Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko kivikovat pohkeet johtua huonoista kengistä?

Vierailija
29.04.2015 |

Olen googlettanut kaikki mahdolliset amputaatioon johtavat sairaudet tässä tunnin sisällä ja äsken, mieheni varmistettua että nilkoissani todellakin on pulssi, aloin miettimään että mitä jos jalkavaivat johtuisivatkin vain huonoista kengistä?

Olen kävellyt sellaisilla lituskakengillä, jotka maksavat Prismassa yhdeksän euron pintaan. Niitä ennen ei ollut tätä ongelmaa että pohkeet kovettuvat ja ovat ns. jumissa jatkuvasti. Tätä jumittamista on jatkunut jo useamman kuukauden ajan, mutta sitkeästi olen syönyt banaania ja ajatellut että vika on magnesiumin puutteessa tms.

Tänään sitten olin kävellyt jo jonkin aikaa kun tuli ylämäki, jota jouduin vähän harppomaan ylös. Venytysasentoon osunut pohje ei tätä arvostanut, vaan ikäänkuin naksahti, ja sen jälkeen on ollut kovempi kuin toinen + tietyissä asennoissa jalalle varaaminen ei meinaa onnistua, vaikka kävelemään pääsenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Hanki kunnon kengät ja tukipohjalliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:06"]

Olen kävellyt sellaisilla lituskakengillä[/quote]

Ennen kuin varaat sitä amputaatioaikaa, niin mitäs jos kokeilisit kenkiä, joissa on sentin-parin korot? Kantapään ollessa hieman korkeammalla päkiään nähden, pohje saa vapaata ja koko sääri näyttää paremmalta. Ballerinat bannaan!

Itselleni lituskapohjakengillä tepastelu on täyttä masokismia mutta kuka mistäkin tykkää... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi