Victorias secret tuoksut / Helsinki
Moi, osaisko kukaan neuvoa mistä Helsingin keskustan suunnilta saa noita ostettua, löytyykö esim Sokokselta ? Synttärilahjaks toivottiin pikaisesti, eli netistä ei enää ehdi...
Kommentit (17)
Ei saa Suomesta muualta kuin Viking Linen laivoilta.
Tytön kaverit ovat kuulemma Sellosta ostaneet...
Glitteriin saapui vapun aattona erä tuoksuja myyntiin. Toki voi olla että on jo loppuunmyyty.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:32"]Ei saa Suomesta muualta kuin Viking Linen laivoilta.
[/quote]
Saapas. Tuurissa on iso valikoima.
Just haettiin glutteristä. Viisi tuoksua. 14.90 e kpl
Kiitos kaunis, Glittereihin sit jahtaamaan noita =) ...todennäköisesti kohta löytyy useastakin paikasta !
Se että aikuiset naiset on innoissaan noista on minusta huvittavaa
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:32"]Ei saa Suomesta muualta kuin Viking Linen laivoilta. [/quote] Saapas. Tuurissa on iso valikoima.
[/quote]
Älkää nillittäkö mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei oo
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:05"]
Se että aikuiset naiset on innoissaan noista on minusta huvittavaa
[/quote]
Veikkaisin aloituksen perusteella että lapselle/nuorelle olisi tulossa. Meillä 13v tykkää VS tuoksuista ja tuotteista, itse en niinkään välitä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:32"]Ei saa Suomesta muualta kuin Viking Linen laivoilta. [/quote] Saapas. Tuurissa on iso valikoima.
[/quote]
[/quote]
Ota lääkkeesi hullu. Tuurin kyläkaupassa on jo viime kesästä asti ollut iso valikoima VS:n mistejä ja vartalovoiteita! Olen itsekin ostanut sieltä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:05"]Se että aikuiset naiset on innoissaan noista on minusta huvittavaa
[/quote]
Laivalla muutama nelikymppinen vetyperoksidi-pissisakka oli ihan innoissaan noista ja tukkivat koko rivin vaikka tyttäreni halusi yhden tuotteen.
Eikös tuolla glitterissä ole vain niitä "body mistejä"?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:36"]
[/quote]
[/quote]
Onpas. Eilen just kävin tuurissa ja siel oli iso hylly täynnä niitä. :D
Ei löydy:D