Miksette käytä ehkäisyä/jälkiehkäisypilleriä?
Ihmeellinen nykyään asenne "teen sitten abortin jos jotain käy" ihan kuin se naisen elimistölle saati psyykelle oli kuin jokin hampaanpoistoon verrattava. Koko ajan täällä ketjuja apua mitä raskausoireita on tai että teen abortin plaa plaa. Mikä siinä ehkäisyssä on niin vaikeaa? Pitäkää housut jalassa ellette ymmärrä seksin seurauksia ja aikuisen elämän vastuuta. Sen jälkiehkäisyn saa ihan ilman reseptiä nykyään että edes sen varmaan voisi huolehtua jos on tullut töpeksittyä. Ärsyttää ihmisten huolimattomuus, tyhmyys, välinpitämättömyys ja vastuuttomuus.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:05"]Ekalla kerralla kumi meni rikki ja otin jälkiehkäisyn. En muista miten mutta pikkuhiljaa jätimme ehkäisyn pois kun en ikinä tullut raskaaksi. Olin tuolloin 15v ja seurustelin kyseisen pojan kanssa vuoden. Olin tyhmä koska mies oli täys kusipää enkä ikinä haluaisi että minulla olisi lapsi hänen kanssaan. Nykyään minulla on kunnon mies jonka kanssa ehkäisy jätetty pois muutamia kuukausia sitten, en ole vieläkään raskaana.
[/quote]
Haluaisko joku nyt selventää mitä tässä ette ymmärrä ? Jätimme ehkäisyn riskillä pois, en tullut raskaaksi sille miehelle onneksi ja nykyisen miehen kanssa ehkäisy jätetty pois enkä ole vieläkään raskaana.
[/quote]
Kukaan ei ymmärrä MIKSI jätit ehkäisyn riskillä pois. Huviksesi?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:05"]Ekalla kerralla kumi meni rikki ja otin jälkiehkäisyn. En muista miten mutta pikkuhiljaa jätimme ehkäisyn pois kun en ikinä tullut raskaaksi. Olin tuolloin 15v ja seurustelin kyseisen pojan kanssa vuoden. Olin tyhmä koska mies oli täys kusipää enkä ikinä haluaisi että minulla olisi lapsi hänen kanssaan. Nykyään minulla on kunnon mies jonka kanssa ehkäisy jätetty pois muutamia kuukausia sitten, en ole vieläkään raskaana.
[/quote]
Haluaisko joku nyt selventää mitä tässä ette ymmärrä ? Jätimme ehkäisyn riskillä pois, en tullut raskaaksi sille miehelle onneksi ja nykyisen miehen kanssa ehkäisy jätetty pois enkä ole vieläkään raskaana.
[/quote]
Kukaan ei ymmärrä MIKSI jätit ehkäisyn riskillä pois. Huviksesi?
[/quote]
Juurihan tekstissä kirjoitin että tyhmyyttämme jätimme ehkäisyn pois koska en tullut raskaaksi niin vähitellen uskalsi ottaa useammin riskin ja lopulta jätimme ehkäisyn kokonaan ja en onneksi ikinä tullut raskaaksi. Toivon kuitenkin että nykyisen miehen kanssa onnistaisi kun lapsi on yhteinen toive.
No itse en ainakaan näe tarpeelliseksi käyttää ehkäisyä, koska en pysty saamaan lapsia. Tai no lääkäri sanoi, että siihen on hyvin pieni mahdollisuus, joten miksi tuhlaisin rahani ehkäisyyn? Jos satun joskus vahingossa tulemaan raskaaksi, niin sitten tulem, se olisi vain iloinen yllätys :)
-Nainen19
Koska en huomaisi 72 tunnin sisällä, jos ehkäisy pettäisi. Ei ole vielä ollut mitään ongelmia, käytössä kondomit.
Tunnen monta syömishäiriöistä, joilla ollut paljon alipainoa ja menkat jääneet pois. Sit paneskellaan ilman ehkäisyä ja oho tullaan jossain vaiheessa raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:05"]Ekalla kerralla kumi meni rikki ja otin jälkiehkäisyn. En muista miten mutta pikkuhiljaa jätimme ehkäisyn pois kun en ikinä tullut raskaaksi. Olin tuolloin 15v ja seurustelin kyseisen pojan kanssa vuoden. Olin tyhmä koska mies oli täys kusipää enkä ikinä haluaisi että minulla olisi lapsi hänen kanssaan. Nykyään minulla on kunnon mies jonka kanssa ehkäisy jätetty pois muutamia kuukausia sitten, en ole vieläkään raskaana.
[/quote]