Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä se lähtee, tervemenoa mokuttajalle :)

Vierailija
04.05.2015 |

Monikulttuurisuustoiminnan Kehittäjä Suvi Hirvonen
24. huhtikuuta kello 7:14 · Joensuu ·

RAKKAAT PUNAISEN RISTIN VAPAAEHTOISET, HYVÄT YHTEISTYÖKUMPPANIT, MONINAISET TYÖTOVERIT YMPÄRI MAAN.

Työnantajani on eilen irtisanonut työsuhteeni päättymään taloudellisten/ tuotannollisten tekijöiden takia ja työntekovelvoitteeni päättyi heti.

8 vuotta monikulttuurisuustoiminnan kehittäjänä vierähti nopeasti. Olen ollut etuoikeutettu, kun olen saanut tehdä töitä teidän ihanien ihmisten kanssa. Olette antaneet minulle uskomattoman määrän energiaa ja uskoa ihmisiin. Jotkut teistä ovat kulkeneet mukanani kaikki nämä vuodet, toiset lyhemmän aikaa, mutta joka ikinen teistä on ollut tärkeä ja arvokas ihminen elämässäni.

Juuri nyt surun murtamana ja yön valvottuani mieleeni ei tule yhtään mukavaa muistoa näistä tärkeistä elämäni vuosista. Siksi toivon, että palauttaisitte mieleeni mukavia muistoja jakamalla ne täällä FB seinälläni. Siis mitä tahansa hauskoja kommelluksia, yllättäviä kohtaamisia, outoja tapahtumia, jotka ovat jääneet mieleenne. Pienikin muisto kampanjoista, kursseista, koulutuksista, tapahtumista, retkistä, kokouksista jne. osastoissa, piiritoimistolla, Vatakassa, Keskustoimistolla, turuilla ja toreilla on minulle kallisarvoinen aarre ja auttaa ottamaan seuraavan askeleen elämässä eteenpäin.

Muistelonne olkoon samalla myös kannanotto oikeudenmukaisemman, tasa-arvoisemman ja inhimillisemmän maailman puolesta. Moninaisuus alkaa meistä ja erilaisuus vie elämää eteenpäin.

Sivusto on auki muisteloille (uus)suomalaisuuden päivään eli 12.5 saakka.

https://www.facebook.com/monikulttuurisuustoiminnankehittaja.hirvonen/posts/10153188973312180?pnref=story

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla