Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eiliseen Martina keskusteluun.. Jos kuntoilet ja olet hoikka, olet rasvaton ja ryppyinen ja näytät aina vanhemmalta kun pitäisi. Jos et tee niin, olet huono nainen kun et pidä itsestäsi huolta, näytät taas kamalalta ja ikäistäsi vanhemmalta. Jos satut omaamaan loistavat geenit ja näytätkin nuoremmalta, olet jo sen perusteella jotenkin ylimielinen, mitä se vanha ämmä itsestään kuvittelee.. Ja jos silottelet vähän ryppyjä tai haluat freesata ulkonäköä, sitten vasta oletkin pahinta sakkia, turhamainen ja takuulla aivan kamalan näköinen. Miltä meidän oikein pitäisi näyttää että kelvattaisiin kenellekään? No onhan täällä niitä ketjuja joissa ihastellaan luonnonkauniita 40 v naisia mihin meidän pitäisi kaikkien pyrkiä.. Luonnonkauniita minun per se. Niistä julkkiksista jokainen tehnyt jotain itselleen mitä täällä hehkutetaan isoilta kyliltä luonnollisena 4-kymppisinä.. En ole kyllä nähnyt samanmoista mustamaalausta 30 tai 50 vuotiaiden kohdalla. Tuntuu että tämä 40 on nykyisin joku kohdeikä kytätä virheitä.

• ylös 141
  • alas 16

Sivut

Kommentit (163)

Vierailija

Katkerat vanhat ukot niitä viestejä kirjoittelee, kun eivät kelpaa minkään ikäisille naisille ja sitten kiukku puretaan 40v naisiin.

• ylös 87
  • alas 40
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, ja naiset ei ikinä mollaa miehiä. Ehei.

Joko kasvatat paksumman nahan, tai sitten katsot peiliin.

Miten tämä aloitus liittyi miehiin? Minun mielestäni ketään ei pitäisi mollata mistään syystä. Miten se, että 40 v naiset haluaisivat elää elämäänsä ilman haukkuja, on pois miehiltä? Meinaatko että jos joku on joskus mollannut jotain miestä, niin se automaattisesti antaa oikeuden ottaa silmätikuksi juuri 40 v naiset ja heidän ulkonäön??

• ylös 74
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Martina on ärsyttävä. Varmaan siksi. 

Tuskin sinua kukaan mollaa. Ellet ole ärsyttävä myös. 

• ylös 29
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kyllä se tuntuu olevan naiset, jotka toisiaan haukkuu.

• ylös 28
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsekihän juuri mollasit niitä ulkonäöstään huolehtivia naisia...Ensin pidät palopuheen ku naisia haukutaan mistä millonki, mutta sitten teet itse samaa heti seuraavassa lauseessa. Klovni.

Että mitä?

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katkerat vanhat ukot niitä viestejä kirjoittelee, kun eivät kelpaa minkään ikäisille naisille ja sitten kiukku puretaan 40v naisiin.

Huuuh-huh

Voit olla aivan varma, ettei miehiä kiinnosta. Pystytkö vakavalla naamalla kuvittelemaan, että joku tuntemasi "vanha ukko" kirjoittelisi jotain viestejä Martinasta? Et varmasti pysty, ellet tunne sitä kakkonen-on-ykkönen tanssi-jormaa tmv. 

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Kyllähän nuoriakin haukutaan. Minut on monta kertaa haukuttu livenä ja täällä.

N25

• ylös 35
  • alas 0
Vierailija

Ei meitä todellisessa elämässä mollata. Älä pahoita mieltäsi tämän palstan juttujen takia, nämä on ihan höpötystä ja ajanvietettä, joku vaan huvikseen provoilee.

• ylös 37
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Martina on ärsyttävä. Varmaan siksi. 

Tuskin sinua kukaan mollaa. Ellet ole ärsyttävä myös. 

Jos ihminen on ärsyttävä ja täynnä itseään, kuten hän minunkin mielestäni on, miksi haukkua ulkonäköä? Miksi ei voi vaan todeta että persoonassa vikaa. Outoa on..

Ap

• ylös 31
  • alas 4
Vierailija

Mitä mieltä:

-39-v.
-liikun paljon ja lihaskunto hyvä, olen aika kiinteä mutta kuitenkin ylipainoa
-ryppyjä vähemmän kuin keskimäärin, en ole käynyt operaatioissa enkä edes käytä mitään voiteita.

• ylös 4
  • alas 21
Vierailija

Olen liki viisikymppinen ja en ole ainakaan kuullut, että minua olisi kukaan mitenkään mollannut. Ja jos millaisia, niin se on hänen häpeänsä, ei minun.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Nelikymppinen ja vähän vanhempikin nainen on jokaisen elämää nähneen miehen unelma, oikeasti. Tuntuu erikoiselta, että tätä ei täällä suvaita. En ole ikärasisti ja monesti kolmevitonenkin on hyvä kumppani, edellyttäen, että lapsiasiat on selvillä eli haluaa lapsia tai ei halua lapsia. Molemmat käy mutta pitää olla tiedossa.

• ylös 28
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei meitä todellisessa elämässä mollata. Älä pahoita mieltäsi tämän palstan juttujen takia, nämä on ihan höpötystä ja ajanvietettä, joku vaan huvikseen provoilee.

Totuus on, että nuorekkuus suurin tekijä naisen viehättävyydessä. Ja koska sitä ei kukaan teille uskalla todellisessa elämässä suoraan sanoa, niin täällä palstalijoilla on sitten sitäkin suurempi tarve korjata naisten virheellinen kuva omasta viehätysvoimastaan. Lähes jokainen nainen on menettänyt suurimman osan viehätysvoimastaan jo 30-40 vuotiaana.

Kaikille olisi parempi, jos tästä oltaisiin rehellisempiä. Nyt jää lukemattomat parisuhteet toteutumatta, kun naiset viivyttelevät niin pitkään, etteivät he enää ole haluttavia parisuhteeseen ikänsä vuoksi.

• ylös 8
  • alas 64
Vierailija

Tällä palstalla olen huomannut, että miehille, iästä viis, minä 40-v naisena olen ongelmajätettä. Nuorille naisille taas vitsi. Ihan sama olenko 40 vai 80 vai haudassa.

• ylös 12
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten tämä aloitus liittyi miehiin? Minun mielestäni ketään ei pitäisi mollata mistään syystä. Miten se, että 40 v naiset haluaisivat elää elämäänsä ilman haukkuja, on pois miehiltä? Meinaatko että jos joku on joskus mollannut jotain miestä, niin se automaattisesti antaa oikeuden ottaa silmätikuksi juuri 40 v naiset ja heidän ulkonäön??

No missä sua nyt on haukuttu? Päin naamaako on tultu aukomaan vaiko jossain netissä oot osallistunut mihin lie tappeluihin. Mutta yleisellä tasolla ei varmaan kannata odottaa muilta ihmisiltä sen suurempaa muutosta, ihmiset on just sellasia kun ne on, eli aika usein totaalisia vittupäitä jotka vaan vittuilee ties mistä vittuilun ilosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen huomannut, että miehille, iästä viis, minä 40-v naisena olen ongelmajätettä. Nuorille naisille taas vitsi. Ihan sama olenko 40 vai 80 vai haudassa.

En kyllä tämän paskapalstan perusteella tekis liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä mistään ihmisistä, ehkä korkeintaan tämän palstan aktiivisista käyttäjistä jos niistäkään kun iso osa näyttää olevan ihan täys trollivaihde päällä.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naiset tekivät itsestään kertakäyttöisiä feminismin myötä ja yhä huonompaan suuntaan ollaan edelleen menossa. Näin käy, kun miehiä ei kuunnella.

Paskaako sinäkää pelle tiedä ajasta ennen feminismiä.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että nuorekkuus suurin tekijä naisen viehättävyydessä. Ja koska sitä ei kukaan teille uskalla todellisessa elämässä suoraan sanoa, niin täällä palstalijoilla on sitten sitäkin suurempi tarve korjata naisten virheellinen kuva omasta viehätysvoimastaan. Lähes jokainen nainen on menettänyt suurimman osan viehätysvoimastaan jo 30-40 vuotiaana.

Kaikille olisi parempi, jos tästä oltaisiin rehellisempiä. Nyt jää lukemattomat parisuhteet toteutumatta, kun naiset viivyttelevät niin pitkään, etteivät he enää ole haluttavia parisuhteeseen ikänsä vuoksi.

Tuskinpa monellakaan 40-vuotiaalla on mitään suuria oletuksia viehätysvoimastaan. Siinä iässä osataan jo arvostaa tärkeämpiä asioita, eikä yritetäkään olla viehättäviä. Eikä useimmiten edes haluta enää parisuhdetta jos ollaan siltä säästytty.

• ylös 27
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se vaan on, ettei tule koko suhdetta, jos miehellä tuollaiset ajatukset on. Sittenhän nainen vaan lentää mäkeen, kun ei ole enää viehättävän ikäinen.

Eli kannattaa nuorten naisten viivytelläkin, niin karisee kimpusta pinnalliset miesbimbot. Sitten voi olla onnellinen itsekseen, tai löytää jonkun kunnon miehen.

• ylös 36
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naiset tekivät itsestään kertakäyttöisiä feminismin myötä ja yhä huonompaan suuntaan ollaan edelleen menossa. Näin käy, kun miehiä ei kuunnella.

Paskaako sinäkää pelle tiedä ajasta ennen feminismiä.

Ihan riittävästi. 

• ylös 1
  • alas 11

Sivut