Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen nuori ja minulla on aivokasvain, josta lääkäri kyselilin uä:tä tehdessään.

Kysyi lopulta onko minulla vakuutus, sanoin että ei.

Lääkäri taisi sääliä minua ja inhimillisyys meni ahneuden edelle.

Todella arvostettava teko ❤

• ylös 15
  • alas 2

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
unohti sen

sun vammat ei kiinnosta ketään

Haista vit tu kùsipää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aivokasvain ja olit kardiologilla, nyt joku ei täsmää?

En ollut aivokasvaimen takia kardiologilla.

Ap

Vierailija

Vielä on joitakin lääkäreitä jotka ovat oikeasti alalla siksi että haluavat auttaa ihmisiä. Nämä ovat tosin suurimmaksi osaksi jo vanhempaa ikäluokkaa ja kohta eläköitymässä. Nykyään tilanne on aivan toinen ja alalle hakeuudutaan pääasiassa hyvän palkan vuoksi. Auttaminen on alalle hakeutumisen syiden listassa alimpana, jos se on edes ylipäätään päässyt listalle. Eipä yliopistollakaan muutamia vuosia sitten lääkisläiset puhuneet kuin rahasta, kukaan ei koskaan maininut ihmisten auttamista kun poikkitieteellisissä tapahtumissa tuli puhetta mitä kukakin opiskelee ja miksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vielä on joitakin lääkäreitä jotka ovat oikeasti alalla siksi että haluavat auttaa ihmisiä. Nämä ovat tosin suurimmaksi osaksi jo vanhempaa ikäluokkaa ja kohta eläköitymässä. Nykyään tilanne on aivan toinen ja alalle hakeuudutaan pääasiassa hyvän palkan vuoksi. Auttaminen on alalle hakeutumisen syiden listassa alimpana, jos se on edes ylipäätään päässyt listalle. Eipä yliopistollakaan muutamia vuosia sitten lääkisläiset puhuneet kuin rahasta, kukaan ei koskaan maininut ihmisten auttamista kun poikkitieteellisissä tapahtumissa tuli puhetta mitä kukakin opiskelee ja miksi.

Hyvä kirjoitus! Asia on juurikin näin.

Vierailija

Tämä on todella harvinaista.

Ap, olet ollut todella hyväsydämisen lääkärin asiakkaana.

Vierailija

Ultraääni kuuluu sen kardiologin työvälineisiin ja käynnin hintaa. Eihän se muuten pystyis diagnoosejaan tekemään.