Törmääkö Helsingissä joka päivä julkkiksiin?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:49"]http://fi.wikipedia.org/wiki/Jussi_Lampi
[/quote]
Ai se on Rölli. Kiitos linkistä. AP
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:52"]Kyllä näyy jos keskustassa pörrää, pohjois-Espa/Stockan seutu.
Usein "julkkuja" näkyy myös Ullanlinnan ranta-alueilla esim: carusell, mattolaituri akselilla.
Kiikarit mukaan ja bongaamaan!
Kauppatori/halli kannataa myös tarkistaa ja Hietsun kirpputori kesäisin.
[/quote]
Hahah. Saisin varmaan hauskoja katseita kun kiikarit kädessä julkkiksia bongailisin. :-D AP
Mitä harvemman julkkiksen kykenet näkemään, sitä useampaan heistä törmäät.
Varmasti saisitkin, mutta homma on niin, että niitä ei aina ole ihan helppo tunnistaa...
Ei Jussi Lampi ole Rölli, vaan Allu Tuppurainen. Lampi on kyl vissii ollu jossain niistä röllileffoista. Mut se on sellainen iso viiskytplus näyttelijänkorsto, nuorena näytteli mm. Ruusun ajassa. Itse näen julkkiksen ehkä kerran viikkoon, Vallilassa vappuna tietysti useamman, mut se olikin poikkeus.
No minä asuin pienessä lähiössä lapsuuteni enkä liikkunut kuin koulun ja kodin väliä ja silti tuli törmättyä julkkiksiin. Isosiskoni taisi olla Tiktakin Nean kanssa samalla luokalla.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:56"]Varmasti saisitkin, mutta homma on niin, että niitä ei aina ole ihan helppo tunnistaa...
[/quote]
Eli he naamioituvat. ;-D
Asun keskustassa ja kyllä näen julkkiksia ihan päivittäin. Useasti kyllä ovat melko samoja tyyppejä, jotka sattuvat asumaan naapurustossa.
Mitä teki sokea ravintola Teatterin vipissä? Törmäili julkkiksiin.
Stockalla ja niillä seuduin aika usein näkee julkkiksia, jos nyt ei joka kerta niin joka toinen.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:01"]Mitä teki sokea ravintola Teatterin vipissä? Törmäili julkkiksiin.
[/quote]
Ettekö te oikeasti koskaan käytä sanaa törmätä, esimerkiksi jos näette sattumalta ystävänne kaupassa? :-D AP
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:02"]Stockalla ja niillä seuduin aika usein näkee julkkiksia, jos nyt ei joka kerta niin joka toinen.
[/quote]
Cool. 8-) AP
Ei. Itse olen töissä keskustassa enkä silti näe julkkiksia joka päivä, en edes joka viikko.