+~Enskojen tiistai 19.9.~+
Tervehdys enska-kamut!
Tulin pikaisesti laittamaan uuden pinon aluilleen ennen luennolle lähtöä :)
ISOSTI ONNEA Pepsimax7lle!! Hurjalta kuulosti, mutta oli varmasti sen arvoista :D
Toivottavasti enskat reippailevat tänäänkin palstailemaan! *vilkutuksia koko porukalle*
LiVe
Kommentit (17)
ihanaa Sara-Marialla plussa tullut:) kyllä se siitä vahvistuu, älä huoli ja onnea kovasti!
Moolille teki mieli kommentoida, että alkuraskaus on hormoonimyrskyineen kovaa aikaa: itse olen ollut jotenkin melankolinen ja johtui osin siitä, että olo oli täysin vetämätön ja sairas ja viikosta 6 myös kuvotusta, nyt vasta alkaa olla parin viikon ajan ohi nuo pahimmat oireet. Eli vaikuttaa kovasti mieleen ainakin alussa, pari viikkoo sitten tuli semmonen olo kuin ois herännyt unesta kun väsymys kaikkosi. Teillä on muutenkin niin paljon muutoksia että ei ihme ja sitten vielä tuosta epävarmuudesta ym. olin myös koko alkuraskauden (ja vielä edelleenkin välillä) kauhusta kankeena pelkäämässä keskenmenoa eli se varjostaa pitkään useiden alkuraskautta, tosin ihmiset on erilaisia. Täältä kuitenkin toivotaan kovasti että kaikki menee oikein hyvin ja mene ihmeessä varhaisultraan ainakin vähäksi aikaa helpottaa ja meille kerrottiin että tuolloin jos todetaan syke ja alkio oikeessa kohtaa on km riski enää 5 % (olin 7+3) mutta monet ovat käyneet jo aiemminkin. Ja ota ihmeessä mies mukaan, jos saat; siitä on tukea ja jos kaikki hyvin niin tulee konkreettisemmaksi odotus miehellekin.
Omasta navasta sen verran että olin nt ultrassa Brunolla ja kaikki oli hyvin, pikkuhiljaa yritellään totutella asiaan, mitään hankintoja en ole vielä uskaltanut tehä mutta kaipa sitä voisi alkaa..meilläkin kyllä uuden asunnon etsintä ja osin siksi ei olla vaunuja ja muita aateltukaan kun ei oo tilaa.
vilkutukset kaikille tutuille ja superpuhallus plussaa, kovasti tahtoisin vanhoja tuttuja lisää o-puolelle !
nauku rv 13+4
Ja ihan ekaksi superonnittelut Pepsille + iskälle ja pikku villipyllylle!! Aika hurjalta tosiaan kuulosti synnytys - onneksi lopputulos kuitenkin noin hieno : )
Moolille iso tsemppihalitus; Toivotaan että tilanne selkiytyy ja saat rauhallisin mielin odotella vaavelia. Miehet on välillä niin outoja. Musta tuntuu että voisikos miestäsi jotenkin pelottaa toi tilanne loppujen lopuksi? Ehkä hänelle konkretisoituu odotuksesi vasta kun ultrasta näkee, että siellä masussa on oikeasti elämää... Hmm, ja mulla ei ole kyllä sitten muuta psykan koulutusta kuin mitä ne pari kurssia lukiossa joskus viime vuosisadalla.
Brookelle piti vielä pistää bd bd bd bd bd meidän melkein samoille kiertopäiville - toivottavasti päästäis yhdessä testailemaan tuossa parin viikon päästä : )
Killa: Kyllä vaivaa toisinaan toi ikäjuttu... Eli mulla ei varsinaista 30 v kriisiä ole ollut, mutta lähinnä on alkanut vaivata ikäni, kun katson pikkusiskoni aivan ihanaa parivuotiasta tyttöä. Siskoni on mua viisi vuotta nuorempi. Ja monien kavereiden lapset ovat jo ala-asteella yms. Sitten mun mieheni on ollut aika maissa, kun hän on " jo" 34-vuotias, ja ihan tosissaan on alusti asti toivonut lasta kanssani.
No, nythän meillä on tutkimukset tosiaan aluillaan, niin kuin muistit. Kävin eka käynnillä tyksissä ihan itsekseni tuossa kuun alussa - tehtiin sisätutkimus ja ultrattiin yms. Nyt otettiin vielä varmuudeksi mieheltä simppanäyte, jonka analyysista saan ensi viikolla soitella. Kaikki verikoetulokset olleet oikein hyviä, ovulaatio tapahtuu jne. Tyksissä väläyteltiin nyt jo inssin mahdollisuutta, kuulemma voidaan hyvin tehdä luonnolliseen kiertoon, kun mulla niin hyvä ovis. Tod. näk. mulla torvet tukossa, joten sitä tutkimusta kauhulla odottelen. Tyksissä kylläkin niin pitkät jonot, että saas nähdä mikä vuosi siihen tutkimukseen pääsen.
Nonih, nyt riittää omasta navasta. Kaikille piinistelijöille paljon plussatuulia - jokos meriheppa oli testannut plussan ??
Terkkuja ihan kaikille Enskoille! Olette ihania ihmisiä!
Jessis (kp 19/28-32)
Noni. Tein sitten eilen Clearblue digitaalisen testin päiväpissasta ja tuloksen voitte varmasti arvata. Odotin 5 minuuttia sitä tulosta ja arvata voi, että mielessä pyöri jos minkälaista ajatusta. Noh, selvä - siihen ruutuun sitten lävähti ja kyllähän se tietysti harmitti. Tätiä ei vieläkään näy ja masentavaa on se, että se tietää vielä enemmän ongelmia...
Ajattelin kuitenkin vielä viikonloppuna testata aamupissasta, jos siis tätiä ei näy vielä sittenkään. Odotellaan siis masentunein mielin.
*greetas*
Elikkäs omaa pikku kullannuppua minäkin toivoisin. =)
Greetas: Mulla kanssa juuri samanlainen tilanne, kuukautiset ei ala, mutta eipä raskaustestitkään näytä kuin negaa.
Onko muuten sillä suurta merkitystä jos ei testaa aamuvirtsasta? Meinaan mä olen molemmat testit tehny keskellä päivää... Oon aamuisin niin unessa vielä, etten muista testata aamu virtsasta! ;)
Aluksi kiitos tervetulotoivotuksista kaikille, kyllä tämä on niin mukava palsta! Saa kuumeilla ja kiihkoilla ihan rauhassa kaikesta...
Greetas: Pahoittelut negasta, toivottavasti pian muuttuisi plussaksi! Itsekin testasin tänään negan, kp31/30-45.
Meriheppa: Testaa pian, alkaa jännittämään sun puolesta! Illallako ajattelit testata? Tule sitten heti kertomaan!
Ja tervetuloa uudelle Enskalle, nyt unohtui samantien sun nimimerkki, pahoittelut. Tässä palstassa olis paranneltavaa siinä, että kirjoitusikkunan kanssa sais olla samaan aikaan näkyvissä myös edelliset kommentit. Pystyis sitten paremmin kommentoimaan kaikkien juttuja!
Olen siis kotiutunut viime viikkoiselta työreissulta. Matka oli oikein onnistunut ja mukava, vaikka etukäteen vähän pelkäsinkin. Tutustuin paremmin ihmisiin, jotka entuudestaan olivat vain tuttuja. Nyt kaiketi olemme jo oikeita ystäviä. Olen siis oikein onnellinen, että lähdin matkalle. Henkinen krapula tosin vielä vähän vaivaa, fyysinen on jo mennyt ohi. ;)
Yritin eilen illalla lukea viime viikkoiset pinot läpi samoin kun viikonlopun, mutta ei siitä päähän oikein mitään jäänyt. Paitsi tietty [color=red]Sara-Marian[/color] haaleat viivat. Eiköhän ne siitä vielä vahvistu! [color=red]ONNEA[/color] satamiljoonaa kiloa!!!
Muuten vaan lähettelen yleismaailmallisia vilkutuksia kaikille enskattarille! Ja lohturutistuksia niille, jotka sellaisia tarvitsevat. Ehkäpä jonain päivänä ehdin oikein ajatuksella kirjoittelemaan.
ON sen verran, että kaikki on tällä hetkellä ihan auki. Tulevaisuus siis. Mun piti mennä jo huomenna sinne gynelle juttelemaan tutkimusaikataulusta, mutta lääkäri joutui siirtämään vastaanottoaan viikolla eteenpäin. No, nyt sitten alan jänistämään. Olenko valmis viemään asiaa eteenpäin? Kestänkö ne mahdolliset huonot uutiset? Onko minusta/meistä tähän kaikkeen? Olisiko sittenkin paras vielä odotella ja katsella rauhassa? Tällaisia kysymyksiä päässäni risteilee eikä vastauksista ole tietoakaan. Miehen suhtautuminen asiaan on lähinnä se, että hän tukee mun päätöksiä ja se siitä. Jatkan siis pohtimista.... ja palaan tänne taas joskus.
Mukavaa viikon jatkoa kaikille! Vilkutuksia!!!
~dese~
Huh, meinattiin tipahtaa ihan sivulle kaksi!
Merihepa jännäilee vielä huomisaamuun asti! Toivotaan, että tikku tuo loistavia uutisia tullessaan, ettei mene hepan vaatevarasto ihan uusiksi ;)
greetas, voi harmin paikka! Toivotaan, että tuo vielä plussaksi muuttuisi - älä vaivu vielä epätoivoon :)
Jessikselle tsemppiä tutkimuksiin!
Tervetulotoivotus memille!
Otin tänään vähän selvää siitä alkuraskauden ultrasta. Jotenkin tuli sellainen olo, että jos nyt tulen raskaaksi, niin tahtoisin aika aikaisessa vaiheessa tietää, että onko kaikki niin kuin pitäisikin. Olisi perin ikävää suunnitella äityismallista hääpukua ym. ja todeta sitten, että kyseessä olikin tuulimuna tms. Mutta rahaahan se maksaa. 90 euroa jäis ainakin täällä vielä kelan korvausten jälkeen hintaa. Täytyy siis katsoa sitten kun aika on kypsä.
Odotan jo innolla viikonloppua ja piinailua. Rupes jo melkein pelottamaan se, että jos plussa tulis. Onhan se iso muutos :)
Live kp 26/33?
Tervetuloa mukaan Mem ja Maitikka! Kivaa saada uutta porukkaa messiin.
Moolille jaksuhaleja, kylla kaikki on varmasti hyvin...noi ukot on valilla niin omituisia ettei niiden jarjenjuoksusta ota mitaan selvaa. Taitaa sita vahan pelottaa suuret muutokset.
Jessis: o/ kiva kuulla, etta olette paasseet eteenpain tutkimuksissa. Toivottavasti haikara loytaa teille pian. Hieno homma, etta ovuloit!!!
Dese: Tervetuloa takaisin! koitahan jaksaa siella, alaka turhia murehdi. Onhan sulla viela sen gynen jalkeen mahdollisuus miettia jatkoja ja aikataulua. Onneks sun mies on tukena kuitenkin.
Tuli mieleen, oliko se sun yli-innokas duunikaveri raskaana?
Greetas: Pahoittelut negasta...jos se tati olis kuitenkin nyt eksynyt matkalle, ja jos viela saisit plussa ruutuun. tsemppia!
