Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen logiikka treffipaikasta abc vai kallis ravintola

Vierailija
01.04.2015 |

Nainen kuvittelee että mies on älykkäämpi, tunteellisempi jos pyytää ensitreffeille tasokkaaseen ravintolaan, elokuviin  kuin mitä jos ehdottaisi paikallista abc:tä. Sama nainen kuvittelee vielä parisuhteessakin että miehelle riittää ja mies nauttii kun pääsee ulos syömään tai elokuviin. Mies miettii mikä vittu tuota akkaa vaivaa kun ei edes kunnon seksiä ole eikä se kiinnosta, päätyy pettämään... Nainen lähtee abc treffeille, mies tarjoaa kahvit ja juttelee mukavia, nainen huomaa että mukava mies ja päädytää  petiin, mies vie seuraavana päivänä naisen syömään ravintolaan. Nainen ymmärtää heti mikä on jutun juoni. Pillua, nautintoa ja naiselle nautintoa, molemmille ok. Miksi sen paikan pitäisi olla laadukas kun miehelle se ei oikeasti merkitse mitään, naiselle se varmaan antaa miehestä jonkinlaisen kuvan joka pinttyy heti naisen aivoihin? Me tavattiin abc:llä, siitä tunti ja jo nussittiin, nyt asutaan yhdessä ja lapsia. Mies 30v

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:34"]

Kuka hullu lähtee ensitreffeille tasokkaaseen ravintolaan? Kahvilla käydessä pääsee nopeampaan eroon, jos treffikumppani on täysi juntti.

[/quote]

Mie haluun juntin!

Vierailija
42/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:58"]

Nettideittailu on siitä hieno ja kaunis asia, että siellä miehet joutuvat kirjoittamaan ennen kuin treffejä sovitaan. Tämänkin aloituksen kirjoittaneen ajatusmaailma on sellainen, että en vastaisi edes ensimmäiseen viestiin. Mutta ilmeisesti löytyy sellaisiakin naisia, joille tuo kelpaa.

[/quote]

Mutta ap käykin juuri nettideiteillä joille naiset lähtee, on hyvin kohtelias, avoin, sosiaalinen ja tunteellinen joka naiseen iskee aina. Mutta treffipaikalla ei ole sitten mitään merkitystä lopputulokseen. Sä ajattelet ettei tuollaisia miehiä ole kuin elokuvissa, mutta täälläpäs on. Mies 30v

[/quote]

Eikö ap:lla juuri ollut ihana vaimo ja lapsia, nyt käy nettitreffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on siitä hieno ja kaunis asia, että siellä miehet joutuvat kirjoittamaan ennen kuin treffejä sovitaan. Tämänkin aloituksen kirjoittaneen ajatusmaailma on sellainen, että en vastaisi edes ensimmäiseen viestiin. Mutta ilmeisesti löytyy sellaisiakin naisia, joille tuo kelpaa.

[/quote]

Mutta ap käykin juuri nettideiteillä joille naiset lähtee, on hyvin kohtelias, avoin, sosiaalinen ja tunteellinen joka naiseen iskee aina. Mutta treffipaikalla ei ole sitten mitään merkitystä lopputulokseen. Sä ajattelet ettei tuollaisia miehiä ole kuin elokuvissa, mutta täälläpäs on. Mies 30v

[/quote]

Tietynlaiset naiset lähtevät. Sanoisin, että ne joilla ei ole ihmistuntemusta eikä älyä tai jotka ovat kerta kaikkiaan epätoivoisia.

Vierailija
44/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyllä montakaan epäviihtyisämpää, epäintiimimpää ja rauhattomampaa paikkaa ensitreffeille kuin Abc... Itse en tuosta innostuisi, tuskin lähtisin. Oltaisiin todennäköisesti niin eri tyyppisiä ihmisiä Abc-treffimiehen kanssa, että ei siitä kuitenkaan mitään toisia treffejä tulisi. Onneksi minun mieheni viihtyy mukavammissa ja laadukkaammissa treffipaikoissa, kahviloissa ja ravintoloissa.

Vierailija
45/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailj="01.04.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:33"]

Ap vois kiinnittää huomiota tekstinsä selkeyteen. Taitaa olla lukio jäänyt käymättä.

[/quote]

Miks käydä lukio. Mä tein jo sillon töitä ja ostin omakotitalon.  Jos et ossaa lukia murretta ja yhyssanavirheitä sekasi nii opiskele vähä vähemmän ymmärrät enemmän.... Mies 30v

[/quote]

Murre ja yhdyssanavirheet eivät ole ongelma, itse asiassa edes välimerkkien puuttuminen ei ole paha. Se on tuo sekava tajunnanvirta josta ei saa tolkkua.

Esim. treffit kallissa ravintolassa -> nainen ei anna kunnon seksiä, kumppani ehdottaa huonoa kahvilaa -> menet pettämään seuraavana päivänä

[/quote]

Onkohan sun päässäs joku vika jos et ymmärrä? Siis tarkoitan että nainen tekee johtopäätöksiä miehestä treffipaikan perusteella ja ajattelee myöhemminkin että mies oikeasti tykkää siitä ja käyttää tarpeentullen sitä ikäänkuin hemmotteluna miehelle. Miehelle se paikka saattaa olla vain pakollinen jotta saa naiseen kosketuksen eikä sillä tunteellista arvoa olekkaan... Mies 30v

[/quote]

Ei taida olla päässäni vikaa. Seksi ja ravintolaillalliset eivät ole parisuhteen ainoat vaihtoehdot, joista voi valita vain toisen. Meillä käydään niin kahvilassa kuin kävelyillä JA harrastetaan seksiä. Aikuinen mies myös osaa kertoa mistä tykkäisi, ei tarvitse sitten viedä sitä vuosien ajan aina siihen samaan kahvilaan missä oli ensitreffit.

Vierailija
46/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Aika juntti olet AP. Ja eikös sun pitänyt olla naimisissa sen naisen kanssa joka antoi sulle jo tunnin kuluttua ensitapaamisesta . Ja kuitenkin edelleen käyt nettitreffeillä. Taidatte olla aikamoinen pari. Tunnin päästä jo sängyssä kun on tavattu ja naimisissa ollessakin treffataan vielä muita?

Vierailija
47/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä... nytkin eräs mansen tyttö pyytänyt kahville jo monesti, mutta en mä taida. Pyysi eilen ja pyysi tänää  että jos pääsiäisen aikaan. En mä taida varattuna lähtee. Mies 30v

Vierailija
48/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä... nytkin eräs mansen tyttö pyytänyt kahville jo monesti, mutta en mä taida. Pyysi eilen ja pyysi tänää  että jos pääsiäisen aikaan. En mä taida varattuna lähtee. Mies 30v
[/quote]
Kai nyt ABC:lle kuitenkin?

Vierailija
49/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:39"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:58"] Nettideittailu on siitä hieno ja kaunis asia, että siellä miehet joutuvat kirjoittamaan ennen kuin treffejä sovitaan. Tämänkin aloituksen kirjoittaneen ajatusmaailma on sellainen, että en vastaisi edes ensimmäiseen viestiin. Mutta ilmeisesti löytyy sellaisiakin naisia, joille tuo kelpaa. [/quote] Mutta ap käykin juuri nettideiteillä joille naiset lähtee, on hyvin kohtelias, avoin, sosiaalinen ja tunteellinen joka naiseen iskee aina. Mutta treffipaikalla ei ole sitten mitään merkitystä lopputulokseen. Sä ajattelet ettei tuollaisia miehiä ole kuin elokuvissa, mutta täälläpäs on. Mies 30v [/quote]   Eikö ap:lla juuri ollut ihana vaimo ja lapsia, nyt käy nettitreffeillä? [/quote] Kyllä... nytkin eräs mansen tyttö pyytänyt kahville jo monesti, mutta en mä taida. Pyysi eilen ja pyysi tänää  että jos pääsiäisen aikaan. En mä taida varattuna lähtee. Mies 30v [/quote] Kai nyt ABC:lle kuitenkin?

