OLENKO TOSIAAN TULLUT HULLUKSI?
Siis kun aloin yhdessä vaiheessa miettimään hirveästi pissalla käyntejäni. En mielestäni käynyt riittävän usein tai virtsaa tuli liian "vähän". No aloin laskemaan monta kertaa päivässä käyn pissalla ja arvioimaan määriä. Ja pian mulle alkoi käymään niin että vaikka kuinka join ei tullut pienintäkään hätää ja oksetti vain ja tätä kesti pahimmillaan useita päiviä ja olin silleen että nyt varmaan mun elämä oli tässä. Epäilin että mulla on joku munuaisjuttu ja tuo tapahtui vuonna 2012 keväällä sekä kesällä ja jatkui syksylle. Nyt kuitenkin on vuosi 2015 ja oon edellee elossa. Eli voinko tosiaan saada mielen avulla lakkautumaan aineen vaihdunan?
Kommentit (13)
No miten aloit taas virtsata? Lakkasitko ajattelemasta asiaa vai mitä tapahtui?
Ei vaan oli sellaisia kausia. Nuo kaudet loppuivat kokonaan 2013 keväällä. Muistaakseni mua ei enää kiinnostanut asia.
Ihminen voi olla paskomatta vaikka viikon,mutta jos oot kusematta niin myrkyt ja kuona-aineet ei pääse poistumaan elimistöstä.eli siis ei voi olla kovin kauaa kusematta ilman vaikutuksia.ap:lla ehkä noussut päähän
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:23"]
Tai siis kusin mutta hyvin vähän ja se kesti pahimmillaan 2 päivää
[/quote]
Höpsis. 2 päivää ei ole huolestuttavaa. Sä todennäköisesti esim. hikoilit huomaamattasi enemmän ja aineenvaihdunta toimi sitä kautta.
:O