Vilkutukset myos LiVelle ja Hepalle!
Nuutti
Yritän täällä kuivattaa intian mintun lehtiä uunissa. Saas nähdä mitä siitä tulee, ainakin mulla on yrttisadonkorjuu pahasti aikataulusta myöhässä¿
Aftis: Kyllä se mun mies on tulossa pysyvästi kotiin! Vaikka varmaan jo suunnittelee hyviä työreissuja salaa mielessään;) Tänään on juhlapäivä, sain kuulla, että miehen työprojektille Suomessa pärähti kolmen vuoden rahoitus vuoden vaihteesta alkaen.
Pepsi: Onnea koko perheelle! Onneksi pieni toipuu nopeasti synnytyksen koettelemuksista ja olette päässeet jo kotiin touhuamaan vauva-arkea. Pikaista toipumista sinullekin.
Greetas: harmistus, että se negan lykkäsi. Toivottavasti viivat kuitenkin tuplaantuvat jatkossa.
Mem: tervetuloa joukkoon, virkistävää saada uusia tuulia palstalle pitkästä aikaa!
Maitikka: Tervetuloa sinullekin, muistan nickisi jo keväältä! Kiva, että palasit turisemaan enskattariin!
Mooli: Voimia jaksella tunnemylläkässä ja kaikkien muutosten keskellä. Toivottavasti huominen ultrapäivä tuo lisää voimia sinulle ja miehellesi odotuksen alkutaipaleelle!
Dese: Hienoa, että olet palannut reissusta, ehdin jo odotellakin sinua! Mene vaan sinne gynelle, vaikka aika siirtyikin, selvittelemään asioita. Tiedät sitten, mitä on edessä ja voitte miettiä asioita eteenpäin, kun on konkreettisia vaihtoehtoja. Kuten Nuutti sanoi, on hyvä että mies on tukena. On kuitenkin ymmärrettävää, että joskus olisi kiva pohtia ja kuulostella toisenkin pohtimia mielipiteitä. Kyllä ne hoidot kuitenkin molemmilta vaativat paljon ja koko touhu pistää henkisesti molemmat koville. Voimia ja iloista mieltä pohdintoihisi!
Kylläpäs jänskittää hepan ja Liven tilanne!
Miau: Kiva kun piipahdit kuulumisia kertomassa! Kuulostaa hyvältä, että väsymys ja alkuraskauden oireet alkavat helpottaa. Eikös sen keskiraskauden pitäisi olla varsin mukavaa aikaa monella tapaa? Vilkutuksia ja mukavia odotuksen päiviä.
Oona: Sinä olet sisukas! Plussapölyä!
Killa ja aqua: tulkaas illalla valottamaan, miltä luento kuulosti.
Kukas meistä enskattarista ottaisi Killan ja Saran päivityspestin hoitaakseen?
nellamaija
[color=C71585]Kesä jatkuu! :)
[b]Jessis[/b]: täällä vaihtelevaa kriisiä, pahin on jo ehkä ohi. Silloin otti voimille, kun tajusin että en tule äidiksi alle 30-vuotiaana, niin kuin aina ajattelin... No nyt ajattelen, että kunhan ennen kuin 40v! :) Tai eiköhän me sun kanssa oteta projektiksi, että tullaan äideiksi 31-vuotiaina! :D Tsemppiä aukiolotutkimukseen, muista ilmoittaa heti kun saat sen ajan tietää!
[b]Dese[/b]: moooiii! Kiva kun oot takaisin! :) Harmi että lekuri siirtyi ja aloit jänistää! Mä kyllä suosittelisin lääkärille menoa, kun tekin ootte jo niin kauan yrittäneet. Eihän se eka käynti sit edes velvoita mihinkään. Mekään ei vielä olla hoitoihin asti päästy vaikka jo aikaa sitten tutkittiin. Ensin minä hannasin, ja nyt mies ei vielä ole valmis... No ehkä jonain päivänä! :)
[b]Heppa[/b]: vai piina jatkuu... Täällä on peukut ja varpaatkin pystyssä! bdbd
[b]Miauuu[/b]: moikka! Mites säkin oot jo noin pitkällä, kun vasta plussasit?! ;) Kivoja kuulumisia!
