Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työtuolin käsinojat tarpeelliset

Vierailija
05.03.2015 |

Onko tuolin käsinojat tarpeelliset. Minulla on ollut tietokonetuolina joku halppistuoli, josta nyt irtosi selkänoja. Olenkin siis hankkimassa uutta työtuolia. Tuossa tuolissani ei ollut käsinojia ja olen pärjännyt ilman niitä, te joilla on tuolissa käsinojat niin onko niistä oleellista hyötyä?

Kirpputorilla olisi martelan logic 3 tuoli myynnissä 10 eurolla ja kaikki säädöt toimii ja ihan ok kunnossa, mutta siitä puuttuu käsinojat. Tuo logic 3 on vanhempimalli, mutta käinojilla uudelleenverhoiltuna se on edelleenkin hinnaltaan n. 350 € ja uutena ollut käsittääkseni jotain n. 900€. Onko tuo siis hyvä ostos vai onko käsinojat tarpeelliset.

Tuossa vielä kuva.

http://www.martelaoutlet.fi/content/varastotuotteet/logic-3-uudelleenverhoiltu.php

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsinojat on vähänkin väärällä kohtaan, niistä on haittaa. 

Vierailija
4/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaa tietokoneella jotain puoli tuntia, niin sitten kuuluu  nojautua taaksepäin, laskea kätensä käsinojille lepäämään, katsella ylpeänä työnsä tulosta ja ajatella, että olenpas ollut ahkera. Ja sitten taas jatketaan

Vierailija
5/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 02:37"]

Jos kirjoittaa tietokoneella jotain puoli tuntia, niin sitten kuuluu  nojautua taaksepäin, laskea kätensä käsinojille lepäämään, katsella ylpeänä työnsä tulosta ja ajatella, että olenpas ollut ahkera. Ja sitten taas jatketaan

[/quote]

Minulla on ollut tapana nojautua taaksepäin ja laittaa kädet takaraivoon. Eikö siis kädet ole jatkuvasti käsinojilla. Eivät siis kovin välttämättömät?.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä