Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännien koskettelusta huono olo

Vierailija
23.03.2015 |

Jos nännejäni puristellaan tai jotenkin muuten vähän "kovemmin" kosketellaan minulle tulee huono olo, siis kirjaimellisesti alkaa oksettaa ja tulee vain sellainen vastenmielinen olo. Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Ja mistä tämä mahtaa johtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tuntuu ikävältä, jos kosketellaan liian varovasti tai liian rajusti. Sopivat pyörittelyliikkeet samalla temmolla tekee mulle orgasmeja, joskus jopa voimakkaampia kuin p****sta.

Vierailija
2/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama! Joskus kun mies oli koskettelemassa rintojani tokaisin, että minulle tulee huono olo tuosta ja katsoi minua kuin mielipuolista, mutta lopetti. :D

Minulle huono olo on tullut, kun sormella on nännejä pyöritellyt tai härnännyt. Nykyisen miehen kanssa ei huonoa oloa ole ilmennyt ollenkaan, tosin hän vain puristelee rintojani ja imee niitä. Tuo sormella koskettelu aiheuttaa vieläkin huonon olon, juuri kokeilin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olen ainoa, kellä tämä ongelma on! Mistököhän mahtaa johtua? Olen monesti miettinyt

Vierailija
4/4 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:46"]

Luulin että olen ainoa, kellä tämä ongelma on! Mistököhän mahtaa johtua? Olen monesti miettinyt

[/quote]

Aika jännää kyllä. Olen tällänen vähän vanhempi ja kokeneempi mies ja useitakin suhteita takana. En itse ole törmännyt tollaseen. Siihen olen kyllä törmännyt, että eri naisilla se miten ja millä voimakkuudella  kosketella nännejä vaihtelee todella paljon. Osa kokee pienen hipsutuksen lähinnä kutittavana ja ärsyttävänä ja osa taas ei. Osalle on ok vähän kovempikin nipistely nänneistä ja osalla taas menee kaikki halut jos nipistää liikaa.  :3

Nykyinen tytyni tykkää ihan hitosti siitä, että pyörittelen hänen nännejään peukalon ja etusormen välissä. Saa orgasminkin paljon helpommin kun hiplaa nännejä samalla kun penetroituu vaginaan. Lähes aina niitä sen takia hiplaankin kun tyty nauttii enemmän. :3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän