Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka peppuseksikokemus!

Vierailija
03.04.2015 |

Annoin miehen panna aamulla ekaa kertaa perseeseen, kun on siitä pitkään puhunut. Itse en ollut aiemmissa parisuhteissa edes ajatella peppua eroottisena paikkana, mutta nyt uusi mies sai heräteltyä sen ajatuksen. Nyt sitten kokeiltiin muutaman sormetuskerran jälkeen kullia peppuun ja voi juma miten hyvältä se tuntui, kun saatiin sisään! Ei mitään kipua, vaan pelkkää nautintoa. Ainut haaste oli alkuun saada kulli sisään, mutta sen jälkeen oli pelkkää kiimaista huohotusta, mies laski spermatkin sisään. Peppupanon jälkeenkään ei tuntunut kipua, vaikka olin asiaa etukäteen jännittänyt. Nyt odotan kovasti uutta peppupanoa! Opetuksena siis se, että olisi tämäkin nautinto jäänyt väliin, jos olisin ollut ennakkoluuloinen tai pelännyt uuden kokeilemista. Olkaa rohkeita ja nautinnollisia kokemuksia myös muille!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas provo

Vierailija
2/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan ap, jos tää ei ole provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo! Tuntui aivan mahtavalta! Ja se vielä, että olen kaksi kertaa alakautta synnyttänyt, joten kärsinyt myös peräpukamista. Tämänkin takia kokeilu jännitti, kun ajattelin, että sattuu aivan hemmetisti, mutta ei minkäänlaista kipua. Oon niin onnellinen :) !

Vierailija
4/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:56"]

Ei ole provo! Tuntui aivan mahtavalta! Ja se vielä, että olen kaksi kertaa alakautta synnyttänyt, joten kärsinyt myös peräpukamista. Tämänkin takia kokeilu jännitti, kun ajattelin, että sattuu aivan hemmetisti, mutta ei minkäänlaista kipua. Oon niin onnellinen :) !

[/quote]

No olepa sinä niin onnellinen. Vähemmästäkinhän sitä ihminen tulee OIKEASTI onnelliseksi

Vierailija
5/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:38"]

Annoin miehen panna aamulla ekaa kertaa perseeseen, kun on siitä pitkään puhunut. Itse en ollut aiemmissa parisuhteissa edes ajatella peppua eroottisena paikkana, mutta nyt uusi mies sai heräteltyä sen ajatuksen. Nyt sitten kokeiltiin muutaman sormetuskerran jälkeen kullia peppuun ja voi juma miten hyvältä se tuntui, kun saatiin sisään! Ei mitään kipua, vaan pelkkää nautintoa. Ainut haaste oli alkuun saada kulli sisään, mutta sen jälkeen oli pelkkää kiimaista huohotusta, mies laski spermatkin sisään. Peppupanon jälkeenkään ei tuntunut kipua, vaikka olin asiaa etukäteen jännittänyt. Nyt odotan kovasti uutta peppupanoa! Opetuksena siis se, että olisi tämäkin nautinto jäänyt väliin, jos olisin ollut ennakkoluuloinen tai pelännyt uuden kokeilemista. Olkaa rohkeita ja nautinnollisia kokemuksia myös muille!

[/quote]

Haluat ilmeisesti kuitenkin provoilla, miksi?

Vierailija
6/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:56"]

[/quote]

Voisitko kuule uskoa, että näihin juttuihin menee maku, kun näitä melkein joka päivä putkahtaa? Joo, eipä jaksa lukea enempää

Vierailija
7/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä peiton alla lähetyssaarnaavat haukkuvat provoksi? Kannattaa kasvaa aikuiseksi ja kokeilla vähän jotain muutakin. Ei se peppu hajoa, vai ettekö ikinä ulosta?

Vierailija
8/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:19"]

Pimeässä peiton alla lähetyssaarnaavat haukkuvat provoksi? Kannattaa kasvaa aikuiseksi ja kokeilla vähän jotain muutakin. Ei se peppu hajoa, vai ettekö ikinä ulosta?

[/quote]

Rassaa ja tutki vain omaa persettäsi ja peräsuoltasi peiton alla. Siinä sulle antoisa harrastus

Vierailija
9/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:30"]

[/quote]

Rassaa ja tutki vain omaa persettäsi ja peräsuoltasi peiton alla. Siinä sulle antoisa harrastus

[/quote]Eli sen lisäksi että oksensit noin keskenkasvuiselta kuulostaneen kommentin, laitoit vielä itsellesi plussan ja minulle miinuksen? Peppuleikkejä harrastan ihan peiton päällä.

Vierailija
10/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lähis on oikein hyvä asento, kun sen osaa ja vaihtelun vuoksi harvakseltaan pimeässäkin. Pitääpä kokeilla tuota peiton alla. Viimeinen lause sikäli mauton, etten jaksa kommentoida.

Vierailija
11/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen peppuseksikokemukseni oli aivan kamala. Eksälläni oli hieman vino pippeli ja hän ei rentouttanut minua kunnolla, hetken sormittelun jälkeen ja vähällä liukuvoiteella sisään vaan. Aloin itkeä, koska se sattui niin paljon.. Sen jälkeen en ole halunnut testata sitä, koska pelottaa, että se sattuu taas niin paljon

Vierailija
12/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"]

Ensimmäinen peppuseksikokemukseni oli aivan kamala. Eksälläni oli hieman vino pippeli ja hän ei rentouttanut minua kunnolla, hetken sormittelun jälkeen ja vähällä liukuvoiteella sisään vaan. Aloin itkeä, koska se sattui niin paljon.. Sen jälkeen en ole halunnut testata sitä, koska pelottaa, että se sattuu taas niin paljon

[/quote]

Älä suostu täällä palstalla sitten painostuksen alle, koska sitä varmasti tulee

Vierailija
13/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostele sinä vaan

Vierailija
14/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minun peppuunihan et sinä tai kukaan koske! Pidä se visusuti mielessäsi!

Vierailija
15/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jatka sinä vain kakkalinjallasi, kun olet siihen niin mieltynyt. Monihan kehittää tuota kakkaharrastusta aika pitkällekin

Vierailija
16/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Hassua kuinka seksipalstalla peppuseksistä kertominen saakin aikaan tällaisen provoepäily-/yökötysryöpyn!? En ole tänne aiemmin kirjoitellut, mutta pitääkin jatkossa tulla avautumaan vaan silloin, kun on harrastanut lähetyssaarnaajaa..;) Ps. Ihan varmasti annan miehen panna tänäänkin perseeseen!

Vierailija
17/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen panna vaikka korvaan, pitääkö sitä täällä kailottaa?

Vierailija
18/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule sitten vanhempana vinkumaan, kun peräreikä falskaa ja vaipat on pakko pitää, kun sulkijalihas on sökönä.

Vierailija
19/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin allekirjoittaa. Se on itseasiassa hyvinkin nautinnollista - tosin omalta kannaltani vain silloin, jos ykkösessäkin on esim. lelu.

Mutta parhaat orkut on näin saatu.

Vierailija
20/29 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitää kaikessa saada tasa-arvoa. Nyt ne haluaa jo homoiksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi