Vierailija

Oon suhteessa miehen kanssa joka hoitaa kaiken kommunikoinnin puhelimella watsapp videopuheluilla. Siis kaiken.
Välillä mies soittaa kun olen jo omassa sängyssä menossa nukkumaan ihan räjähtäneen näköisenä ja pyjamassa. Eikä siinä mitään, mutta hän soittaa myös vaikka paikalla olis muita esim. hänen lapset tai joku kaveri tai joku mulle täysin tuntematon setäeno ja vaatii et tervehdin sitten vielä erikseen heitäkin.
Välillä jos oon miehen luona ja oon nukahtanut sohvalle hän saattaa myös soittaa vaikka veljelleen ja esitellä että tossa toi nainen nyt sit nukkuu sohvalla.
Sit jos sanon tästä, et en tykkää enkä haluu olla sen videopuheluissa mukana, ni mies suuttuu ja oon kuulemma ihan takakiree hullu. Välillä vaan painan punasta luuria tai en vastaa jos huomaan ylimäärästä yleisöä ja siitä ollaankin sit saatu monet riidat aikaseksi.
Onko tää nyt ihan normaalia aikuisen ihmisen käytöstä? Pitääkö mun vaan löysätä vannetta pään ympärillä?

• ylös 71
  • alas 5

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lopeta vastaaminen videopuheluihin, vastaat vain tavallisiin. Eiköhän se siitä opi.

• ylös 66
  • alas 1
Vierailija

No selitä että et halua hänen soittavan videopuheluita ja jos soittaa niin et aio enää vastata. Kerro että sinua ei saa koskaan kuvata luvatta videopuheluun kun esim nukut.

Jos mies haukkuu sinua näistä ehdoista niin eiköhän silloin kannata harkita mitä elämä tulisi jatkossa olemaan miehen kanssa joka ei kunnioita sinun toiveitaan yksityisyydestäsi suhteessa.

Kuinka ihanaa olisi kun mies esittelisi kavereilleen videopuhellussa "kato nainen oksentaa raskauspahoinvointiaan", "kato mikä maha mun eukolla on, nosta paitaa niin Make näkee nurin kääntyneen navan, hei Make haluaa nähdä sen" jne. Arvaappa kunnioittaisiko tuo mies lastenne yksityisyyttä vai tulisiko videopuheluun lapsen imetykset, vaipan vaihdot, naku lapsi punkassa jne.

Harkitse vielä. Ja ei tuo ei todellakaan ole normaalia. Ja kaikista huolestuttavina on jos mies on päättänyt että sinun tulee sopeutua tuohon miehen omituisiin tapoihin eikä halua edes neuvotella miten tulisi toimia että sinäkin olisit onnellinen.

• ylös 71
  • alas 0
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.