Vierailija

Onko tämä yleistä? En tiedä psyykkaako itseään vai onko tarkoitettu minulle... ikäänkuin lukisi ääneen seksinovellia siinä samassa!

Sivut

Kommentit (44)

Nyt nuolen pilluasi. Nyt työnnän sormet sisääsi. Aaaaaah olet niin märkä. :DDDD

Juu. On todella kiihottavaa.
Kuolisin varmaan nauruun....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

:D. Voi ei, olet pahassa raossa. Jos annat tuon jatkua, se luulee, että tykkäät siitä. JOs sanot asiasta, se loukkaantuu ja hyvässä lykyssä se on niin nolo, ettei sillä seiso enää ikinä kanssasi.

Onnea!

Ja miehet, ottakaa oppia. Selostaja sängyssä on totaalisen naurettava turn-off! Ja jos täällä on joku mies, joka tulee sanomaan, että eihän ole, se on selostanut naiselleen menestyksellä jo kolkyt vuotta, niin se johtuu vain siitä, että nainen valitsi tilanteen ratkaisuvaihtoehto A.:n

Se on ollut liian pitkään yksin. Jos on yksin keskellä korpea niin silloinkin alkaa puhua Itelleen. "Nyt mä keitän kahvia. Nyt mä kaadan kahvin kuppiin."

Vierailija
Se on ollut liian pitkään yksin. Jos on yksin keskellä korpea niin silloinkin alkaa puhua Itelleen. "Nyt mä keitän kahvia. Nyt mä kaadan kahvin kuppiin."

Hitsi, mää teen tätä...
Sängyssä kyllä onneksi osaan olla puhelematta liikoja :D

Laita nauhuri söngyn alla ja nauhoita se urheiluselostus! Sitten anna äijälle kenkää.  Esitä äänitys naisten kesken firman pikkujoulujuhlissa.  Voisko suurempaa hupia olla ja puheen aihetta moneksi vuodeksi.

Tämä pitäisi varmaan kuulla livenä, jotta voisi arvoida. Itse kyllä tykkäisin, jos mies välillä keksisi jonkun kivan taustastoorin, kun tositilanne ei ole aina niin innostava, mutta nykyinen mieheni on semmoinen tuppisuu. Kerran huusin ukolle spontaanisti kesken hommien, että yeah mah fuck the duck the duck will say kwak kwak... :D että turn off? Kenties. :D

Minäkin tykkään puhua naiselleni seksin aikana, silloin kuin siltä tuntuu. Tosin minun naiseni sanoo tulevansa märäksi joskus pelkästään huokaistessani ihan keskellä arkea ilman seksuaalista vihjailua. Ehkä pitkä parisuhde herkistää toisia ihmisiä?

M51

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat