Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka peppuseksikokemus!

Vierailija
03.04.2015 |

Annoin miehen panna aamulla ekaa kertaa perseeseen, kun on siitä pitkään puhunut. Itse en ollut aiemmissa parisuhteissa edes ajatella peppua eroottisena paikkana, mutta nyt uusi mies sai heräteltyä sen ajatuksen. Nyt sitten kokeiltiin muutaman sormetuskerran jälkeen kullia peppuun ja voi juma miten hyvältä se tuntui, kun saatiin sisään! Ei mitään kipua, vaan pelkkää nautintoa. Ainut haaste oli alkuun saada kulli sisään, mutta sen jälkeen oli pelkkää kiimaista huohotusta, mies laski spermatkin sisään. Peppupanon jälkeenkään ei tuntunut kipua, vaikka olin asiaa etukäteen jännittänyt. Nyt odotan kovasti uutta peppupanoa! Opetuksena siis se, että olisi tämäkin nautinto jäänyt väliin, jos olisin ollut ennakkoluuloinen tai pelännyt uuden kokeilemista. Olkaa rohkeita ja nautinnollisia kokemuksia myös muille!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hukkaan menee koko palsta, jos jokainen alkaa kirjoitella omista seksikokemuksistaan. Eiköhän olisi fiksumpaa kertoa asioista yleisellä tasolla, ap. Provokaatiolta tunnut kyllä, ei kukaan normaali jaa tuollaisia kokemuksia yhtään missään.

Vierailija
22/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:30"]

Anna sen panna vaikka korvaan, pitääkö sitä täällä kailottaa?

[/quote]

Seksipalstalla ei saa puhua seksistä. Hieno logiikka sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:30"]

Anna sen panna vaikka korvaan, pitääkö sitä täällä kailottaa?

[/quote]

Seksipalstalla ei saa puhua seksistä. Hieno logiikka sinulla.

[/quote]

saa, mutta persepanojutut alkaa tyumpiä ja niillä provoilu

Vierailija
24/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että oli hyvä kokemus. Niin mullakin aikoinaan, muistaakseni... Ei jäänyt ainakaan pahalla tavalla mieleen :) Mitäpäs siitä, jos ei joku halua kokeilla, nauttikoon jokainen mistä nauttii. Onneksi se ei ole keltään pois, vaikka kumman paljon tuntuu toisten seksielämä herättävän puolustusreaktioita.

Vierailija
25/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän näitä peppuseksijuttuja putkahtaa melkein joka päivä? Miksei esim neitsyyden menetyksestä? Ihan kummallista

Vierailija
26/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:41"]

Hienoa, että oli hyvä kokemus. Niin mullakin aikoinaan, muistaakseni... Ei jäänyt ainakaan pahalla tavalla mieleen :) Mitäpäs siitä, jos ei joku halua kokeilla, nauttikoon jokainen mistä nauttii. Onneksi se ei ole keltään pois, vaikka kumman paljon tuntuu toisten seksielämä herättävän puolustusreaktioita.

[/quote]

Mutta miksi niitä kokemuksia halutaan kertoa enemmän tai vähemmän provosoivasti. On oikeutta puolustaa myös muunlaista seksielämää kuin peppuseksiä. Sitäkään en ymmärrä, että peppuseksi on niin ylimainostettua ja muunlaista seksiä väheksytään tämän kustannuksella. Ei- peppusekiä harrastavat tuomitaan melkein automaattisesti ennakkoluuloisiksi, ahdasmielisiksi jne. Alkaa jonkinnäköinen painostus henkilöa kohtaan, joka ei asiasta pidä. Tämä on epäkunniottavaa. Ja sen takia voi tulla voimakkaitakin vastareagtioita.Voin henkilökohtaisesti sanoa, että harrastamme hyvin monipuolista ja rikasta sesksielämää mieheni kanssa ja olen itse hyvin seksuaalinen. Myös peppuseksiä on tullut pari kertaa kokeiltua, eikä ole meidän juttu, itse asiassa aloite tuli minun puolelta. Mutta jokainen pitäköön todella mieltymyksensä, ei ole minulta pois. Kunhan asiaa ei tuotaisi näin suuressa mittakaavassa esille. Tympiikin jo ja niin varmaan monia muitakin. Ei ihme, jos tulee vastareagtioita ja voimmakkaitakin

Vierailija
27/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sama kuin aihe-vapaa palstalle putkahtaisi päivittäin esim talonrakennusjuttuja.Siinä mittakaavassa alkaa olla näitä peppuseksijuttuja. Jengi varmaan väsyisi ja kommentoisi negatiivisesti pikku-hiljaa näitä aloituksia

Vierailija
28/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:41"]

[/quote]

Mutta miksi niitä kokemuksia halutaan kertoa enemmän tai vähemmän provosoivasti. On oikeutta puolustaa myös muunlaista seksielämää kuin peppuseksiä. Sitäkään en ymmärrä, että peppuseksi on niin ylimainostettua ja muunlaista seksiä väheksytään tämän kustannuksella. Ei- peppusekiä harrastavat tuomitaan melkein automaattisesti ennakkoluuloisiksi, ahdasmielisiksi jne. Alkaa jonkinnäköinen painostus henkilöa kohtaan, joka ei asiasta pidä. Tämä on epäkunniottavaa. Ja sen takia voi tulla voimakkaitakin vastareagtioita.Voin henkilökohtaisesti sanoa, että harrastamme hyvin monipuolista ja rikasta sesksielämää mieheni kanssa ja olen itse hyvin seksuaalinen. Myös peppuseksiä on tullut pari kertaa kokeiltua, eikä ole meidän juttu, itse asiassa aloite tuli minun puolelta. Mutta jokainen pitäköön todella mieltymyksensä, ei ole minulta pois. Kunhan asiaa ei tuotaisi näin suuressa mittakaavassa esille. Tympiikin jo ja niin varmaan monia muitakin. Ei ihme, jos tulee vastareagtioita ja voimmakkaitakin

[/quote]

Lukaisehan vaikka tämä ketju uudestaan ja katso vähän ketä kohtaan kommentit on epäkunnioittavampia.

Vierailija
29/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naisena vielä tavannut miestä, joka suoraan olisi halunnut. Enkä itse olisi suostunut. Mutta peppuvako seksi tuntunut ihan hyvältä kuin myös rintojen väliinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän