miehen mielestä minulla on liikaa omaa aikaa
Ei siis pidä siitä että kerran kuukaudessa-kahdessa haluan olla ihan yksin :( raivoaa että kuitenkin petän ja että ei pienen lapsen äiti voi olla lapsesta erossa noin kauan. Tahtoisin siis kerran kuukaudessa ihan vaikka lukea kirjaa..
Kommentit (38)
Ap mahtaa olla melkoinen timantti tai ukko täys luuseri. En ole kyl ikinä kuullut että anoppi valjastettaisiin vartioimaan. Ja kaikenlaista olen lähipiiristä kuullut.esim.että vaimo on lukinnut miehensä kellariin että tämä ei pääse töihin iskemään naisia.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:05"]Mun äijä ei anna käydä kuntosalilla koska sinnehän mennään sen mielestä nussimaan.... Ei tällaista kestä eikä kenenkään tarvi kestää. Vaikea ero vaan jos lähden.....
[/quote]
Ja helpompaa on sitten jäädä? Loppuelämäksi? Kuulostaako sellaiselta elämältä, jonka haluat elää ja jonka ansaitset?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän? [/quote] Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt. [/quote] Lähde ihmeessä pois suhteesta. Oikeasti, ota lapsi ja palaa töihin, jos sitä haluat. Aivan sairasta tuo touhu. [/quote] Lähtisin jos uskaltaisin, pelkään mitä mies tekisi erotilanteessa ja vielä enemmän sitä mitä hänen sukunsa tekisi. Päivisin kun mies on töissä tulee anoppi kyttäämään etten ole miesten kanssa. Leikkipuistossa lapsen kanssa käydessäni takavarikoi puhelimen etten viestitä miehille.
[/quote]
Sä haluat opettaa sun lapset siihen, että tuo on ok? Haluatko että lapsesi jatkavat tuota käytöstä aikuisina? Poikasi alistaa naistaan sitten samoin kuin miehesi sinua? Tai tyttäresi etsii jonkun sekopäämiehen vahtimaan ja määräilemään häntä että tuntisi olonsa normaaliksi? Sitäkö haluat lapsillesi?? Todellako???
[/quote]
Ei en todellakaan halua :( minne mä menisin? Ei mulla ole ketään, mulla ei ole edes henkkareita tai pankkikorttia.En mä jaksais tätä enää, haluisin pois. olen jopa itsemurhaa pyörittänyt päässäni mutta en sitä voisi lapselle tehdä.
Minusta kuulostaa ihan provolta koko juttu. Ei kai noin tyhmiä naisia voi olla, jotka antas jonkun idiootin miehen pompotella ja määräillä!
Selvitä turvakodin sijainti, seuraavalla kerralla leikkipuistokerralla menet sinne lapsen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:33"]Minusta kuulostaa ihan provolta koko juttu. Ei kai noin tyhmiä naisia voi olla, jotka antas jonkun idiootin miehen pompotella ja määräillä!
[/quote]
Hyi että olet kamala. Tuollaisia miehiä nimenomaan on ja se ei ole älykkyydestä kiinni se lähteminen. Itse elin 5 vuotta narsistin kanssa, tuli jopa suihkuun katsomaan etten masturboi. Nyt neljä vuotta erosta, muutin 500km päähän heti eron jälkeen, vaihdoin puhelinnumeron, kaikki tiedot salaisiksi ja edelleen kummittelee..
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:12"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän? [/quote] Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt. [/quote] Lähde ihmeessä pois suhteesta. Oikeasti, ota lapsi ja palaa töihin, jos sitä haluat. Aivan sairasta tuo touhu. [/quote] Lähtisin jos uskaltaisin, pelkään mitä mies tekisi erotilanteessa ja vielä enemmän sitä mitä hänen sukunsa tekisi. Päivisin kun mies on töissä tulee anoppi kyttäämään etten ole miesten kanssa. Leikkipuistossa lapsen kanssa käydessäni takavarikoi puhelimen etten viestitä miehille. [/quote] Sä haluat opettaa sun lapset siihen, että tuo on ok? Haluatko että lapsesi jatkavat tuota käytöstä aikuisina? Poikasi alistaa naistaan sitten samoin kuin miehesi sinua? Tai tyttäresi etsii jonkun sekopäämiehen vahtimaan ja määräilemään häntä että tuntisi olonsa normaaliksi? Sitäkö haluat lapsillesi?? Todellako??? [/quote] Ei en todellakaan halua :( minne mä menisin? Ei mulla ole ketään, mulla ei ole edes henkkareita tai pankkikorttia.En mä jaksais tätä enää, haluisin pois. olen jopa itsemurhaa pyörittänyt päässäni mutta en sitä voisi lapselle tehdä.
[/quote] Itsemurha ei auta. Lapsille kävisi kuitenkin noin kuin kerroin. Lähde heti lasten kanssa turvakotiin, kyllä he auttavat.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:12"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän? [/quote] Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt. [/quote] Lähde ihmeessä pois suhteesta. Oikeasti, ota lapsi ja palaa töihin, jos sitä haluat. Aivan sairasta tuo touhu. [/quote] Lähtisin jos uskaltaisin, pelkään mitä mies tekisi erotilanteessa ja vielä enemmän sitä mitä hänen sukunsa tekisi. Päivisin kun mies on töissä tulee anoppi kyttäämään etten ole miesten kanssa. Leikkipuistossa lapsen kanssa käydessäni takavarikoi puhelimen etten viestitä miehille. [/quote] Sä haluat opettaa sun lapset siihen, että tuo on ok? Haluatko että lapsesi jatkavat tuota käytöstä aikuisina? Poikasi alistaa naistaan sitten samoin kuin miehesi sinua? Tai tyttäresi etsii jonkun sekopäämiehen vahtimaan ja määräilemään häntä että tuntisi olonsa normaaliksi? Sitäkö haluat lapsillesi?? Todellako??? [/quote] Ei en todellakaan halua :( minne mä menisin? Ei mulla ole ketään, mulla ei ole edes henkkareita tai pankkikorttia.En mä jaksais tätä enää, haluisin pois. olen jopa itsemurhaa pyörittänyt päässäni mutta en sitä voisi lapselle tehdä.
[/quote] Itsemurha ei auta. Lapsille kävisi kuitenkin noin kuin kerroin. Lähde heti lasten kanssa turvakotiin, kyllä he auttavat.
[/quote]
Voiko sinne turvakotiin mennä yöllä? En pääse täältä kotoa minnekään kun anoppi ja appi alakerrassa mutta uskon että yöllä voitaisiin karata
Ja eiväthän turvakodista kerro missä ollaan? eihän mies tai hänen sukulaisensa pääse sinne? Auttavatko minua löytämään asunnon toiselta paikkakunnalta?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:44"]Ja eiväthän turvakodista kerro missä ollaan? eihän mies tai hänen sukulaisensa pääse sinne? Auttavatko minua löytämään asunnon toiselta paikkakunnalta?
[/quote]
Ei tietenkään kerro! Ja apua kyllä takuulla saa. Jos olet oikeasti vankina siellä niin mikset soita poliisia?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:44"]Ja eiväthän turvakodista kerro missä ollaan? eihän mies tai hänen sukulaisensa pääse sinne? Auttavatko minua löytämään asunnon toiselta paikkakunnalta?
[/quote]
Ei tietenkään kerro! Ja apua kyllä takuulla saa. Jos olet oikeasti vankina siellä niin mikset soita poliisia?
[/quote]
En yksinkertaisesti uskalla. Pelkään ihan hirveästi kokoajan, mies on uhkaillut että appi kyllä maksaa hänet vaikka vankilasta sillä jos lähden tästä niin lähden hautaan :(
Vai että anoppi takavarikoi puhelimen, just joo! Tähän kosahti tämäkin juttu, tyhmä provo!
Nyt ap mieti: haluatko päätyä tilastoon, johon merkitään perheväkivallan takia kuolleet naiset? Miehesi käytös ei ole normaalia eikä tilanne tuosta helpotu. Sinulla on oikeus omaan aikaan sekä työntekoon. Kännykän takavarikointi kertoo sen että sinut halutaan eristää ja alistaa. Lapset kainaloon ja veks.
Älä anna lapsillesi mallia jonka mukaan tuollainen elämä on normaalia koska se ei ole. Tilanteesi on sairas ja olet kuin sammakko kattilassa, jossa on kuumenevaa vettä. Herää ja pelasta itsesi ja lapsesi ennen kuin on liian myöhäistä. Ihan vaan vinkiksi: jos sinulla on omia tuloja, varmista ettei miehelläsi ole pääsyä tyhjentämään tiliäsi koska sekin on yksi hallinnan ja alistamisen muodoista, taloudellisen itsenäisyyden vienti toiselta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:54"]Vai että anoppi takavarikoi puhelimen, just joo! Tähän kosahti tämäkin juttu, tyhmä provo!
[/quote]
Anoppi vahtii päivisin ettei nainen "huoraa" ja mies takavarikoi puhelimen? Luetun ymmärryksessä vikaa?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:17"]Ja mies ei ole ihan kotoperäinen suomalainen, eihän?
Ota pitkät ja nopeasti, tuo ei ole millään mittarilla normaalia eikä tervettä.
[/quote]
Voi kuule on niitä sekopäitä ihan suomalaisissakin. Eikö ne ole suomalaiset ukot jotka samalla kertaa elämään kyllästyessään tappaa koko perheensä? Oot varmaan joku lande joka ei ole ikinä edes tavannut ketään ulkomaalaista...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:54"]
Vai että anoppi takavarikoi puhelimen, just joo! Tähän kosahti tämäkin juttu, tyhmä provo!
[/quote]
Ihan vaan tämä kirjoittajalle tiedoksi että näin sairaita yksilöitä maahamme mahtuu. Anoppi luultavasti on täysin poikansa vallassa myös. Mietipä Eerikan tapausta.....toisin päin
Mitä helvettiä? Napero kainaloon ja menoksi.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän? [/quote] Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt. [/quote] Lähde ihmeessä pois suhteesta. Oikeasti, ota lapsi ja palaa töihin, jos sitä haluat. Aivan sairasta tuo touhu. [/quote] Lähtisin jos uskaltaisin, pelkään mitä mies tekisi erotilanteessa ja vielä enemmän sitä mitä hänen sukunsa tekisi. Päivisin kun mies on töissä tulee anoppi kyttäämään etten ole miesten kanssa. Leikkipuistossa lapsen kanssa käydessäni takavarikoi puhelimen etten viestitä miehille.
[/quote]
Sä haluat opettaa sun lapset siihen, että tuo on ok? Haluatko että lapsesi jatkavat tuota käytöstä aikuisina? Poikasi alistaa naistaan sitten samoin kuin miehesi sinua? Tai tyttäresi etsii jonkun sekopäämiehen vahtimaan ja määräilemään häntä että tuntisi olonsa normaaliksi? Sitäkö haluat lapsillesi?? Todellako???