Varattujen pettäjien kanssa suhteessa olijat
Eikö teitä haittaa, vaikka te itsekin olette siinä asemassa, että teitä käytännössä petetään? Mieshän harrastaa seksiä myös vaimonsa kanssa (vaikka väittäisi toista). Onko teille siis ok, ettei suhde ole yksiavioinen?
Jos mies eroaisi vaimostaan ja ottaisi siihen rinnalle uuden naisen, olisiko se myös ok? Sama asiahan se käytännössä on.
Te siis kannatatte vapaata parisuhdetta, jossa saa seksiä harrastaa kenen kanssa tahtoo.
Kommentit (5)
Asiat ovat hieman mutkikkaita välittämisen saralla. Olin itse niin tyhmä, etten tajunnut, että mies oli naimisissa kun aloitin tapailun, rakastuin ja sitten kun asian oikea laita paljastui, en heti kyennytkään lopettamaan suhdetta. En ilmeisesti paljoakaan ajatellut vaimoa, tunsin itsenikin petetyksi ja jotenkin lyödyksi. Jopa ajattelin että vaimo on syypää siihen, että mies ei pysy uskollisena vaan huijaa netissä seuraa itselleen.
Sä voit toki odottaa että joku tulee ovelta sua kysymään, tai sä voit ottaa härkää sarvista ja tehdä elämästäsi sen elämän jonka sä haluat.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:09"]
Sä voit toki odottaa että joku tulee ovelta sua kysymään, tai sä voit ottaa härkää sarvista ja tehdä elämästäsi sen elämän jonka sä haluat.
[/quote]
siis mitä? Minä en ole pettäjän kanssa enkä usko mieheni pettävän. Teen kyllä elämässäni kuten haluan.
Tuli nyt vaan mieleen tällainen näkökulma. Olen henk koht itse ollut varatun kanssa sängyssä, mutta olin ihastunut tähän mieheen ja luulin parin jo eronneen. Muistan kokeneeni epävarmana nuorena mielihyvää siitä, että tein kuten tein, mutta jälkeenpäin kaduttaa. Olin mustasukkainen siitä, että mies halusi jatkaa suhdetta tyttöystäväänsä ja piti minua vaan helppona saaliina sillä hetkellä. Nainen arvasi koko homman ja myöhemmin pari erosi lopullisesti. Minä en kyllä se syy siihen ollut.
En näe siinä mitään ristiriitaa koska en haluaisi niitä naisia itselleni. Mulla on jotain mitä niiden miehillä ei ole, niiden miehillä on jotain mitä ne ei käytä tarpeeksi. Niiden miehet pitää ne kuitenkin kotonaan lapsilla,rahalla ja naiset taas pysyvät kotona yhteiskunnan moraali tulkinnoilla.
Eli siis ajatteleko näin?