voiko yli 35v käyttää vahapintaisia housuja?
Tai voi mutta onko se enää tyylikästä? Menin tuollaiset ostamaan...
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:31"]
Kylläpäs vahapintaiset housut herättää agressioita! : )
Ap, 35-vuotias on vielä nuori! Ja vahapintaiset farkut (?) on tyylikkäät ja niissä on lisäksi asennetta.
[/quote]
siis miksi kysyt onko se tyylikästä, kun itse vastaat vähän ajan päästä, että on tyylikästä. Huoh. Tyylikkäät ne eivät ole millään mittapuulla, varmaan jossain yökerhossa niillä voi terkata, mutta ei muuta. Miksi kysyt, kun olet itse jo mielipiteesi muodostanut.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:31"]
Kylläpäs vahapintaiset housut herättää agressioita! : )
Ap, 35-vuotias on vielä nuori! Ja vahapintaiset farkut (?) on tyylikkäät ja niissä on lisäksi asennetta.
[/quote]
siis miksi kysyt onko se tyylikästä, kun itse vastaat vähän ajan päästä, että on tyylikästä. Huoh. Tyylikkäät ne eivät ole millään mittapuulla, varmaan jossain yökerhossa niillä voi terkata, mutta ei muuta. Miksi kysyt, kun olet itse jo mielipiteesi muodostanut.
[/quote]
Missä ap vastasi niin? Huomasitko muuten, huokauksesi ovat niin äänekkäät että kuuluvat jopa av:n läpi. Olisin ollut vähän hiljempaa tyylistä, en ainakaan olisi arvioinut muiden tyyliä niin äänekkään huokauksen jälkeen. Ehkä hetken päästä, kun muut eivät muista kuka huokaisi.
Käytin eilen töissä. Olen 35 and three quaters.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:51"]
Käytin eilen töissä. Olen 35 and three quaters.
[/quote]
quarters siis
Mullakin on enkä ole tullut ajatelleeksi niitten tyylikkyyttä tai tyylittömyyttä. Olen 54-v.
Millaiset on vahapintaiset housut?
ei ole nahkahousut vaan sellaiset mustat vahapintaiset housut. Ei kuitenkaan tekonahkahousut.
ap
Onhan ne halvan näköiset, haluaisin nahkahousut, mutta minulla ei ole varaa. Siksi tällaiset halvat kopiot. En laittaisi, teineillä ok, mutta ei ole tyylikkäät aikuisella.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:14"]
ei ole nahkahousut vaan sellaiset mustat vahapintaiset housut. Ei kuitenkaan tekonahkahousut.
ap
[/quote]
minkä hemmetin takia housujen pintaan laitetaan jotain vahaa? Kuulostaa teiniglittermeiningiltä
Voit käyttää just sellaisia vaatteita kuin sua huvittaa, just siksi, että oot yli 35v etkä esim 12v, eikä kukaan siis voi tulla määräilemään, mitä vaatteita saat käyttää ja mitä et. Vähän itsevarmuutta peliin hei!
Tarkoitatko Fjällrävenin G1000 housuja? Onko reisitaskut taas tulossa muotiin?
Käytä mitä lystäät, minusta ne on nuorisovaate. Itse suosin laadukkaita materiaaleja.
No mikä ettei! Laskiaismäessä ei tartte edes liukuria, pelkät pöksyt luistaa hyvin. Ja jos pohjaproppu sattuisi vähän falskaamaan, niin ei tule läpi, ei mene ihan heti sohva pilalle.
Totta kao voi käyttää. Näyttää vaan yhtä typerältä kuin niiden nuorempienkin jalassa.
Tuli mieleen vahakankaasta tehdyt housut. En laittaisi edes lapselle. Kuulostaa oudolta.
No riippuu nyt ihan ruumiinrakenteesta, että miltä ne housut näyttää päällä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:17"]
Käytä mitä lystäät, minusta ne on nuorisovaate. Itse suosin laadukkaita materiaaleja.
[/quote]
Yhyy, käytät vaan laadukkaita materiaaleja. ;) Musta se on liian harkittua ja tylsää.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:29"]
http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2010/09/Pg45_JoyWax_Edge_1355-132-e1284063444662.jpg
http://styleyourlook.com/wp-content/uploads/2012/09/olivia-palermo-j-brand-wax-jeans.jpg
Tuon tyyliset? Ihan hyvin voi mielestäni käyttää, riippuu täysin miten asustaa.
[/quote]
Noihan on melko tyylikkäät. Pitää olla kyllä todella hyvät, koska vahapinta näyttää korostavan niitä.