Vierailija

Keksittiin täydellinen hääpaikka mutta vieraille tulee ajomatkaa 1-1.5h suunta. Paikalla on myös mahdollista majoittua halvalla.

Jos useampi vieras jää majoittumaan niin tulee meille, muutenkin köyhille nuorille kalliiksi. Häiden budjetti on muutenkin max tonnin, pidetään erähenkiset häät luonnossa ja luonnosta nauttien pienellä porukalla (15 henkilöä)

Onko siis törkeää vai yleistä että vieraat maksavat kokonaan tai edes osan majoituksestaan?

• ylös 5
  • alas 37

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Tietenkin vieraat. Voivat valita jäävätkö yöksi vai säästää ja mennä kotiin.

• ylös 99
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitäs jos tarjoaisitte vieraille iltapäivähääkahvit kaupungissa, jossa he asuvat?

Ja sitten matkustaisitte kaksisteen sinne erämaahan nauttimaan luonnonrauhasta?

• ylös 85
  • alas 29
Vierailija

On täysin normaalia, että häävieraat maksavat majoituksensa. En ole koskaan ollut häissä, jossa hääpari olisi maksanut vieraiden majoituksen.

• ylös 86
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos tarjoaisitte vieraille iltapäivähääkahvit kaupungissa, jossa he asuvat?

AP: Koska iltapäivähääkahvit eivät ole meidän näköiset ja tämä pieni porukka tulisi pettymään ja mentäisiin naimisiin ”karkuteillä”

• ylös 8
  • alas 20
Vierailija

Häävieraat maksavat majoituksen. Tuossa tapauksessa olettaisin, että suurin osa 15 vieraasta palaa kotiin vihkimisseremonian jälkeen, joku 1,5 tunnin ajomatka ei ole juttu eikä mikään ajettavaksi.

• ylös 81
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä täydellinen paikka ole jos vieraille on kaikille noin pitkä matka. Vieraita varten kuitenkin ne häät järjestätte.
Mitä sinä horiset? Reilu tunti ei ole matka eikä mikään.

• ylös 67
  • alas 2
Vierailija

Jos haluatte, että vieraat jäävät, te maksatte. Vieraat voivat myös maksaa itse, mutta siinä tapauksessa monet lähtevät illansuussa pois.

• ylös 28
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte, että vieraat jäävät, te maksatte. Vieraat voivat myös maksaa itse, mutta siinä tapauksessa monet lähtevät illansuussa pois.
Ne jotka jäävät nauttimaan muutakin kuin kahvia, tuskin lähtevät.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Mä en tiennytkään, että iltapäiväkahvit voivat olla jonkun ihmisen näköiset. Tai ihminen iltapäiväkahvien näköinen.  :)

• ylös 21
  • alas 8
Vierailija

Kunhan vieraille kerrotaan kutsussa, että mahdollisen majoituksen joutuvat itse kustantamaan. 

• ylös 27
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietenkin vieraat. Voivat valita jäävätkö yöksi vai säästää ja mennä kotiin.

Ja tämä pitää mainita kutsussa

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Me maksettiin majoitukset, tietenkin. Miksi vieraiden pitäisi maksaa teidän hääkustannuksia? Outo ajatus.

• ylös 6
  • alas 45
Vierailija

Aina maksettu majoitukset ja kyydit itse, vieraina siis. Ollaan pari kertaa oltu häissä 600 km päästä kotoa, asutaan toisella puolella maata. Ei tulis mieleenkään valittaa jostain parin tunnin ajomatkasta 😄 Työmatkakin jo tunti suuntaansa.

• ylös 45
  • alas 3
Vierailija

Ei se budjetti ihan pieni voi teillä olla, jos ruokitte vieraat useampaan kertaan. Niitä tarjoilujahan tulee väkisinkin useampia, jos ensin ilta venyy pitkäksi ja sitten vieraat ovat paikalla vielä seuraavanakin päivänä.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP: Koska iltapäivähääkahvit eivät ole meidän näköiset ja tämä pieni porukka tulisi pettymään ja mentäisiin naimisiin ”karkuteillä”

Miten niin naimisiin karkuteillä? Pappi/maistraatin virkamies olisi tietysti läsnä niillä kahveilla ja alkajaisiksi vihkisi teidät. Sen jälkeen kahvia ja kakkua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunhan vieraille kerrotaan kutsussa, että mahdollisen majoituksen joutuvat itse kustantamaan. 

Tuohan on oletus, ei sitä tarvitse kutsussa kertoa. Mutta voihan siinä halutessaan todeta, että majoitusta tarjoaa paikka x hintaan y, varaukset sieltä ja sieltä.

• ylös 16
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.