Vierailija

Olen mies (38v) ja lauantaina harrastin seksiä serkun kanssa (37v). Meillä on ollut aina ihan hyvät välit ja eilen oltiin molemmat samaan aikaan isovanhempien mökillä. Juteltiin vähän sitä sun tätä, käytiin saunassa ja.... ja sitten jossain vaiheessa alkoi tapahtua.

Mulla on se ongelma että tekis mieli jatkaa sellaista seksisuhdetta. Hän sanoi että voisi kuvitella/haluaisi tällaista uudestaan. Mua vähän epäilyttää että onko tämä sitten hyvä idea. Kyllä pano oli hyvä, mutta jotenkin jäi sellainen paha jälkimaku tästä jutusta...

Sivut

Kommentit (62)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän mikään estä uudestaan kokeilemasta ja jos tuntuu luontevalta niin jatkaa. Eikä se yhtään haittaa vaikka kehittyisi jotain enemmän... minusta ihan kivalta kuulostaa, vaikkakin olette serkkuja mutta mitäs kahden aikuisen ihmisen elämää mennä komentelemaan :)

Tämä ei ole trolli juttu - ap

Suhdautun tähän itse sillä tavalla että ainoastaan ulkopuolisten mielipide haittaa mua. Omasta mielestä on näin: Olemme molemmat aikuiset ihmiset ja kyllä tiedämme että on pakko olla varovainen. Vaikka hän käyttää pillerin, käytimme myös kortsuja. Kyllä on selvä ettei missään nimessä saa käydä niin että hän tulisi raskaaksi. Muuten ajattelen: Why not? Eihän se ole meidän valinta että olemme sukulaisia toisilemme...

Just tätä tarkoitan: Heti hirveä huuto, että noin ei voi tehdä. Kuka sen on päättänyt ja millä oikeudella. Mielestäni tähän pitäisi suhtautuu yhtä myönteisesti kuin homoliittoihin. Minulla ei ole paha mieli. Jäi vain syylinen olo tämän vitun yhteiskunnan näkemyksen takia. Hänellä oli hauskaa ja mulla oli hauskaa. Eli: What`s your fucking problem? - Ärsyttää...- ap

Vierailija
Just tätä tarkoitan: Heti hirveä huuto, että noin ei voi tehdä. Kuka sen on päättänyt ja millä oikeudella. Mielestäni tähän pitäisi suhtautuu yhtä myönteisesti kuin homoliittoihin. Minulla ei ole paha mieli. Jäi vain syylinen olo tämän vitun yhteiskunnan näkemyksen takia. Hänellä oli hauskaa ja mulla oli hauskaa. Eli: What`s your fucking problem? - Ärsyttää...- ap

Kysyt palstalla mielipidettä serkkujen väliseen seksiin ja sitten, kun sulle vastataan, niin vastaus ei kelpaakaan. Eli whats your problem?

Vierailija
Tämä ei ole trolli juttu - ap

Suhdautun tähän itse sillä tavalla että ainoastaan ulkopuolisten mielipide haittaa mua. Omasta mielestä on näin: Olemme molemmat aikuiset ihmiset ja kyllä tiedämme että on pakko olla varovainen. Vaikka hän käyttää pillerin, käytimme myös kortsuja. Kyllä on selvä ettei missään nimessä saa käydä niin että hän tulisi raskaaksi. Muuten ajattelen: Why not? Eihän se ole meidän valinta että olemme sukulaisia toisilemme...

Eihän muulla ole väliä. Ulkopuoliset ja ihmiset yleensäkin puhuvat kaikesta vähänkin "oudosta" jutusta ja jaksavat pyöritellä.silmiä sun muuta... Sinun elämäsi ja päätät kuinka elät. Tärkeintä on olla onnellinen!

Vierailija
Serkkuja on naitu ympäri palloa vuosisatoja. Vähänpä tuolla on merkitystä. Ja sanotaanhan, että mitä serkumpi, sen herkumpi ;)

Juurikin näin!!

Vierailija
Vierailija

Kysyt palstalla mielipidettä serkkujen väliseen seksiin ja sitten, kun sulle vastataan, niin vastaus ei kelpaakaan. Eli whats your problem?

Kyllähän ap otti melipiteet vastaan, mutta antoi oman mielipiteen takaisin. Näinhän väittelyt menevät. Annetaan kaikkien.sanoa mielipiteensä ja puolustetaan omaa sanomaa ja keskistellaan

Elbe

Mielestäni ihan ok, koska ei tosiaan voi valita että sukua ollaan keskenään 😊 aina tuntenut vetoa tähän hieman vanhempaan serkkupoikaan ja nyt aloitettu seksisuhde. Todella hyvää seksiä saanut ja onnellinen tästä!! 😉😉 ei kuitenkaan kerrottu muulle suvulle koska voisi olla aikamoinen shokki 😑

horny

Olen himoinnut serkkuani. Kysyi kerran josko naitaisiin, mutta hän ei ollut suostuvainen. Oon tätiänikin himonnut ja fantasioinut. Jos minulla olisi ollut pikkusisko niin epäilen että olisin häntä käyttänyt hyväkseni.

Vierailija

Nain poikani serkun kanssa aikoinaan, tosin niillä on ikäero suuri ja en pidä poikani serkkua minun sukulaisenani koska on isän puolelta.

Vierailija

Vaikka on laillista niin onhan se serkku niin lähisukua että on pervoa.

Mutta aikuisena ihmisenä saat panna toista aikuista ihmistä joka on suostuvainen.

Tosin ei kannata sukujuhlissa paljoa huudella että olet serkkua pannut! Tuskin tulisi paljoa ymmärrystä.

Ja älkää vaan lisääntykö ettei tule vammaisia tai vähä-älyisiä lapsia kun ei teilläkään ole älyä sen vertaa että panokaveri olisi joku muu kuin sukulainen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat