Lue keskustelun säännöt.
Kaikki sanoo, että olen kaunis ja todella hyvännäköinen, mutta tuo valehtelu paljastuu siinä, että...
20.01.2022 |
Olen ilmaa miehille. Melkein iästä riipumatta. Pidän itseäni ihan kohtalaisen hyvännäköisenä, mutta en todellakaan edes hyvänä. Saatikka kauniina.
En odota tämän johtavan minnekkään. Mietin vain, että miksi ihmiset valehtelevat?
Kommentit (4)
Ulkonäkö on vain yksi tekijä, ns. henkisen kemian osuminen edes välttävästi yksiin edesauttaa ainakin hetkellistä parinmuodostumista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistan aikoinani kun olin ylipainoinen. Mainitsin usein tuttavani kuullen. Hän aina sanoi, että "et ole". Kerran kysyin, että viihtyisitkö itse tällaisessa vartalossa, vastaus oli, että no en. No joka tapauksessa minuun ihastui ja rakastui nykyinen aviomieheni. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta.
Miksi epäilet toisten valehtelevan? Eihän noilla kahdella asialla ole toistensa kanssa juurikaan tekemistä. Ihminen voi olla jumalaisen kaunis ja silti jäädä yksin, tai sitten, no tiedän tuttavapiiristäni pariskunnan, jossa mies on "maailman komein", mutta vaimo on todella, todella vaatimattoman näköinen. Yhdessä ovat olleet jo ainakin 25 vuotta.