Vierailija

Miehen isä oli alkoholisti, eikä hän siksi juo edes yhtä olutta, jos lapsia paikalla. Hänen omiaan tai muita.

Miten saada se rentoutumaan ja juomaan vaikka lasi viiniä, kun lapset nukkuu?

• ylös 5
  • alas 168

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Miksi sinulle on ongelma viettää iltaa yhdessä selvinpäin? Kuullostaa empaattiselta mieheltä.

• ylös 158
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko ap:n mielestä mies rentoutunut vain, jos suostuu juomaan viiniä? Ap löytänyt fiksun ja esimerkillisen miehen ja haluaa muuttaa tätä... kummallista.

• ylös 76
  • alas 2
Vierailija

Tästäkin pitää nalkuttaa. Ei ihme että niin moni mies valitsee yksin elämisen.

• ylös 45
  • alas 2
Vierailija

Ottaan?

Miten miehen juomattomuus voi olla noin iso ongelma. Mieti miksi sä tarvitset alkoa rentoutumiseen?

• ylös 55
  • alas 0
Vierailija

Muakin harmittaa, kun mies ei hakkaa mua yhtään illanvieton päätteeksi. Eikä edes piilota kännyköitä hätäpuhelujen estämiseksi. Mikä tuota miestä oikein vaivaa?

• ylös 35
  • alas 8
Vierailija

Mies on oikeassa. Lasten ei tarvitse nähdä alkoholismia. Itse en pidä pahana vaikkapa viinilasin juomista tai yhtä olutta, mutta siihen se sitten saa jäädäkin jos on lapsia paikalla.

• ylös 35
  • alas 4
Vierailija

Mä en edes tupakoi jos on lapset. En halua itseäni mainostettavan että ****** haisi ihan tuhkakupille.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

White trash yh problems. Kohta pääsee taas baariin hakee ukkoa joka osaa dokaa, eikä tarvi katella mitään traumaattista poikaa.

• ylös 20
  • alas 8
Vierailija

Fiksu mies löytänyt tyhmän yh:n. Vastenmielinen piirre ihmisessä jos ei osaa olla ilman alkoholia ja nauttia elämästä olematta aina kännin haussa. Olet juoppo.

• ylös 33
  • alas 2
Vierailija

Olen samanlainen, alkoholistiperheestä lähtöisin ja omien lasten ollessa missään lähimaillakaan en ota pisaraakaan alkoholipitoista, sillä muistan liian hyvin miten turvaton olo minulla oli lapsena aina, kun vanhemmat ottivat. Lapsi huomaa kyllä ne pienet erot vanhemman käytöksessä ja olemuksessa jo yhden lasillisen jälkeen, vaikka vanhempi kuinka yrittäisi olla normaalisti. Se hämmentää ja pelottaa lasta helposti. En halua, että lapseni joutuvat ikinä kokemaan sellaista minun vuokseni. Sinulla on erittäin fiksu mies.

• ylös 42
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.