Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin sairaanhoitajaan

Vierailija
20.04.2015 |

Olin viime viikolla leikkauksessa. Sain hoitajaksi noin 30v kauniin, reippaan ja punahiuksisen nuoren naisen. Juttelimme niitä näitä parina iltana kunnes hups, olin korvani myöten ihastunut.

Nyt olen kotiutunut ja ikävissäni. Olipa kiva tunne ihastua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kirugilla leikkauksessa ja lepäilin siellä pari kolme päivää. Nättejä tyttöjä siellä oli vaikka kuinka.

Kovaa hommaa tuo hoitajan työ on. Luulin että öisin olisi rauhallisempaa mutta samat kiireet jatkuivat.

Aika kovakuntoinen ja hyvähermoinen saa olla että pärjää siinä työssä.

Vierailija
2/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoitaja. Olin sairaalassa potilaana ja ihan parhaita nuo pojat ja varsinkin miehet ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit amerikkalaisessa elokuvassa, hankkiutuisit leikkaukseen uudelleen ja kun avaisit silmäsi heräämössä, tämä kaunis sairaanhoitaja katsoisi sinua kyynelsilmin ja sanoisi: "Olen valvonut vierelläsi 22 tuntia vain, jotta näkisin taas silmäsi. Olen rakastunut sinuun, rakastuin sinuun ensisilmäyksellä, mutta vaitiolovelvollisuuteen vedoten en voinut tehdä mitään silloin, kun olit edellisen kerran täällä! Nyt olen irtisanonut itseni, jättänyt mieheni ja antanut sinulle munuaiseni, jotta saisin sinut itselleni!"

Vierailija
4/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hoitajina. Että näinkin päin. En tosin ihastunut enkä rakastunut mutta oli kiva heidän kanssaan jutella.

Tämä siis nro5

Vierailija
5/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omalta reissultani nuoren hoitajan, liekö nimi Nataly tai Natalia. Olin leikkauksestani sen verran sekaisin että kaikki on vinksin vonksin mutta hän auttoi minua kaikessa mahdollisessa. Enkä edes ehtinyt kiittää häntä.

Vierailija
6/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä ne vaan tekee. Potilaat tulee ja menee. Kaikkeen tottuu. Elämään ja kuolemaan

Vierailija
7/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/12 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei numero 8. Kiva kun arvostat meitä hoitajia, plussaa siitä ja kiitoksia.

Vierailija
9/12 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua saa mutta ei me hoitajat olla siellä miehiä/naisia iskemässä. Pirusti töitä on, eikä palkkakaan ole mikään super. 

Vierailija
10/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla. Ittekin ihastuin omalla reissullani. Nykyajan hoitajat tuntuvat olevan kolmekymppisiä ja nättejä. Toki tietävät varmaan mitä 40v miehen päässä liikkuu :)

Kiitos kaikille hoitsuille sinne HUSsiin. Teette kovaa mutta tosi hienoa työtä.

Vierailija
11/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te ikinä niitä kuitenkaan sais. Mä saisin :p Mies21

Vierailija
12/12 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siellä sairaalassa makaa päiväkausia eikä pääse panemaan eikä runk*kaamaan, alkaa se 60-v. hoitsukin näyttää aika kivalta ja houkuttelevalta.