Twinflame

Mitäpä mieltä vauvalaiset näistä suhteista. Pelkkää hölynpölyä vai jotain suurempaa?

• ylös 16
  • alas 4

Sivut

Kommentit (98)

Twinflame

Kirjoitetaan nyt oma tarina tähän alkuun.

Olin eronnut muutamaa päivää aiemmin myrkyllisestä suhteesta. Vannonut viettäväni elämäni villeimmän kesän. Kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen täysi 0.

Kymmenien sattumien kautta olin eräässä paikassa kun hän käveli ohitseni. Ei katseita ei mitään. Jostain silti tiesin että tuohon ihmiseen on tutustuttava, vaikka hän ei ollut laisinkaan tyyppiäni. Pidin hänen ulkonäköään jopa ärsyttävänä.

Törmäsimme uudelleen parin päivän päästä ja edelleen tunne mitä en osaa selittää tänä päivänäkään. Tuntui kuin magneetti olisi repinyt minua hänen luokseen.

Molemmat osapuolet ovat ihmetelleet mikä tuo tunne oli. Hän oli parisuhteessa minä sinkku. Tutustuimme ja piakkoin tajusin että olen aivan rakastunut, en ikinä ole rakastunut nopeasti.

Hänen suhteensa hajosi minusta riippumatta ja aloimme viettää aikaa todella paljon kahden.

Tutustuessa enemmän havaitsimme että olemme aivan samanlaisia, harrastukset, historia ja yleisesti elämämme oli ollut lähes identtinen.

Suhteemme aikana olen törmännyt niin moniin erikoisiin juttuihin että aloin googlettaa asioita. Törmäsin kaksoisliekki teoriaan. Tuo tuntui osuvan täysin kohdalleen. Oli pakenija/ jahtaaja, oli historian läpikäynti. 6kk tuntui kun olisin uudestisyntynyt, lapsuuden traumat ja asiat jota en ollut käsitellyt tuli hoidettua.

Yritin useasti pakoon pelkojen takia. Silti hän sinnikkäästi pysyi mukana. En osaa tänä päivänäkään selittää miksi halusin karkuun. Tiedän vaan etten oikeasti koskaan halunnut erota.

Tästä on nyt 8v aikaa. Edelleenkään en ymmärrä täysin tapahtunutta. Mutta uskon jollain tasolla kohtaloon ja kaksoiliekin olemassaoloon.
Rakkaus ei ole laantunut yhtään tuntuu että ainoastaan paranee.

• ylös 33
  • alas 16
Twinflame

Jatkoa.

Millaista elämämme on ollut.
Emme juurikaan riitele. En muista kummankaan korottaneen ääntään kertaakaan. Aiemmissa suhteissani olen kyllä raivonnut.

Seksi. En ole oikein ikinä pitänyt seksiä minään. Vasta tässä suhteessa opin nauttimaan siitä 37vuotiaana.

Toisen huomioiminen ja hellyys. Olemme nukkuneet 8v sylikkäin poislukien muutama yö reissujen takia. Molemmat kokevat toisen tunteet todella tärkeiksi, olemme alusta asti myös aistineet toistemme tunnetilat omituisen hyvin. Jopa puhelimen välityksellä..

Tavatessamme olin työnarkomaani, en oikein ikinä ajatellut elämää. Tavattuani huomasin heti että elämässä on muutakin kuin työt. Lopetin lähes välittömästi ylityöt ja ajoin oman firman alas. En ole koskaan ollut niin köyhä kuin suhteen ajan mutten myöskään näin onnellinen
.

Muilla tarinoita?

• ylös 26
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Uskon että tuollainen asia voi olla olemassa mutta 95% henkilöistä jotka luulevat olevansa liekkisuhteissa eivat ole.

• ylös 57
  • alas 3
Twinflame

Vierailija kirjoitti:
Uskon että tuollainen asia voi olla olemassa mutta 95% henkilöistä jotka luulevat olevansa liekkisuhteissa eivat ole.

Minäkään en tiedä mihin uskoa. Tuolla sanotaan juurikin niistä omista heikkouksista ja siitä että elämä muuttuu todella paljon.

Näin kävi minulle ja pääsin vuosien traumoista eroon. Kerroin hänellä 3kk tapaamisen jälkeen asioita joita ei tiennyt kukaan muu.
Koko elämänkatsomus mullistui. Sain jatkuvasti kuulla ihmisiltä miten vaikutan kuin olisin kokonaan uudelleen syntynyt.

Mietin myös tuota yhteyttämme. Emme tosiaankaan ole kertaakaan riidelleet kunnolla 8v aikana. Tätä pidän todella outona. Vielä tänä päivänäkään en ole löytänyt ainuttakaan vikaa hänestä.

• ylös 19
  • alas 9

Sulla on ihanan kuuloinen parisuhde, Ap.
Mietin, että koska aiemmat suhteesi olivat huonoja, tuollainen hyvä ja toisen huomioonottava suhde voi sinusta tuntua yliluonnolliselta.
Mutta sellaiseltahan sen pitäisikin tuntua. Turvalliselta ja tervehdyttävältä.

Pois holhousyhteiskunnasta ja kohti todellista vapautta

• ylös 52
  • alas 2
Twinflame

Vierailija kirjoitti:
HUUHAATA

Millä selittäisit sitten tuon.
Että 2 ihmistä jotka ei ole suhteita etsimässä. Törmää kymmenien sattumien kautta. Molemmilla tunne jo juttelematta että tässä on jotain outoa? Molemmat aistivat toisensa tunteita, ajatuksia ja jatkuvasti on tunne kuin olisi tunnettu ja eletty aiemmin hetkiä.

Kaikki edelliset tavat unohtuu. Kaikki toimii paremmin kuin koskaan, mutta silti toinen yrittää karkuun. Kunnes luovuttaa ja antautuu.

Mainitaan yksi mun muutos. Olen ollut sairaalloisen mustasukkainen aina. Enpä ole tämän henkilön kanssa ollut hetkeäkään.

Näitä täsmälleen samanlaisia tarinoita on paljon tuolla sivustolla.

• ylös 14
  • alas 18
Twinflame

Kaffepulla kirjoitti:
Mietin, että koska aiemmat suhteesi olivat huonoja, tuollainen hyvä ja toisen huomioonottava suhde voi sinusta tuntua yliluonnolliselta.

On kyllä. En ole ikinä rakastanut näin paljon enkä usko että minua olisi rakastettu.

Olen miettinyt samaa, kuinka paljon tämä suhteen hyvyys sotkee ajatuksia. Puolisoni on kanssa ihmetellyt todella paljon juttuja, hänen puoleltaan.
Mm. Hän oli suhteessa. Halusi silti tutustua. Ei ole pettäjä tyyppiä. Ei vongannut seksiä ei mitään.

Emme kumpikaan vastaa yhtään puolisomme ihanne kumppania ulkoisesti. Esimerkkinä olen itse ollut todella pinnallinen. Aina tummia treenattuja henkilöitä. Nyt täysin vaalea treenauksen vastakohta.
Ikäero. En olisi ikinä kuvitellut näin isoa ikäeroa. Aina ollu 5v yläraja nyt on tuplat.

Molempien kaikki harrastukset oli samoja jo alun alkaen.
Puolisoni kesti kaikki pelkoni ja irtaantumisyritykset, aiemmissa suhteissaan hän on lähtenyt heti jos toinen vaikuttaa siltä ettei kiinnosta.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Twinflame kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUUHAATA

Millä selittäisit sitten tuon.
Että 2 ihmistä jotka ei ole suhteita etsimässä. Törmää kymmenien sattumien kautta. Molemmilla tunne jo juttelematta että tässä on jotain outoa? Molemmat aistivat toisensa tunteita, ajatuksia ja jatkuvasti on tunne kuin olisi tunnettu ja eletty aiemmin hetkiä.

Kaikki edelliset tavat unohtuu. Kaikki toimii paremmin kuin koskaan, mutta silti toinen yrittää karkuun. Kunnes luovuttaa ja antautuu.

Mainitaan yksi mun muutos. Olen ollut sairaalloisen mustasukkainen aina. Enpä ole tämän henkilön kanssa ollut hetkeäkään.

Näitä täsmälleen samanlaisia tarinoita on paljon tuolla sivustolla.

Kahden toisilleen tuntemattoman henkilön tapaaminen on aina sattumien summa.

Tottakai noita tarinoita löytyy. Muutkin ihmiset rakastuvat voimakkaasti ja vaikeuksien ja epävarmuuksien kautta rakentavat hyvän ja turvallisen ihmissuhteen, jossa voi tervehtyä epävarmuudesta, mm. mustasukkaisuudesta. 

Ei siihen tarvita mitään kaksoisliekkisoopaa. Mutta hyvä suhde on mittaamattoman arvokas, vaalikaa sitä!

• ylös 47
  • alas 3
Vierailija

Täällä ollaan näköjään jyrkästi kahta mieltä asiasta. Kumpaa tämä nyt on: hölynpölyä vai huuhaata.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Olen kokenut just samanlaista esim. magneettista vetoa ja toisen tunteiden tuntemista itsessään, mutta enemmän kuin yhden henkilön kanssa.

Kysymys kuuluukin, että kuka niistä on oikea twin flame?

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Olemme kaksoisliekkini kanssa valitettavasti toisillemme niin huonoa seuraa ainakin tässä elämässä, että emme pysty olemaan yhdessä. Vaikka joku hirveä magneetti vetää puoleensa, välillä se myös hylkii samalla tavalla. Kaikki pelot tulevat hänen kanssaan esiin niin vahvana, etten niitä nyt pysty selättämään. Ja kuitenkin hänen seurassaan olo oli niin rakastettu ja nähty, etten ole koskaan samanlaista kokenut. Edelleen mielessä hän on joka ainoa päivä ja tunnen, että olen myös hänen. Välillä soittaakin, mutta ei siitä yhteydenpidostakaan mitään tule. Hänet tavattuani lähti käyntiin iso henkinen prosessi ja elämääni tuli hengellisyyttä ja syvyyttä, mitä ei ole aiemmin ollut. Uskon, että ihmislle jotka ovat valinneet kaksoisliekkipolun, se tarkoittaa, että valitsi nopean henkisen kehityksen tätä kautta. Kyse ei niinkään ole mistään parisuhdeasiasta. Tuonut paljon aika hurjiakin henkisiä kokemuksia. 

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt vahvasti tämmöset twinflame vibat yhestä miehestä.

😂😂😂

Vierailija

Twinflame kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:

On kyllä. En ole ikinä rakastanut näin paljon enkä usko että minua olisi rakastettu.

Olen miettinyt samaa, kuinka paljon tämä suhteen hyvyys sotkee ajatuksia. Puolisoni on kanssa ihmetellyt todella paljon juttuja, hänen puoleltaan.
Mm. Hän oli suhteessa. Halusi silti tutustua. Ei ole pettäjä tyyppiä. Ei vongannut seksiä ei mitään.

Emme kumpikaan vastaa yhtään puolisomme ihanne kumppania ulkoisesti. Esimerkkinä olen itse ollut todella pinnallinen. Aina tummia treenattuja henkilöitä. Nyt täysin vaalea treenauksen vastakohta.
Ikäero. En olisi ikinä kuvitellut näin isoa ikäeroa. Aina ollu 5v yläraja nyt on tuplat.

Molempien kaikki harrastukset oli samoja jo alun alkaen.
Puolisoni kesti kaikki pelkoni ja irtaantumisyritykset, aiemmissa suhteissaan hän on lähtenyt heti jos toinen vaikuttaa siltä ettei kiinnosta.

Olet lähinnä omaa hölmöyttäsi tapaillut jotain puupennin arvoisia tummia limanippuja ja nyt annoit heikolla hetkellä mahdollisuuden muuten vaan mielenkiintoiselle/vetovoimaiselle miehelle. Ehkä olet lueskellut sitä jotain sivustoa hieman liiaksi, kun ilmeisen selityksen sijaan selitys olisikin epämääräisissä lieskoissa. Muutenkin kertomuksesi istuu hyvin perinteiseen naisen elämänkaarimalliin. Entä miten varakas tämä mies on? Sanoit vain jättäneesi itse työt vähemmälle, joten oletan että miehen elintaso on tällöin hyvä.

Itse olen viehtynyt henkimaailmaan, enkä siksi ole mitään yliluonnolliselta vaikuttavaa ainakaan heti kieltämässä. Yleensä vaan kannattaa käydä todennäköisimmät vaihtoehdot ensin läpi ennen kuin laittaa laukalle.

Kaikkea hyvää kuitenkin kaikille elämän loimuun.

• ylös 18
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olemme kaksoisliekkini kanssa valitettavasti toisillemme niin huonoa seuraa ainakin tässä elämässä, että emme pysty olemaan yhdessä. Vaikka joku hirveä magneetti vetää puoleensa, välillä se myös hylkii samalla tavalla. Kaikki pelot tulevat hänen kanssaan esiin niin vahvana, etten niitä nyt pysty selättämään. Ja kuitenkin hänen seurassaan olo oli niin rakastettu ja nähty, etten ole koskaan samanlaista kokenut. Edelleen mielessä hän on joka ainoa päivä ja tunnen, että olen myös hänen. Välillä soittaakin, mutta ei siitä yhteydenpidostakaan mitään tule. Hänet tavattuani lähti käyntiin iso henkinen prosessi ja elämääni tuli hengellisyyttä ja syvyyttä, mitä ei ole aiemmin ollut. Uskon, että ihmislle jotka ovat valinneet kaksoisliekkipolun, se tarkoittaa, että valitsi nopean henkisen kehityksen tätä kautta. Kyse ei niinkään ole mistään parisuhdeasiasta. Tuonut paljon aika hurjiakin henkisiä kokemuksia. 

Häh? Hurjia henkisiä kokemuksia...? Kerro lissää! Musta huuhaata.

Vierailija

Idioottien huuhaata. Monet julkkisparit uskovat näihin sekojuttuihin: chisut ja tuure kilpeläiset ym. muut. Outoa porukkaa!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.