Eipä ole vaimollasi kovin ihmeellinen elämä jos hän ei tiedä miltä naisen panettava olo tuntuu. Eikö vaimosi tunne sitä edes sinun kanssasi ollessaan ja sinua halutessaan? Onko teillä edes seksielämää? Huonosti on teidän molempien asiat, en paljon kehtaisi tuollaista tänne tulla kirjoittamaan! ;-D
Sivut
Tottakai panettaa!
Kyllä voi ja hyvin paljon.
N31
Panettaa joskus ihan hitokseen
Mua ainakin usein panettaa. Sellanen tunne et nyt sit munaa on saatava just eikä melkein. N23
Vaimoni mielestä, muutaman ensimmäisen vastauksen luettuaan, kommentit eivät ole tosia. Väittää minun kirjoittaneen ne.
Kyllä voi. Olen usein viime aikoina jopa miettinyt, voiko miesten panetus olla läheskään näin voimakasta kuin naisilla...?!
Sama käynyt mielessä joskus...
N31
Kyllä voi! On kyllä pahimmillaan jotain infernaalista. :)
N40
Panettaa tälläkin hetkellä niin paljon että ihan oksettaa!!!! Ai luoja!!!!!
Onko tässä kysymys jostain sanaleikistä? Minua ainakin haluttaa rakastella joka päivä.
N50+
Eipä ole vaimollasi kovin ihmeellinen elämä jos hän ei tiedä miltä naisen panettava olo tuntuu. Eikö vaimosi tunne sitä edes sinun kanssasi ollessaan ja sinua halutessaan? Onko teillä edes seksielämää? Huonosti on teidän molempien asiat, en paljon kehtaisi tuollaista tänne tulla kirjoittamaan! ;-D
painu sovinistiprovoilija vittuun
Onko vaimosi aikamatkustanut tänne 1800-luvulta tai jostain?
Minulla panetus tuntuu rajulta supistelulta ja tuntuu sellaiselta "imulta"..vaikea selittää.
Voi panettaa niin että sattuu. Miehen on paras antaa tänään tai saa yrittää nukkua ja kuunnella kun hoitelen itseni siinä vieressä >:)
Sivut