Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Salkkareissa sattuu ja tapahtuu. Mikään ei ole mahdotonta. Tukka putkella edetään käänteestä seuraavaan eikä pohdinnoille ole tilaa. Sarja jossa siivoojasta voi tulla sairaalan palkanlaskija tai alkoholistista sairaalan johtaja. Rikoksista, kukaan ei päädy vankilaan!

Keskustelua ja spekulaatiota sarjan jaksojen käänteistä.

• ylös 83
  • alas 111

Sivut

Kommentit (3155)

Vierailija

Päivän juonipaljastukset maikkarin sivuilta https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/juonipaljastukset-julki-salkkarit-ha...

Ensi viikolla helpotusta kaipaava Kalle joutuu vaikean paikan eteen, kun tarjoilija tuo hänelle pyytämättä konjakin. Kalle on repsahtaa juomaan, mutta yllättävä henkilö estää häntä.
- ei ole vaikea arvata että kyse on Samposta. Sampo tietty käskee jonkun random tarjoilijan viedä Kallelle konjakin ja sitten ikää Sampo rientää "pelastamaan" Kallen. Eli tästä alkaa uusi käänne jossa lienee Sampon ajatus "viedä Kallen rahat".

Susuun pettynyt Aki ei ole varma, aikooko Susu enää antaa hänelle mahdollisuutta. Susu saa vähän helpotusta lohduttavasta Noelista.
- eipä tässä liene muuta logiikkaa kuin Noelin ajatus aiheuttaa Akille mahdollisimman paljon "tappioita" jonka perimmäinen syy lienee löytyy Camillasta.

Ulla ja Salla ajautuvat riitaan. Kari ja Salla alkavat pelätä, että Ulla ei luovuta, ennen kuin on erottanut heidät. Ismo ja Kalle päättävät yrittää keksiä jotain, että saisivat Ullan muuttamaan takaisin Taalasmaille.
- tämä oli arvattavissa. Ullan ja Sallan konflikti on tässä nyt pääosassa, ainakin aluksi. Ilmeisesti tuohtunut Ulla on "muuttanut" Laiteloille ja Ismolla ja Kallella kova hätä saada Ulla takaisin Taalasmaille. Sinänsä outoa että Kari ja Salla ovat huolissaan Ullan tavoitteista, hehän voisivat muuttaa vaikka, Amandaan!

Lastensuojeluviranomainen selvittää, miten Noel ja Toivo pärjäävät.
- tiedä vielä, kuka on tämän takana vai onko erityisesti kukaan. Ehkä kysymys voi olla myös siitä, että Noel saa toivon koko huoltajuuden, eli Elina sivuutetaan?

Daniela vaikuttuu Henrikin järjestämistä romanttisista treffeistä. Henrik hurmaa Danielaa tarkoituksellisesti edistääkseen Ainon kostoa.
- salkkarit logiikan mukaan tämä menee täysin päinvastoin, Henrik rakastuu.

Aino turhautuu, kun kommuunin kylpyhuoneen hana hajoaa. Aino saa Joonatanilta apua vesivuodon katkaisemisessa apua.
- Onkohan tämä toisinto kohtauksesta Joonatan ja Marikan kuuma kaappi? Eli Joonatan ja Aino kiinostuvat toisistaan? Toki voi salkkaritmaisesti mennä niinkin että "korjaus" menee niin maan perusteellisesti...

Miki ja Marika sopivat salatreffit Mikin luokse. Ilta ei pääty odotetulla tavalla.
- no illan jaksohan antoi jo tähän aihetta osviittaan, eli jaksossa Soittakaa salaparilaisten marssi. Jonkinlainen toisinto siitä kun Aki törmäsi jatkuvasti Mikiin ja Marikaan. Nyt taitaa olla Jeren seurassa myös Cindy.

• ylös 11
  • alas 14
Vierailija

Minkä ikäinen tuon danielan näyttelijä on? Mua häiritsee kun on ainakin kymmenen vuotta vanhemman oloinen kuin mitä roolihahmon pitäisi Olla.

• ylös 73
  • alas 18
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuon danielan näyttelijä on? Mua häiritsee kun on ainakin kymmenen vuotta vanhemman oloinen kuin mitä roolihahmon pitäisi Olla.

25 vuotta. Luulin itse että esittää sarjassa n. 15-16 vuotiasta.

• ylös 40
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No niin minäkin! Esittääkö siis jotain 25v? Mun mielestä se henrikkikin on joku just ja just täysi-ikäinen? Ja jos esittää reilu parikymppistä, miksi käyttäytyy kuin joku yläasteikäinen?

• ylös 35
  • alas 4
Vierailija

Pohdintaa maikkarin juonareista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No niin minäkin! Esittääkö siis jotain 25v? Mun mielestä se henrikkikin on joku just ja just täysi-ikäinen? Ja jos esittää reilu parikymppistä, miksi käyttäytyy kuin joku yläasteikäinen?

Henrikin näyttelijä 20 vuotias. Esittää ehkä jotain itsensä ikäistä luokkaa olevaa, 18-19 vuotiasta. Tuon ikäinen sälli ei todellakaan ole tuollaisen yrityksen pöydissä sopimusten kanssa tekemisissä. Henrik tuli firmaan kun Aki pyysi sitä järjestää firman catering tilaisuuden jota ei sitten edes näytetty. Aino tuli firmaan suoraan Moosen tiskiltä. Että näin nämä raudankovat ammattilaiset. Niin, Aki oli ennen viinikauppias ja sitä ennen rikol... Ja sittenhän on tämä pirunkova juristi. Tässä Mustavaara yhtiöt tiivistettynä :)

• ylös 69
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä Elina on?

Näyttelijällä oli muuta joten siksi Elina hetken sivussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seuraako joku tota roskaa.

Saisi MTV sanoa Good Bye koko sarjalle, kun nykyinen sopimus tuotantoyhtiön kanssa päättyy.

• ylös 31
  • alas 48
Vierailija

Miten Ismo ja Joonatan pääsi pois metsästä ?
Näkivät jotain, mutta sitä ei näytetty mutta mainittiinko edes...

• ylös 31
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa minuakin.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa minuakin.

Liftaamalla. Eksyivät tienvarteen.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näkivät tien ja sitten liftasivat kotiin. Näinhän itse kertoivat jaksossa.

• ylös 30
  • alas 3
Vierailija

Toinenkin epäloogisuus;
Yhden jakson nimi oli "Cindy soittaa huhuilua".
Menikö multa jotain ohi, kun se "huhuilu" liittyi mielestäni niitten nuorten pelotteluun...
Oliko Cindyllä siinä jotain osaa ?

• ylös 15
  • alas 7

Sivut