[b]Greetas[/b] ja [b]Maitikka[/b]: pahoittelut negasta! :( Vaan tiedättehän vanhan Enskalaisen sanonnan, että niin kauan kuin ei oo tätiä, on toivoa! *bd*
[b]Aqua[/b]: hyvä kun muistutit luennosta, en ois muuten muistanut -tosin en sitten sinne kuitenkaan ehtinyt, mutta muistanpa nyt huudella sua kertomaan mitä uutta opit! Kerro meillekin kaikki! :)
[b]LB[/b]: joo toi alkukierto on mitä tylsintä aikaa...
[b]Sara[/b]: no mä voi toistaiseksi päivitellä tuota listaa, kunnes sä siirryt tukevasti o-puolelle! :) Koitan sit saada jonkun muun jatkamaan.
[color=FF34B3]Tervetuloa joukkoon mukavimpaan [b]Mem[/b]! Uutta väkeä kaivataankin, kun ollut vähän hiljaista viime aikoina! :)
[b]ON[/b]: täällä yritetään olla toiveikas, muttei liian. Ihan normaalit nippailut vatsalla, en edes yritä kuvitella niistä mitään. Vähän toiveita herättää tänä aamuna laskeneet lämmöt; voisohan se olla ns kiinnittymisdippi, kun olen lukenut että kiinnittymisen yhteydessä lämmöt voi tilapäisesti tipahtaa! *toivoo kamalasti* No vastaava mulla on ollut kerran aiemminkin, eikä plussaa silti tullut! Tissit on kipeet, kuten tavallisesti. Eli ei mitään selvää, tosin en noihin merkkeihin jaksakaan uskoa. Koitan olla yhtä kärsivällinen kuin viime kierrossa eli en testaa ennen kuin ehkä kp 42... :)
Killa kp 22/28-41
Nella tuota päivittäjää jo kyselikin! :)
[color=FF1493]Siis [b]jos joku on vapaaehtoinen päivittämään esittelylistaa, niin ilmoittautukoon![/b] Se ei ole mikään mahdoton homma, jos kohtuullisen säännöllisesti palstailee (väritkin oppii kyllä, jos ei vielä osaa)! En vaan itse enää jaksaisi, kun puoli vuotta sitä aikanaan tein! :)[/color]
Killa
Hei kaikille!!!
Piinailijoita riittää... PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!
ON:Sen verran että kp Muistaakseni... (kalenteri alakerrassa..) :) 23/26-27
En tiedä mistä johtuu rinnat ihan tasaisen hyytelömäiset.. :) Siis oudot ja kipeät.. Sit ne on levinny aivan kauheasti kylkiin päin...? Tänään töissä alkoi väsyttää ja pyörrytti kauheasti... Mahassa ja rinnoissa tuntuu pientä kihelmöintiä.. Ku muurahaisia kävelis.. Ompa outoja vertailu kohteita mut onneks ymmärrätte! => Tekee mieli mitä kummallisempia asioita... No eipä elätellä toiveita vielä.. Täytyy lähteä vähän ulos.. Palaillaan.. :)
Ihana olla taas teidän seurassanne!!!!!
Merihepalle ja Sara-Marialle kiitos kommenteista! Tilanne on edelleen sama eli tätiä ei näy. Näppyjä naamassa ja limoja tulee, mutta siinäpä se. Ja ei ole yhtään raskautunut olo, joten en viitsi edes testata. Kp33 olis pitänyt jo näkyä ja kyllähän nyt jo pitäis jotain oireita olla, jos tärppi olis käynyt. Ja sulle Meriheppa hirvittävästi tsemppiä huomiseen testaukseen!!
Mukava lukea Pepsimaxin ja Miauun kuulumisia, vaikkakin joka päivä tulee tuo enskojen o-puolen pinoa luettua ja haaveiltua....:)
Greetakselle pahoitteluni negan takia! On se kurjaa, mutta toivoa ei saa menettää!
Desejo: Heips ja kiva saada sut takaisin! Minun mielestä kannattaa mennä käymään sielä gynellä. Voihan sen jättää siihen yhteen kertaan, jos siltä tuntuu, mutta voi jäädä myös kovin harmittamaan, jos jätät kokonaan menemättä. Ainakaan ei tarvitsisi miettiä ja pohtia missä vika, jos asialle kuitenkin voisi tehdä jotakin. Tule kertomaan sitten mitä päätit!
Killa: Voisin olla vapaaehtoinen tuohon päivityshommaan. Vai onko Nellamaijalle myös kiinnostusta? En ole värien käyttöä opetellut, mutta eihän se vaikeaa voi olla. Ja eikös tuossa meidän listassa ole ne koodit jo valmiina niin aika pitkälle pääsee, kun kopioi ja liittelee? En tosiaan läheskään joka päivä tänne kirjoittele, mutta päivittäin pyrin pinot lukemaan ja aikas harvakseltaan tuota esittelypinoa täytyy muokata. Voitkos jotain vinkkejä antaa tuohon päivityshommaan? Eikös se ole helppo, kun omalle koneelle tallettaa ja wordilla muokkaa?
Hoyt kp41
Lupasin tulla kertomaan gyneuutiset, joten tässäpä niitä...eli varoituksena - hyvin omanapainen viesti tulossa.....
Ei ollut oma lääkäri paikalla, mutta ylilääkäri oli joten kaipa se asiansa osaa =) Sanoi, että tod.näk se kysta on siellä aiheuttanut ne mun kauheat kivut viikonloppuna ja ilmeisesti se on sieltä pois tullut/puhjennut (vai mitä niille nyt tapahtuukaan), koska sitä ei enää siellä ollut !!! Jeee..
Eli, sain sitten puolen tunnin opastuksen siihen miten ryhdyn nyt huomisesta alkaen pistämään itseeni sitä puregonia munasolujen kasvattamiseksi. Viisi päivää pistän ensin niitä ja maanantaina on taas ultra jossa katsotaan onko munasoluja kypsynyt 1-3 ja onko kohdun limakalvo tarpeeksi paksu. Jos kaikki ok, pistän itseeni vielä sen irrotuspiikin eli pregnylin ja inseminaatio tehdään jo ilmeisesti ensi viikon keskiviikkona. Jos munasolut ja limakalvo ei tarpeeksi " kypsiä" niin sitten jatkan piikittelyä ja inseminaatio on myöhemmin ens viikolla. Ja jos taas munasoluja on liikaa, inseminaatiota ei tehdä, ettei tule monisikiöraskautta.
Sain aika alhaiset (lääkärin mukaan) hormonitasot tähän ekaan kertaan ja niitä sitten nostetaan jos tarvis. Sanoi, että 3 - 6 kertaa tehdään tämä inseminaatio ja sitten siirrytään IVF:ään jos tämä ei toimi.
Eli homma lähti nyt vauhdilla käyntiin ja olinkin ihan hyvällä mielellä sieltä gyneltä lähtiessäni. Jospa se taas tästä päivä paistaa risukasaankin =)
Tervetuloa kaikki uudet ja huiskutus kaikille muillekin!!
++++++++++tuulia
t. Afternoon
miauukin oli täällä pyörähtänyt: kiva kun käyt kertomassa kuulumisia! Kauhea kun siitäkin on jo kauan kun sä oot plussannut, tosi hienoa että kaikki on kunnossa. Mem - tervetuloa turisemaan, ja Deselle tervetuloa takaisin reissusta.
Greetasille pahoittelut negasta, samoin kuin Maitikalle. Vielähän ei tietenkään kannata luovuttaa...!
Merihepalla on jänskää huomenna, ja myös trixiellä on lupaavia oireita. Peukkuja täältä.
Kiva kun hoyt ilmoittauduit päivittäjäksi, ihanaa kun ihmiset ovat aktiivisia. Eikös se ollut niin, että listan päivittäminen on ollut viime aikoina ainakin hyvä plussan tuoja? Joku ehti kai tuossa keväämmällä pari viikkoa toimia päivittäjänä, ja heti natsasi :)
Kolmenkympinkriisikeskusteluun osallistun ja ilmoitan tunnistavani Killan kommentit omakseni: mulla oli kanssa luja usko siihen, että kun oon 30, oon varmasti jo äiti. Vuosipäivä kuitenkin tuli ja meni. Aina joskus käy mielessä, minkä ikäinen lapsi mullakin jo olisi, jos heti olisi tärpännyt... taitaisi olla jo 9 kuukautta. Tietty epärealistinen ajatus, ja vaikea ajatella millaista olisi jos niin olisi, kun kuitenkin nautin myös mun nykyisestä elämästä.
Nojoo, se oli tajunnanvirta-ajattelua. Oli tosi kiva lukea Jessica sun ensikäyntikokemuksista, kun itsellä on sama edessä kunhan kuu vaihtuu. Vielä en ole kyllä toivoa heittänyt, ovis oli varmaan eilen, ja verkot on vesillä... Deseä rohkaisisin vielä, että kyllä varmaan kannattaa käydä siellä lekurilla, mua ainakin helpottaa aina tietää faktat, oli ne sitten miten kurjia tahansa. Sitten ainakin tietää, missä mennään.
Heilutuksia!
Bianco
että Aftis ehti välissä kertomaan kuulumisia. Ihanaa, että teillä lähtee homma liikkeelle vauhdilla, ja että kysta on selvittänyt itse itsensä. Pidähän meitä ajan tasalla kehityksestä!
Ihan ensiksi kiitoksia kaikille peukutuksista ja tsemppauksesta. En sitten testannut vielä tänään, mutta huomenna ajattelin sen tikun kaivaa kaapista. Ei tätä piinailua enää nimittäin kestä. Tänään on ollut vaan ihan vähän yökkö olo, mutta viluttaa ja alavatsa on kipeä ja turvoksissa. Se tuntuu varsinkin istuessa ihan valtavalta kuulalta! Tänään pitäisi tädin tulla, jos kierto olis 31 niin kuin kaksi edellistä, eli huomenna se olisi sitten jo virallisesti myöhässä....
Heippa Maitikalle, ja tervetuloa takaisin! Me ei ollakaan taidettu yhtä aikaa kirjoitella, mutta hauska tutustua :)
Apila: Kiva kuulla että suhdekriisi on saatu hallintaan! Sovintopöllyyttely on jees!
Greetas: Testaa nyt ihmeessä, vaikka ihan vaan sen takia että me halutaan =D Kyllä nuo oireet kumminkin vähän siltä kuulostaisi ja kp:tkin noin pitkällä jo. Ei pidä uskoa pessimisti-lääkäreitä. Tosi kannustavia tosiaan nuo sen kommentit!
Anitah: Sullakin on lupaavan kuuloisia oireita! Toivottavasti se kipu tosiaan olis vaikka kiinnittymistä!
Brookelle intoa pupuiluun! Ei saa päästää Ossia livahtamaan :)
Pepsille oikein paljon onnea! Hurjalta tosiaan kuulosti synnytys, mutta varmasti mahtava olo nyt!
Tsempitykset vielä kaikille muille piinailijoille ja plussapöllytyksiä kaikille!
T: Meriheppa (kp 32/31-38)