[/quote]

En mä taida, vaikka tiedä vaikka sais, nätti nainen kyllä on... viihdyn kyllä missä vaan treffipaikassa mutta kallis ravintola on ylimääräinen  kulu josta ei hyödy... mies 30v

Vierailija
50/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli tällaisen aarteen saisi omakseen jos älyää antaa tunnin päästä huoltoasemalla tapahtuneesta kohtaamisesta <3

Taidan pitäytyä tässä omassa kahvilamiehessäni

Vierailija
51/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuosta ap:sta tulee mieleen eräät painajaismaiset treffit miehen kotona. Tyyppi mm. kävi ovi auki vessassa, kuulin lorottelun ja hän jutteli toimituksen ajan minulle toiseen huoneeseen. Jossain vaiheessa miehen exä vai oliko peräti nyxä tuli soittelemaan ovikelloa koputtelemaan ikkunaan huudellen kommentteja: "sulla on siellä joku nainen", "tiedoksesi: olen raskaana..." jne. Mies pisti verhot kiinni ja pyysi mua olemaan hiljaa, kun "hullu exä voi tehdä mitä vain"... Itseäni alkoi _hieman_ naurattaa ja lähdin kotiin. mies lähti samalla ovenavauksella baariin etsimään seuraa. Ja tämä henkilö oli vielä omien puheidensa mukaan DI ja tj. ;)

Vierailija
52/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehelle kelpaa lasten jääkiekko-ottelu, vaan mielummin menee katsomaan MM-ottelua? Sama pelihän on kyseessä.

Että kumman mies itse valitsisi, jos nainen piffaa, sen nappulaliigan, jonne ei tartte maksaa, vai satojen eurojen lätkän MM-liput?

Vierailija
53/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu vähän siitä mitä hakeaa. Ap, mä en esimerkiks ikinä tahtois sunlaistasi miestä. Mä haluan miehen, joka arvostaa mua ja jolle seksi ei ole tärkeintä vaikka siitä nauttiikin. En koskaan haluais olla miehen kanssa, joka pitää suhdetta noin yksinkertaisena. Mä haluan, että mun mieheni on rakastajani lisäksi mun ystävä ja ihminen kenen kanssa voin keskustella kaikesta ja kenen kanssa ei ole väliä ollaanko kaksin vai yhdessä ja tehdäänkö jotain hauskaa vai ollaanko vaan. Aina sen kanssa on hyvä olla. 

Mä en ikinä katsois miestä, joka olettaisi että mulle riittää jotkut huoltis treffit. Ei sillä voihan sielläkin hauskaa olla ja varmasti voisin mielellänikin viihtyä, mutta silti tahdon, että mies näkee eteeni enemmän vaivaa. En ole kuin kuka vaan kenet viedään samaan paikkaan kuin kaikki muut. Minä olen minä ja jos mut treffeille vie niin viekööt myös jalat alta nähden vaivaa yksilöllisempään paikkaan. 

Ja onneksi en tosiaan ole ap ollut kuin oma tyttöystäväsi. Ensinnäkään en varmasti olisi saanut sellaista miestä kun sain, minulle sopivaa. Toiseksi olisin heti antanut ymmärtää, etten tarvitse enempää, kun taas minä tarvitsen. Minä tarvitsen romantiikkaa ja mieheni osaa sitä minulle antaa. Toisinaan saan kukkia, toisinaan pääsen ravintolaan, jossa saan sitä rakastamaani punaviiniä ja juuri minun makuuni olevaa pihviä. Toisinaan kun lapset saadaan hoitoon mennään vaan vaikka geokätkeilemään tai kutsutaan kavereita istumaan iltaa. 

