Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni tarjosi minulle mustunutta kanaa!

Vierailija
11.05.2015 |

Pyysi oikein luokseen syömään ja ajattelin, että olisi panostanut. Kun ateria ilmestyi eteeni olin pudota tuolilta! Edessäni oli kuivaa riisiä, jotain säälittävää nuhjuista vihersalaattikyhäelmää ja kuin kirsikkana kakun päällä - mustunutta kanaa! En toki odottanut, että miesystäväni olisi gourmet-kokki, mutta nyt meni kyllä niin alta lipan, että ameebaakin hävettäisi!

Taisi olla tämä suhde tässä. Sääli. Varsin komea mies, eikä mikään tyhjätaskukaan, ihan isämatskua jopa. Minä kun en vain tahdo jälkikasvustani sellaista, jonka keitokset ovat kuin autistien kotitalouskerhon keittiöstä. Ei jatkoon!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni koko vitsi ihan ohi kun luulin etta tarjolla oli Blackened Chicken, etelavaltioiden Cajun-keittion tavalla valmistettua kanaa :). t.usalainen

Vierailija
2/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjositko sinä puolestasi kynittyä broileria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin mua ainakin naurattaa! :D Oli niin hyvin kuvailtu koko touhu. :)

Vierailija
4/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustunutta kanaa, kastunutta munaa.

Vierailija
5/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sentään yritti! Älä heitä miestä kaivoon jos ei osaa tehdä ruokaa nyt, hän voi sen taidon oppia ajan kanssa. terv. vaimo jonka mies laittoi ensimmäisen kerran nuudelia ruuaksi, nykyisin tekee meidän perheen ruuat ja nyt on muutakin kuin nuudelia ruuaksi ;-)

Vierailija
6/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny oo tommonen, minä en olisi onnistunut edes noin hyvin :D Miehesi on ylittänyt itsensä, LOL..

miäs

Vierailija
7/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti tarjosi jotain hyvää viiniä....muki tolkulla. Ja jälkiruoaksi vihtorin lettuja tervalla kypsytettynä.

Vierailija
8/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siskosi ja äitisi tulivat käymään, tarjosiko miehesi silliä kullekin?

Vierailija
9/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:50"]Mustunutta kanaa, kastunutta munaa.
[/quote]
Toivottavasti ap tarjosi vastavuoroisesti kettua vinossa.

Vierailija
10/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu hänet vuorostasi kylään ja tarjoa piloillasi jallua. Sitten jätä se sika. 

Vierailija
11/17 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheai kaipasi varmaan sinulta Humppilan piimää. Pyydä ensi kerralla, että tarjolla on kuhaa a la Lilli ja mallikkaita kurkkuja. Aika kuluu rattoisasti pullia paistellessa.

Vierailija
12/17 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi onzuvakki.. 

ouuuuuuuudooooouuuugg

Sinkkumies

Vierailija
13/17 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysi oikein luokseen syömään ja ajattelin, että olisi panostanut. Kun ateria ilmestyi eteeni olin pudota tuolilta! Edessäni oli kuivaa riisiä, jotain säälittävää nuhjuista vihersalaattikyhäelmää ja kuin kirsikkana kakun päällä - mustunutta kanaa! En toki odottanut, että miesystäväni olisi gourmet-kokki, mutta nyt meni kyllä niin alta lipan, että ameebaakin hävettäisi!

Taisi olla tämä suhde tässä. Sääli. Varsin komea mies, eikä mikään tyhjätaskukaan, ihan isämatskua jopa. Minä kun en vain tahdo jälkikasvustani sellaista, jonka keitokset ovat kuin autistien kotitalouskerhon keittiöstä. Ei jatkoon!

Miten voi olla isä matskua jos ei osaa laittaa ruokaa? Oho sillähän oli rahaa, sehän se ratkaisee asian.

Vierailija
14/17 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tarjosi vain kaatunutta pulua ja sitten seki pulu katos. Oli taas tosi tylsä ilta.

Vierailija
15/17 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään pussi nuudelia tarjonnut.

Vierailija
16/17 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Arska? Ainakin työkaverini Arska tehtaalla tarjoaa usein mustunutta kanaa.

Vierailija
17/17 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 / 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi