Vierailija

Olen jo kauan epäillyt asiaa, mutta tänään se varmistui, kun se oli "siellä". Mitä teen, viikonloppu edessä ja kaikki paikat kiinni.

• ylös 9
  • alas 2

Sivut

Kommentit (160)

Vierailija

Voit yrittää saada reseptin matolääkkeelle, mutta ole tarkkana annostuksen kanssa, koska todetut sivuvaikutukset voi olla aika hurjia.

• ylös 12
  • alas 5
Vierailija

Sellainen iso ja pitkä mato. Mietin vain kuinkahan monta noita on? Onko tuo heisimato nyt?

Ap

• ylös 14
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voit yrittää saada reseptin matolääkkeelle, mutta ole tarkkana annostuksen kanssa, koska todetut sivuvaikutukset voi olla aika hurjia.

Sivuvaikutukset?! Joku pieni päänsärky varmaan taas. MINULLA ON MATOJA HERRANJUMALA!

Ap

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

Jos oot ylipainoinen, niin anna matojen mellastaa. Varsinkin lapamato on vanha kunnon laihdutuskeino :)

• ylös 31
  • alas 15
Vierailija

Käyttäjä2108 kirjoitti:
Etikkaa maljaan kuumaan veteen. Istut siinä ja peset  muutaman kerran kunnes häipyvät.

Luuletko, että työnnän etikkaa perseeseeni?

Ap

• ylös 32
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos oot ylipainoinen, niin anna matojen mellastaa. Varsinkin lapamato on vanha kunnon laihdutuskeino :)

En ole, mutta minulla on turvotusta, mikä voi olla loisten oire.

Ap

• ylös 17
  • alas 1

Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Etikkaa maljaan kuumaan veteen. Istut siinä ja peset  muutaman kerran kunnes häipyvät.

Luuletko, että työnnän etikkaa perseeseeni?

Ap

Tee niinkuin tykkäät. Oma valinta. 

Vierailija

Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen iso ja pitkä mato. Mietin vain kuinkahan monta noita on? Onko tuo heisimato nyt?

Ap

Oletko syönyt kalaa ? Niistä ne tarttuu.

Olen syönyt niitä kaupan valmissalaatteja, missä ollut seassa savulohta. Katkarapuja olen myös syönyt. Luulen kyllä, että ovat jo vuosia olleet ja nyt lisääntyneet. 

AP 

• ylös 5
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Nämä ainakin pikemminkin lihottavat. 

Ap

Vierailija

Kostuta sormi mahdollisimman tulisella chilillä ja hiero sitä peräreikääsi niin madot kuolevat.

• ylös 21
  • alas 12
Vierailija

Miten madon huomaa? kirjoitti:
Miten muka huomaa että on mato? En ole kuullutkaan että sellaisen voi huomata?

Tein tarpeeni pönttöön ja se oli siellä joukossa. Minulla on myös pitkään ollut selittämätöntä turvotusta, väsymystä, ilmavaivoja ja vatsakipuja. Luulen, että niitä on nyt todellakin paljon, sillä oireet ovat vahvistuneet ja tuo iso mato tuli ulos.

Ap

• ylös 25
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tein tarpeeni pönttöön ja se oli siellä joukossa. Minulla on myös pitkään ollut selittämätöntä turvotusta, väsymystä, ilmavaivoja ja vatsakipuja. Luulen, että niitä on nyt todellakin paljon, sillä oireet ovat vahvistuneet ja tuo iso mato tuli ulos.

Ap

Urpa. Se iso mato on paskaa

• ylös 34
  • alas 7
Vierailija

Selviät kyllä elossa ensi viikkoon. Muista sitten hankkia oikea valmiste, tai menet terveydenhuoltoon jos et ole varma mikä mato siellä on. Mutta heisimadolta kuulostaa

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Urpa. Se iso mato on paskaa

Repesin. Oli selkeästi ohuempi mato sen joukossa.

Ap

• ylös 22
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.