tarvinnut pilata nuoruutta lasten hankkimisella.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:40"]Hauskaa :)
[/quote]
Sitte onki jo aika mennä töihin, ni pystyt elättään ne pentus.
Olen saanut ison perinnön joten ei hätää töihin :) Mies tienaa lisäksi mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:42"]Sama juttu. 40 v, ei lapsia. Mahtavaa :) [/quote] Oletko oikeasti onnellinen? Minä olen -ap
[/quote]
Tässä se taas nähdään, penikoineet mammat eivät muka voi käsittää, miten kukaan lapseton voisi olla oikeasti onnellinen. Voi hyvää päivää...
Todellinen alapeukutus täältä! Oletko tyytyväinen, kun räjäytit tuolalaisen tenavapotin ja todenneäköisesti meille verkonmaksajille taakaksi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:19"]
Jep! Kaikki tässä ketjussa kuulostatte todella onnellisilta. :/
[/quote]
En sanonut, että olen onnellinen.
Oletteko todella noin kateellisia että ette voi hyväksyä onnellista perhettä?
Onnellista elämää toivon näille onnettomille kommentoijille sydämestäni <3 -ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:42"]Sama juttu. 40 v, ei lapsia. Mahtavaa :)
[/quote]
Oletko oikeasti onnellinen? Minä olen -ap
[/quote]
Kyllä! Asuntokin kohta maksettu,työvuosia 20 takana,vois jäädä vaikka vuorottelevapaalle ja tehdä mitä huvittaa :)
Onpa kummallinen ketju. Ap hehkuttaa onneaan ja täällä porukka kilpaa alapeukuttaa ja yrittää mollata. Suomalainen kateus, vai mitä ihmettä? Sydämmellistä onnittelut ap:lle! Muistan tuon saman onnen tunteen, kun itse sain perheeni täysilukuiseksi 29 vuotiaana. Sossua ei olla missään välissä tarvittu, ihan itse ollaan lapsemme ja muutaman sossuelätinkin lapset kustannettu. Ja nyt kun lapset alkavat olla täysi-ikäisiä, me vanhemmat ollaan vielä nuoria ja voidaan tehdä mitä huvittaa. :)
Siitäkö se onni tulee kun saa lapset tehtyä ja lapsiluvun täyteen. Kuullostaa melkoiselta suorittamiselta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:06"]
Onpa kummallinen ketju. Ap hehkuttaa onneaan ja täällä porukka kilpaa alapeukuttaa ja yrittää mollata. Suomalainen kateus, vai mitä ihmettä? Sydämmellistä onnittelut ap:lle! Muistan tuon saman onnen tunteen, kun itse sain perheeni täysilukuiseksi 29 vuotiaana. Sossua ei olla missään välissä tarvittu, ihan itse ollaan lapsemme ja muutaman sossuelätinkin lapset kustannettu. Ja nyt kun lapset alkavat olla täysi-ikäisiä, me vanhemmat ollaan vielä nuoria ja voidaan tehdä mitä huvittaa. :)
[/quote]
Ei kateus, mutta viha. Minua vihastuttaa ja surettaa, kun ihmiset tekevät lapsia, ihan niiden lasten puolesta. Ehkä minulla on vain niin paska elämä ja näen niin paljon pahaa, etten voi uskoa, että nykynuoret voivat olla onnellisia. Olen alle parikymppinen ja elämäni on perseestä, kuinka paha maailma tulee vielä olemaan? Ihmiskunta on nimittäin menossa kovaa vauhtia päin helvettiä.
[quote author="shatteredslashK" time="24.05.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:06"]
[/quote]
Ei kateus, mutta viha. Minua vihastuttaa ja surettaa, kun ihmiset tekevät lapsia, ihan niiden lasten puolesta. Ehkä minulla on vain niin paska elämä ja näen niin paljon pahaa, etten voi uskoa, että nykynuoret voivat olla onnellisia. Olen alle parikymppinen ja elämäni on perseestä, kuinka paha maailma tulee vielä olemaan? Ihmiskunta on nimittäin menossa kovaa vauhtia päin helvettiä.
[/quote]
Voi pientä :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:16"]Todellinen alapeukutus täältä! Oletko tyytyväinen, kun räjäytit tuolalaisen tenavapotin ja todenneäköisesti meille verkonmaksajille taakaksi.
[/quote]
Nämä lapset maksavat eläkkeesi ja sinä vaan mollaat! Häh?
Ei tämä onnellisuus sitä tarkoita etteikö elämässäni ole ankeitakin hetkiä. Tämä asia vain tuntuu hyvältä ja muutenkin kaikki on nyt balanssissa!
Kivoja ihmisiä täälä palstalla.
Sama juttu. 40 v, ei lapsia. Mahtavaa :)