Tupakoitsijat mitä merkkiä poltat?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:17"]
Onko ns. "oikea tupakoitsija", jos polttaa välillä viikkoja 1-2 tupakkaa päivässä, joskus villiintyy ja polttaa jopa 5-8 päivässä, joskus taas on polttamatta muutaman päivän tai niin kuin nyt olen tehnyt eli olen ollut polttamatta kaksi viikkoa putkeen?
[/quote]
Et kuulosta olevan kovin nikotiiniriippuvainen. Miksi ihmeessä et lopeta tupakointia?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:17"]
Onko ns. "oikea tupakoitsija", jos polttaa välillä viikkoja 1-2 tupakkaa päivässä, joskus villiintyy ja polttaa jopa 5-8 päivässä, joskus taas on polttamatta muutaman päivän tai niin kuin nyt olen tehnyt eli olen ollut polttamatta kaksi viikkoa putkeen?
[/quote]
Et kuulosta olevan kovin nikotiiniriippuvainen. Miksi ihmeessä et lopeta tupakointia?
[/quote]
Se mieliteko voi tulla milloin vain. Joskus saatan olla viikkoja polttamatta, mutta viihteelle lähtiessä ostan aina askin, jota jään sitten polttamaan seuraavan viikonkin ajaksi. Sitten saatan ostaa uuden askin, jos tekee mieli. Tiedän, että lopettaa pitäisi, koska äkkiähän se menee pahan riippuvuuden puolelle. Olen polttanut alle 2 vuotta epäsäännöllisesti, enkä edes käsitä, miksi aloitin.
Sininen West, 2-3 päivää kestää aski.
Forwardia noin puoli askia per päivä.