Vierailija

Ihan hyväntahtoisiin keskustelunaloituksiin vastataan koppavasti ja julmasti. Jos joku pyytää neuvoja uupumukseen tai muuhun vaikeaan tilanteeseen, vastaukset tuntuvat olevan luokkaa ”oma vikas opi olemaan.” Miksi? Eikö kenelläkään ole yhtään empatiaa jäljellä? Miksi pitää aina olettaa pahinta ja hypätä suoraa johtopäätökseen siitä, että itse on parempi koska ei ole kohdannut moisia vastoinkäymisiä/on pärjännyt omasta mielestään paremmin tai kysymättä neuvoa?

-N24

• ylös 375
  • alas 20

Sivut

Kommentit (101)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pahoittaa mielensä jostain anonyymistä nettitrollista?

Mikä nettitrollauksen pointti on?

• ylös 214
  • alas 7
Vierailija

Olen tullut siihen tulokseen, että täällä käy paljon ilkeitä, sisältä mätää täynnä olevia ihmisiä, ja on ihan loogista ettei niillä ole oikein muita kanavia purkaa pahuuttaan kuin anonyymisti netissä.
Täällähän myös säännöllisesti valitetaan ettei ole kavereita tai uhotaan ettei muut ihmiset (muka) edes kiinnosta, enkä ihmettele.
Eihän niiden kanssa kukaan edes halua olla, ilkimykset on syystäkin yksinäisiä.

• ylös 284
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä nettitrollauksen pointti on?

Ilkeä nettitrollaus on vaan yksi ilkeän ihmisen tapa kiusata muita ja levittää pahuuttaan ympäristöönsä.

• ylös 211
  • alas 5
Vierailija

Helppo olla ilkeä kun ollaan anonyymejä. Tosin monet ovat ilkeitä ja asiattomia myös esim. Facebookin puskaradiossa omalla nimellä ja kuvallaan.

• ylös 166
  • alas 0
Vierailija

Pitkään jatkuneet poikkeusolot ja korona on syönyt pahasti monen kansalaisen mielenterveyttä ja psyykeä. Valitettavasti monet netin ammatti"keskustelijat" on juuri näitä tapauksia.

• ylös 111
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että täällä käy paljon ilkeitä, sisältä mätää täynnä olevia ihmisiä, ja on ihan loogista ettei niillä ole oikein muita kanavia purkaa pahuuttaan kuin anonyymisti netissä.
Täällähän myös säännöllisesti valitetaan ettei ole kavereita tai uhotaan ettei muut ihmiset (muka) edes kiinnosta, enkä ihmettele.
Eihän niiden kanssa kukaan edes halua olla, ilkimykset on syystäkin yksinäisiä.

Olen itse aktiivisesti seurannut mammapalstoja villistä nuoruudestani saakka ja täytyy kyllä sanoa että ei täällä tällaista vielä kymmenen vuotta sitten ollut. Niinpä mietinkin: mitä ihmettä ihmisille on tapahtunut? Miten tähän tilanteeseen on päädytty.

-OP

• ylös 189
  • alas 6
Vierailija

Jotkut ihmiset joilla on paha olla, eivät osaa muuta kuin yrittää tehdä muillekin paha olo. Kun ei ole muutakaan mistä ammentaa...

• ylös 146
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Turhautumista ja osa on päivähoidossa ettei voi vaatia enempää.

Eikö ihmiseltä saisi vaatia hyvää – tai edes neutraalia – käytöstä? Miksi turhautuminen oikeuttaa ilkeyden?

• ylös 115
  • alas 4
Vierailija

Pskaviemäri Suoli24:n häiriköt, sekopäät ja kiusaajat ovat löytäneet palstan. Siltä näyttää.

• ylös 126
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloituksia poistuu sellaisella vauhdilla, että ihan sama mitä tänne tuuttaa.
Oli asiallista tai ei, poistoon menee.
Siksi en enää viitsi vaivautua tai syventyä vastaamaan sen kummemmin, vaan heittelen tänne mitä sylki suuhun tuo.

Eikö sitten olisi parempi etsiä joku toinen foorumi keskustelulle, jos täällä olo turhauttaa noin? Miksi laittaa negatiiviset tunteet kiertoon?

• ylös 89
  • alas 17
Vierailija

Me on kyllästytty tähän foorumiin, mutta elämässä ei ole mitään muuta. Pääsispä töihin tai opiskelemaan. Soittakaa mulle.

• ylös 49
  • alas 6
Vierailija

Niinpä, heittävät mitä sylki suuhun tuo. Älkää siis turhaan antako niiden mennä tunteisiin.

• ylös 66
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi? Ai jos minusta kirjoitetaan, että olen tyhmä osaamaton pelle, niin siitä ei saisi pahoittaa mieltään? Yhtä pahalta se tuntuu, on se tekstinä tai puheena.

• ylös 133
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloituksia poistuu sellaisella vauhdilla, että ihan sama mitä tänne tuuttaa.
Oli asiallista tai ei, poistoon menee.
Siksi en enää viitsi vaivautua tai syventyä vastaamaan sen kummemmin, vaan heittelen tänne mitä sylki suuhun tuo.

Jos sylki tuo suuhusi ilkeyttä ja painaa keskustelun tasoa alas, olet juuri osa mainitsemaasi ongelmaa.

• ylös 104
  • alas 10
Vierailija

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

” Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä”

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

• ylös 93
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

” Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä”

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

ihan totta

• ylös 56
  • alas 3
Vierailija

on se kyllä surullista että aikuisilla on näin huonot käytöstavat mitä täälläkin välillä näkee

• ylös 102
  • alas 3
Vierailija

Osa härnää huvikseen (tylsää, mielenterveysongelmia, jne.), mutta aina ei ole siitä kyse. Täällä esitetään paljon älyvapaita kysymyksiä tai tilanteita, joten hermo voi mennä herkästi sellaiseen vastatessa. Se on ikään kuin "kujanjuoksu", jossa ihminen kohtaa todellisuuden raadollisuutta.

• ylös 42
  • alas 14
Vierailija

Tänne kokoontuu monet ihmiset joilla oikeasti viiraa päässä vähän enemmänkin. Ei kukaan normaalijärjel oleva ihminen ala muita haukkumaan edes anonyymisti.

• ylös 111
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.