Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kummassa lapsettomat viettäisivät vappua? :D

Vierailija
29.04.2015 |

Kyseessähän on lasten juhla munkkeineen, simoineen ja serpentiineineen. Ilon ja kevään juhla. Silti Facebook täyttyy wannabe-velojen ja katkerien lapsettomien vappuhehkuttamisesta. Ryypätään ja rellestetään niin kuin vain lapseton sinkku voi.

Kaipa sitä omaa pahaa oloa voi purkaa siiderillä ja puistopissalla sitten.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi %¤##"¤¤!

Vierailija
2/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon luullu et vappu on työväenjuhla ja oikee ryyppyjuhla, ei niinkään perheellisten juhla..perheelliset sitten juo kotona simaa ja lapsettomat juhlii

-perheellinen

Vierailija
4/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu = Työväen juhla

Vierailija
5/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit edes.

Vierailija
6/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juhlin vappua nimenomaan ennen kun sain lapsen. Nyt en enää ikinä, vaikka lapsi on jo 11-v. Lapselle ostetaan vappupallo, that's it. Kaikki juhlapyhät mennään minimillä, en ole juhlapyhäihminen.

Vierailija
7/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vappu nimenomaan ei ole lasten juhla. Eikä joulukaan ole mikään erityisesti lasten juhla.

Vierailija
8/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tässä pohdin mitä sitä lasten kanssa tekisi vappuna. Ei niitä viitsi ottaa aaton illanistujaisiin kavereiden kanssa, sieltä pitäisi kuitenkin lähteä alkuillasta pois nukkumaan. Piknikille ei lasten kanssa väkijoukkoon voi tuntikausiksi mennä. Silliksellä tai brunssilla lapset eivät tuntikausia jaksa olla, ei vaikka kuinka laulettaisiin. 

Vierailija
9/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on alunperin työväestön, opiskelijoiden ja kevään juhla. Lapsille on vaan hyvä myydä sitä vappukrääsää.

Mutta ap, keksi parempi provo.

Vierailija
10/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on opiskelijoiden parasta aikaa! #paraswappu

Vierailija
11/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion juhlia vappua Italiassa ilman lapsia. Tosin juhlisin muutenkin ilman. Kun ne lapset ovat aikuisia.

Vierailija
12/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistokaupungeissa vappu on opiskelijoiden juhla, ja heillä on harvemmin lapsia. Jotkut ovat perheellisiä, mutta aika harvat sinakaan juuri opiskelun aloittaneet. Ja opiskelijavappu ei ainakaan sovi lapsille! K18!

Vierailija
13/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on lasten kanssa päivä muiden joukossa. Mukavaa toki olla vapaalla. Ostetaan vappupallot lapsille ja leivotaan munkit. Muuten tehdään pihahommia ja vietetään normaali eloa. Nuorena vappu oli iso juhla!

Vierailija
14/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö taidat olla joku vanha eukko? Kai tajuat et NUORET, eli sanotaan vaikka alle 32-vuotiaat on ihan muna pystyssä innoissaan aina vappuna. Se on täällä Helsingissä iloinen juhla kun mennää puistoihin tai bileisiin juhlimaan. Juhlimiseen kuuluu alkoholi. Ja hauskanpito.

Vierailija
15/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolleriloo. Lasten juhla siitä on tullut yhtä päälleliimatusti (ja kaupallisesti) jälkikäteen kuin joulusta, kekristä ja pääsiäisestä. Pakkohan niitä on jotenkin viihdyttää, etteivät tekisi liikaa kolttosia tylsyyspäissään kun aikuisilla on työväenjuhlansa.

Vierailija
16/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu nyt ei todellakaan ole mikään lapsiperheiden juhla, suomalaisen työn juhlahan se on. Miten se liittyy lapsiin? Toki sitä saa jokainen juhlia ja lapsille tietenkin sima ja munkit maistuu, mutta oletpa typerä väittäessäsi vappua lasten juhlaksi.

Vierailija
17/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mungoanna. Ja sulla sitten on lapsia?

Vierailija
18/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te mammat tajua tuosta otsikon naurunaamasta, että ap vain huudattaa teitä! :D

Vierailija
19/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lapsuudessa 80-luvulla vappu oli lasten juhla, kaikki rekvisiitta paitsi ylioppilaslakki liittyi eniten lapsiin, aina oli lapsille järjestetty naamiaisia ym. ja niinpä näkyy muuten olevan nykyisessä kotikaupungissakin lapsille vappurieha-naamiaiset. Näytti Prisma olevan tänään täynnä perheitä ostoksilla ja simaa ja sipsejä ostettiin ja lapsilla oli foliopallot, oli siellä muutama nuorimies kaljaostoksilla, kuten aina yleensä perjantaisin, vaikka nyt on vasta keskiviikko.

Se kauhea örveltäminen Helsingissä oli niin järkyttävä näky että sitä en unohda. Asuin 90-luvun Helsingissä ja joskus oli pakko kävelläs en alueen läpi, en kyllä menisi vapaaehtoisesti, koskaan ei tiedä kuka oksentaa niskaan tai lyö vaikka pullolla, se oli siellä ihan normaalia, enkä usko että meno on rauhoittunut siitä yhtään.

Koskaan ei mun vanhemmat ole vappua mitenkään juhlineet kun eivät olleet vasemmistolaisia tms. en myöskään itse ole koskaan sitä juhlinut sen jälkeen kun en enää lasten naamiaisiin mennyt. Myöskään aikuinen tyttäreni ei ole juhlinut vappuna, ei muutenkaan koskaan ryyppää.

Vierailija
20/27 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:34"]Kyllä mun lapsuudessa 80-luvulla vappu oli lasten juhla, kaikki rekvisiitta paitsi ylioppilaslakki liittyi eniten lapsiin, aina oli lapsille järjestetty naamiaisia ym. ja niinpä näkyy muuten olevan nykyisessä kotikaupungissakin lapsille vappurieha-naamiaiset. Näytti Prisma olevan tänään täynnä perheitä ostoksilla ja simaa ja sipsejä ostettiin ja lapsilla oli foliopallot, oli siellä muutama nuorimies kaljaostoksilla, kuten aina yleensä perjantaisin, vaikka nyt on vasta keskiviikko.

Se kauhea örveltäminen Helsingissä oli niin järkyttävä näky että sitä en unohda. Asuin 90-luvun Helsingissä ja joskus oli pakko kävelläs en alueen läpi, en kyllä menisi vapaaehtoisesti, koskaan ei tiedä kuka oksentaa niskaan tai lyö vaikka pullolla, se oli siellä ihan normaalia, enkä usko että meno on rauhoittunut siitä yhtään.

Koskaan ei mun vanhemmat ole vappua mitenkään juhlineet kun eivät olleet vasemmistolaisia tms. en myöskään itse ole koskaan sitä juhlinut sen jälkeen kun en enää lasten naamiaisiin mennyt. Myöskään aikuinen tyttäreni ei ole juhlinut vappuna, ei muutenkaan koskaan ryyppää.
[/quote]

Ole sinä nyt hiljaa, ajat muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi