miehen mielestä minulla on liikaa omaa aikaa
Ei siis pidä siitä että kerran kuukaudessa-kahdessa haluan olla ihan yksin :( raivoaa että kuitenkin petän ja että ei pienen lapsen äiti voi olla lapsesta erossa noin kauan. Tahtoisin siis kerran kuukaudessa ihan vaikka lukea kirjaa..
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:05"]Mun äijä ei anna käydä kuntosalilla koska sinnehän mennään sen mielestä nussimaan.... Ei tällaista kestä eikä kenenkään tarvi kestää. Vaikea ero vaan jos lähden.....
[/quote]
Outo mies, mitähän se itse salilla puuhaa jos noin luulee?
Turvakotiin pääsee yölläkin. Henkkareita et tarvitse, etkä puhelinta. Sijaintiasi ei kerrota kenellekkään, varsinkin jos erikseen vielä kiellät sen. Voit myös hankkia jonkin käytetyn luurin ja siihen prepaid-liittymän, jos koet kännykän omistamisen turvallisemmaksi.
Parhaimmillaan saat täysin uuden henkilöllisyyden uudessa kaupungissa. Tämä ei tietty ole itsestäänselvää. Nyt on kuitenkin tärkeintä, että lähdet pois tuommoisesta vankileiristä. Tuo ei ole normaalia, mutta vuosien myötä saatat kasvaa siihen, että tilanne olisi normaali. Silloin lähteminen on vielä vaikempaa. Tee tämä nyt!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän?
[/quote]
Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt.
[/quote] Noniin, täsaä paljastui provo. Kukaan ei jää suhteeseen jossa mies kieltää kaiken, puhumattakaa siitä että noin fanaattisia ihmisiä olisi olemassakaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän?
[/quote]
Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt.
[/quote] Noniin, täsaä paljastui provo. Kukaan ei jää suhteeseen jossa mies kieltää kaiken, puhumattakaa siitä että noin fanaattisia ihmisiä olisi olemassakaan.
[/quote]
oletpa sinisilmäinen
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän?
[/quote]
[/quote]
Mun äiti jäi.
Noin käyttäytyvät miehet pettävät itse. Pikkuvinkkinä.
Jokainen ihminen saa vaikka joka päivä lukea kirjaa ihan yksin. Miehesi on sairas päästään.
Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän?
Mun äijä ei anna käydä kuntosalilla koska sinnehän mennään sen mielestä nussimaan.... Ei tällaista kestä eikä kenenkään tarvi kestää. Vaikea ero vaan jos lähden.....
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:05"]Mun äijä ei anna käydä kuntosalilla koska sinnehän mennään sen mielestä nussimaan.... Ei tällaista kestä eikä kenenkään tarvi kestää. Vaikea ero vaan jos lähden.....
[/quote]
Missä on tällainen nussimissali? Haluan sinne asap!!!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän?
[/quote]
[/quote]
Nussitaanko sielläkin?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän? [/quote] Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt.
[/quote]
Lähde ihmeessä pois suhteesta. Oikeasti, ota lapsi ja palaa töihin, jos sitä haluat. Aivan sairasta tuo touhu.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän? [/quote] Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt.
[/quote]
Lähde ihmeessä pois suhteesta. Oikeasti, ota lapsi ja palaa töihin, jos sitä haluat. Aivan sairasta tuo touhu.
[/quote]
Lähtisin jos uskaltaisin, pelkään mitä mies tekisi erotilanteessa ja vielä enemmän sitä mitä hänen sukunsa tekisi. Päivisin kun mies on töissä tulee anoppi kyttäämään etten ole miesten kanssa. Leikkipuistossa lapsen kanssa käydessäni takavarikoi puhelimen etten viestitä miehille.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:06"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:04"]Kuinka pitkän ajan kerralla haluat olla yksin? Alkoi naurattaa tuo kirja juttu. Mietin, että missä sitä luet, jos mies pelkää sun pettävän? [/quote] Tuntia olen pyytänyt että saisin olla itsekseni :/ ihan kotona luen. :/ töihin menonkin jouduin lopettamaan kun mies ei tykännyt. [/quote] Lähde ihmeessä pois suhteesta. Oikeasti, ota lapsi ja palaa töihin, jos sitä haluat. Aivan sairasta tuo touhu. [/quote] Lähtisin jos uskaltaisin, pelkään mitä mies tekisi erotilanteessa ja vielä enemmän sitä mitä hänen sukunsa tekisi. Päivisin kun mies on töissä tulee anoppi kyttäämään etten ole miesten kanssa. Leikkipuistossa lapsen kanssa käydessäni takavarikoi puhelimen etten viestitä miehille.
[/quote]
Soita poliisille.
Ja mies ei ole ihan kotoperäinen suomalainen, eihän?
Ota pitkät ja nopeasti, tuo ei ole millään mittarilla normaalia eikä tervettä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:05"]Mun äijä ei anna käydä kuntosalilla koska sinnehän mennään sen mielestä nussimaan.... Ei tällaista kestä eikä kenenkään tarvi kestää. Vaikea ero vaan jos lähden.....
[/quote]
Missä on tällainen nussimissali? Haluan sinne asap!!!
[/quote
Mies käy yhdellä salilla huoltotöissä pari kertaa vuodessa, et ehkä hänellä kokemusta tai parempaa tietoa.... aina jaksaa puhua kuinka upeita naisia näkyi....
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 09:17"]Ja mies ei ole ihan kotoperäinen suomalainen, eihän?
Ota pitkät ja nopeasti, tuo ei ole millään mittarilla normaalia eikä tervettä.
[/quote]
Kyllä on ihan suomalainen.
En mäkään voi käydä sunnuntaina kirkossa, kun vaimo väittää, että meen sinne nussimaan.