Mitä asioita inhoat naisena olemisessa?
- kuukautiskivut. Oikeesti. Kaverit (naispuoleiset) jankuttavat "syö buranaa". Ihan kuin en olisi jo kokeillut..
Kommentit (61)
olen tällä hetkellä niin vittuuntunut naisena olemiseen että harkitsen sukupuolen vaihdosta. onko kellään muullla samaa ajatusta mielessä??????
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 15:11"]olen tällä hetkellä niin vittuuntunut naisena olemiseen että harkitsen sukupuolen vaihdosta. onko kellään muullla samaa ajatusta mielessä??????
[/quote]
En nyt ihan vaihdosta, mutta jos olisin raskasrakenteisempi, niin mielellään välillä naamioituisin mieheksi
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 15:11"]
olen tällä hetkellä niin vittuuntunut naisena olemiseen että harkitsen sukupuolen vaihdosta. onko kellään muullla samaa ajatusta mielessä??????
[/quote]
Aina välillä käy mielessä. Elämä olisi helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:39"] Sovinisteja, naisvihaajia ja provomiehiä tällä palstalla -: [/quote] Ne kannattaa oikeesti ignoorata, just tuotahan ne ajaa takaa, että naiset niihin reagoi. Kannattaa aina muistaa elämässä, että ne ihmiset keillä on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta dissata muita. As simple as that :) [/quote] Mutta sitä harrastaa kyllä nekin jotka saa siitä mielihyvää. Vaikka ei olisikaan omat asiat huonosti.
[/quote]
Ei sellaisilla ihmisillä kyllä syvässä pääkopassa ole hyvä olla jotka muita dissaa, uskottelivatpa toisille mitä hyvänsä.
En inhoa mitään! Naisena on ihan mukavaa :)
Se, että minua kohdellaan erilailla ihan vain sen takia, että olen nainen. Että automaattisesti minun täytyy olla heikompi, tyhmempi, avuttomampi, riippuvaisempi kuin mies. Ettei minulla saisi olla vahvoja mielipiteitä, koska tämä leimaa minut "miehekkääksi". Että ulkonäkö on niin perhanan tärkeää.
Ei saa eroittua joukosta, mutta pitää olla erilainen. Pitää olla laittautunut, kaunis, elegantti ja kaikenkaikkiaan hyvännäköinen. Huumori ei saa olla liian "miehekästä", naisen pitäisi hihittää, ei nauraa. Naisena olet miehekäs, jos otat oluen. Ylipaino on "saatanasta", miehellähän se pieni maha ei ole niin kamalaa. Olet objekti, heteromiesten seksifantasia. Aina jos edes kaverimielessä puhut miehille, sitä ajatellaan, että minulla on pervoja taka-ajatuksia ja varmaan tahdon antaa miehelle.
Paineet, että pitää löytää mies, "ei ammatilla väliä, etsi rikas mies ja jää kotiäidiksi". Yhä edelleen uranainen tuntuu olevan tabu ja saa kuulla kommentteja, että milloin niitä vauvoja tuppaa ja mies astuu kuvioihin?
Miehet saa riehua ja "pojat ovat vain poikia", mutta naisen/tytön täytyy käyttäytyä kuin prinsessat.
Kuukautiset on kamalat. Inhoan niitä, mutta vielä kamalampaa on, jos ne ei tule.
Jos olet nainen ja johtavassa asemassa ja käyttäydyt samalla tavalla kuin mies eli vaadit alaisiltasi kunnon työpanosta, niin olet änkyrä ja känkkäränkkä (selän takana: sillä on varmaan SE aika), kun taas miehestä sanotaan, että hän on määrätietoinen ja jämäkkä. Mies ei muka koskaan ole änkyrä ja känkkäränkkä, mikä ei kylläkään pidä paikkaansa.
Se, kun joutuu kuuntelemaan akkojen ruikutusta kuukautisista. Sitten oletetaan että kaikki naiset ovat niin avuttomia, etteivät omien ruumiintoimintojensa kanssa pärjää.
En mitään. Kuukautisia siirrän pillereillä niin, että ne on muutaman kuukauden välein. Ei ole kipuja. Olen ihan kivannäköinen ja se riittää minulle. Raskaus sujui ihan ok ja synnytyksestäkin selvisin. Olen koulutustani vastaavassa vakituisessa työssä, jossa ei ole erikseen naisten ja miesten hommia. Miehistä en kovinkaan paljoa perusta, mutta eihän niiden kanssa tarvitse olla tekemisissä sen kummemmin. Ei tarvitse mennä armeijaan, en haluaisikaan. Ei tarvitse ajaa partaa. Naisena on mukavaa :)
Menkat, tissien katoaminen ihmetyksen seurauksena
Kaikki erilaiset sairaudet, joita vain naisen kroppa tuntee. Melkein väistämättä saa ikääntyessään tutustua joihinkin näistä: munasarjakystat, kohtutulehdus, kuukautiskierron häiriöt, kohdun laskeuma, rintasyöpä jne...
Inhottaa olla se, joka synnyttää (vaikka siitä oman vauvan maailmaan ponnistelusta seuraakin usein ihana euforinen tunne), ja siten altistuu entistä enemmän synnytyselinten eri tulehduksille, revähdyksille ym.
Mulla on kohta 2 lasta, joten lapsettomuushoidoissa tuskin tullaan ramppaamaan, mutta ärsyttää, että niissäkin nainen on se joka yleensä kärsii hormonipiikit, lääkitykset jne. kamaluudet.
Kaikista eniten vituttaa pelätä sekopäämiehiä illalla pimeällä metsäpolulla. Tai kirkkaalla keskipäivällä täpötäydessä ratikassa.
Inhoan sosiaalista lokeroani. Harvat naiset kestävät brutaalia rehellisyyttä ja asioiden käsittelyä niin kuin ne oikeasti ovat. Tai väittelyä. Halutaan mieluummin puheiden olevan sellaisia, että kaikilla on kivaa ja mukavaa. Tästä syystä viihdyn paremmin miesten seurassa.
Sitä että jotkut naiset huonontavat hyvien naisten mainetta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:17"]
En mitään. Kuukautisia siirrän pillereillä niin, että ne on muutaman kuukauden välein. Ei ole kipuja. Olen ihan kivannäköinen ja se riittää minulle. Raskaus sujui ihan ok ja synnytyksestäkin selvisin. Olen koulutustani vastaavassa vakituisessa työssä, jossa ei ole erikseen naisten ja miesten hommia. Miehistä en kovinkaan paljoa perusta, mutta eihän niiden kanssa tarvitse olla tekemisissä sen kummemmin. Ei tarvitse mennä armeijaan, en haluaisikaan. Ei tarvitse ajaa partaa. Naisena on mukavaa :)
[/quote]Onko lapsesi siis äpärä?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 15:08"]
Näin pienirintaisena tunnen olevani todellinen sivussaeläjä yhteiskunnassa.Miehet haluavat isoja rintoja sekä myös naiset syrjivät pienirintaisia naisia.
[/quote]
höpöhöpö - ei se tissien kooosta ole kiinni.
En mitään, mutta minua ei olekaan kasvatettu naisen rooliin vaan 60-luvun vapaan kasvatuksen mukaan vapaaksi tekemään valintoja. Mieheni opetti minulle kotityöt, jotka teemme tasapuolisesti. Töissäkin minuun suhtaudutaan kuin äijään, vaikka ulkoisesti olen ihan naisellinen.
Menkkoja, hormonihäiriöitä, pms, se, että olet viime kädessä vastuussa ehkäisystä. Naisena saat tehdä tupladuunin ansaitaksesi sen kunnioituksen ja auktoriteetin kuin miehillä.
Näin pienirintaisena tunnen olevani todellinen sivussaeläjä yhteiskunnassa.Miehet haluavat isoja rintoja sekä myös naiset syrjivät pienirintaisia naisia.