Ja mitä tohon seksiin tulee. Vaikkei me sitä niin ympäriinsä hehkuteta ja vaikka en ikinä puhuisi asiasta kuin sinä ap, niin ei meillä kahden alle 4 vuotiaan lapsen vanhempina kuitenkaan huono seksielämä ole. Ehkä me ei menty heti tunnin päästä "nussimaan", mutta kun me sitä seksiä harrastettiin ensimmäisen kerran yhdessä, toisena yhteisenä yönämme niin se oli aivan uskomatonta ja löysin vihdoin miehen, joka tyydyttää mut silläkin saralla. Alkuun harrastettiin seksiä useasti päivässä, tantraseksistä tuli meidän juttu. Sitten kerrat väheni kertaan päivässä ja ensimmäisen lapsen synnyttyä välillä oli viikonkin taukoja. Viimeisen vuoden on seksi ollut taas osa päivittäistä elämää ja siitä nautitaan yhdessä. Tämä mies on ensimmäinen, joka on jaksanut antaa minulle niin usein kun haluan, vaikka se joskus tarkoittikin sitä, että se oli tehtävä särkylääkkeen voimalla kun paikat oli jo niin kipeät. 

Mä en usko ap, että susta olis ollut ikinä miestä mulle. Eli ehkä on ihan hyvä, ettei me kaikki naiset tyydytä siihen mitä sinulla on tarjota, huoltamoon ja nussintaan. =)

Vierailija
54/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsisin ABC:n jos on yhtään olo, että tsekkaan nyt vielä habituksen mutta aika varmasti lähden treffeillä karkuun. Sillon se toimii, sellaisen ei kovin laadukkaan tyypin kanssa. Hieno ravintola on taas liian virallinen. Mieluummin hyvä, rauhallinen kahvila tai ruokapaikka. Baarikin on ok, vähän rauhallisempi, tai kävellen paikasta paikkaan, sopivaa ohjelmaa jutustelun ja tutustumisen ohella.

Ihmiset on tärkeimpiä kuin paikka, se on selvä. Mutta pidän elokuvista ja pienellä miettimisellä saa loistavia tilanteita, ympäristö voi olla täydellinen sille parille. Ainakin paikka toimii jos suhde ei toimikaan. Nautin niin paljon oikeasta tunnelmasta, osuva paikka saa ihmiset rennoiksi, hyvälle tuulelle ja vapautumaan. Jos Ap puhkeaa kukkaan ABCllä tai paikalla ei ole hänelle mitään merkitystä niin hän on tunneköyhä, ainakin minun makuuni. Rahalla ei ole väliä, tunteella ja ymmärryksellä on. Löysin reilun miehen, jolla on älyä, ulkonäköä, luonnetta, rohkeutta ja lämpöä niin ihan baaritiskiltä jonottamassa. Oli ainut tyyppi, joka antoi tilaa toisillekin tilata ja piti kuitenkin tilansa ja vuoronsa. Taivas miten ihana mies, ajattelin. Oman arvonsa tunteva ja huomaavainen luonnollisella tavalla. Se oli siinä. Muut miehet vaan esittää sosiaalista, avointa ja mukavaa, heidät tunnistaa heti, että tyyppi on mukava vaan tavoitellakseen jotakin hyötyä kuten Ap. Aito "minä olen mitä minä olen ja kukas sinä olet, hei vaan sinä" mitään erityistä vailla, mitään lupaa kysymättä on niin tajunnan räjäyttävä kokemus, että älkää naiset lähtekö treffeille sarjadeittaajan kanssa apsille. Baariin mars mars ja tarkkailkaa miten miehet ottaa tilansa ja huomioivat muut. Ottakaa paras uros, hänestä on enemmän iloa ja nautintoa ;)