Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te miehet suhtaudutte oikein siroon linnunluiseen

Vierailija
11.05.2015 |

naiseen joka vieläpä lyhytkin. Onko pelkoa "rikkimenemisestä" sängyssä peuhatessa vai onko silmissänne nainen kun on lapsen kokoinen ?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romuluiset ja läskit amatsooninaiset alapeukuttaa

Vierailija
2/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, lapsen näköinen nainen ei kiihota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kysymystä, miten sinuun pitäisi suhtautua. Minä suhtaudun kaikkiin ihmisiin samalla tavalla ja kohtelen heitä ihmisenä. Ei minulla ole tapana paiskoa ketään ihmisiä pitkin seiniä ja lattioita :D Juu ja en luule, että ketään pieni nainen menee rikki, eiköhän se ihminen vaikka pieni onkin kestä ihan normaali ja vähän rajummatkin puuhat.

Vierailija
4/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, lapsen näköinen nainen ei kiihota.

Vierailija
5/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:52"]Niin mitä mieltä olette nolla koon naisista esim 152cm/37kg
[/quote]

Sauras
[/quote] Tarkoittaa mitä? Liekö edes suomea.

Vierailija
6/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenomaiset naisethan on miesten suurimmassa suosiossa.

Vierailija
7/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:46"]

naiseen joka vieläpä lyhytkin. Onko pelkoa "rikkimenemisestä" sängyssä peuhatessa vai onko silmissänne nainen kun on lapsen kokoinen ?

[/quote]Tykkään, pieni on kaunista:)

Vierailija
8/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi yhtään. Erityisesti toi "linnunluinen" on aika karmaiseva adjektiivi. Pienet, lyhyet naiset jotka muistuttaa lasta ei ole haluttavia. Ehkä se on just se lapsenomaisuus mikä on vastenmielistä ainakin mulle. Tykkään pitkistä naisista, joilla on kurvit kohdallaan. Mut se oon vaan mä.

Vierailija
9/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kokoisia. Missä mättää?

Vierailija
10/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alipainoinen nainen on vastenmielisempi kuin ylipainoinen. Varsinkin, kun on alasti ja luut näkyy. Hyi! Mieluummin läskiä, kuin luuranko paistaa...

Vierailija
11/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hentoudessa voi olla jotain äärimmäisen hellyttävää ja herkkää kun se herättää jonkinlaisen suojeluvaiston. Jos on todella pieni, niin käytännössä sitten seksin suhteen saattaa olla liiankin varovainen, ja se haittaa. Pelottaa, ettei vahingossa läpsäytä slarballa tajua pois.

Vierailija
12/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaverini on ihan pakkomielteinen pienuudestaan ja laihuudestaan, hakee sillä joka päivä huomiota. Nauttii säälittävällä tavalla siitä kun häntä ihaillaan siroudesta. Huono itsetunto. Rasittava tyyppi.

Vierailija
13/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään naisen, jonka reisi paksuimmasta kohdasta oli varmaan n. 30 cm. Ajoi polkupyörällä, jossa sellainen melko massiivinen jousitettu satula, niin takamus ei tullut lähes ollenkaan kummaltakaan reunalta satulan yli. Huh, harvoin näkee noin laihoja, itselläni yksistään nämä elefantin luut tekisivät minusta vähintään puolitoistakertaa leveämmän ja siihen päälle sit vielä nämä luiden päällä olevat elämänilot, niin olen varmaan kaksi kertaa leveämpi, vaikkei nyt edes kovin paljoa ole ylipainoa. En voisi ajatellakaan olevani noin laihan miehen kanssa.

Vierailija
14/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni, 154/45 ja tykkään välillä vähän rajummasta seksistä. Miesten mielestä se on ollut vähän yllättävää ja sekin, että minulla onkin voimaa. En siis mene rikki seksiä harrastaessa. ;)

Ja tykkään siitä, että mies ottaa seksissä tilanteen haltuun. Näin sirona naisena hentoisemmakin miehen on helppo nostella ja vaihdattaa asentoa. :D

Vierailija
15/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että sairastaa anoreksiaa ja tarvitsisi varmaan asianmukaista hoitoa. On vissi ero olla siro/pieni kun anorektinen. Enkä tarkoita pahalla enkä hauku.

Vierailija
16/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ja hoitajana ajattelen, että laihuuden raja kulkee siinä pyöriinkö kuukautiset. Jos ei niin on syytä nostaa painoa, vaikka täällä puhuttaisin kuinka laihuuden puolesta.

Vierailija
17/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun kuten ihmiseen.

Vierailija
18/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:46"]naiseen joka vieläpä lyhytkin. Onko pelkoa "rikkimenemisestä" sängyssä peuhatessa vai onko silmissänne nainen kun on lapsen kokoinen ?
[/quote] siis minkä ikäisen lapsen kokoinen? 15-vuotiaan?

Vierailija
19/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä lyhyitä ja hinteliä miehiä, ota semmoinen, niin sinun ei tarvitse huolestua.

Vierailija
20/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä mieltä olette nolla koon naisista esim 152cm/37kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi