Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko suunnilleen maksais pk seudulla hiusten värjäys blondista tummiksi?

Vierailija
15.05.2015 |

Hiukset tällä hetkellä vähän yli olkapäiden.

Mitään arviota?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joku kampaaja nyt tietoa!!

Vierailija
2/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi värjäisit hienot blondit hiukset tummiksi. Blondit hiukset ovat harvinaiset ei ehkä suomessa mutta yleisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka Prismaan ja katso hyllystä. Jos ei tuon kummempi prosessi ole tiedossa, niin voit hyvin tehdä itsekin ja onnistut takuuvarmasti. Jos sulla on luonnonblondi, niin älä värjää, älä kampaajalla äläkä itse. Ikinä.

Vierailija
4/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätyt blondit haluaisin värjätä lähemmäs omaa väriä, enkä tosiaan uskalla alkaa kotona värjäämään jos näistä tuleekin vihreät :(

Vierailija
5/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen raidoittanut omat pitkät (lapaluihin) hiukseni platinablondista lähelle omaa sävyä. Eka raidoituskerta oli 189€, seuraava 169€. Nämä hinnat on varmasti kalleimmista päästä, mutta kampaaja on taitava. Edelleen joutuu fiksailemaan sävyä, kun väri aina haalistuu, mutta olen tyytyväinen, että luovuin blondista.

Katso mieleisesi kampaajan hinnastosta paljonko maksaa pitkien hiusten kokopään raidoitus. Yleensä taitaa mennä haarukkaan 120-200€ pk-seudulla. Ja operaation joutuneet tosiaan toistamaan ainakin pariin kertaan, kun väri haalistuu. Riippuu tietysti millaiseen lopputulokseen tähtää.

Koko pään väriä harva kampaaja suostuu tossa tilanteessa laittamaan. Kotona ei ainakaan kannata blondattua hiusta värjätä, lopputulos voi olla arvaamaton.

Vierailija
7/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:54"]Mä olen raidoittanut omat pitkät (lapaluihin) hiukseni platinablondista lähelle omaa sävyä. Eka raidoituskerta oli 189€, seuraava 169€. Nämä hinnat on varmasti kalleimmista päästä, mutta kampaaja on taitava. Edelleen joutuu fiksailemaan sävyä, kun väri aina haalistuu, mutta olen tyytyväinen, että luovuin blondista.

Katso mieleisesi kampaajan hinnastosta paljonko maksaa pitkien hiusten kokopään raidoitus. Yleensä taitaa mennä haarukkaan 120-200€ pk-seudulla. Ja operaation joutuneet tosiaan toistamaan ainakin pariin kertaan, kun väri haalistuu. Riippuu tietysti millaiseen lopputulokseen tähtää.

Koko pään väriä harva kampaaja suostuu tossa tilanteessa laittamaan. Kotona ei ainakaan kannata blondattua hiusta värjätä, lopputulos voi olla arvaamaton.
[/quote]

Ohhoh hurjjan kallista! :o
Mulla itselläni ei ole platinablondi vaan aika luonnollisen vaaleaksi raidoitettu eikä siis ikinä kokonaan vaalennettu.

Jospa ei noin kalliiksi tulisi ja vois värjätä kerralla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän