Vierailija

Olen itse ihan vakavarainen, työssäkäyvä nainen ja yksi luottotietonsa menettänyt ja pitkäaikaistyötön mies on kiinnostunut minusta ja haluaisi naimisiinkin. Mistä tiedän, onko hän oikeasti kiinnostunut minusta vai onko hän ainoastaan tai pääosin rahan perässä?

• ylös 13
  • alas 5

Sivut

Kommentit (39)

Avioehto

On kiinnostunut ja haluaisi naimisiinkin? Siis avikseen, vaikkette edes seurustele? Vieläkö tarvitseee kysyä, mitä sillä on mielessä? Ellet sitten ole sanonut, ettei seksiä heru ennen papin aamenta. Sekin saattaa riittää syyksi rahan lisäksi.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Avioehto kirjoitti:
On kiinnostunut ja haluaisi naimisiinkin? Siis avikseen, vaikkette edes seurustele? Vieläkö tarvitseee kysyä, mitä sillä on mielessä? Ellet sitten ole sanonut, ettei seksiä heru ennen papin aamenta. Sekin saattaa riittää syyksi rahan lisäksi.

Emme seurustele siis ainakaan vielä. Olen ihan kivan näköinen periaatteessa ja hoikka jne., mutta täysin hukassa näiden seurustelujuttujen kanssa.

T. Ap

• ylös 3
  • alas 12
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jos sulle alkumetreillä tulee mieleen tämmöinen epäilys niin saattaa olla, että mies on vain rahan perässä. Toisekseen onko ihminen, jolla on ongelmia rahojen käytön kanssa hyvä kumppani? Luota intuitioosi.

• ylös 33
  • alas 3
Vierailija

Jos puhuu jo naimisiin menosta on melko varmasti elättäjää vailla. Tai äitihahmoa. Mutta jos on kiinnostava, voittehan tapailla jonkun aikaa. Hanki vaikka lapsi, elatusmaksuja ei häneltä sitten varmaan ole tiedossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos sulle alkumetreillä tulee mieleen tämmöinen epäilys niin saattaa olla, että mies on vain rahan perässä. Toisekseen onko ihminen, jolla on ongelmia rahojen käytön kanssa hyvä kumppani? Luota intuitioosi.

No ei se toki ole hyvän merkki, mutta hän nyt sattui kohdalleni ja on ihailtavan aloitteellinen kyllä. Muutenkin on tärvellyt elämäänsä monilla tavoin, mutta näen hänessä paljon potentiaalia. Hän on jo tyyliin miettinyt muuttoa luokseni jne. Ihmetyttää kyllä hieman, kun en ole yhtä innokkaaseen mieheen aiemmin elämässäni törmännyt. Intuitioni ihmisten suhteen on todella huono, joten ei voi tietää. :/

• ylös 1
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että olet varaton. Taitaa mies hävitä saman tien.

En uskalla valehdellakaan. Mielestäni sellainen on moraalisesti väärin. En silti halua päätyä hyväksikäytetyksi tai että joku tulisi siipeilemään vain rahan perässä.

T. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos puhuu jo naimisiin menosta on melko varmasti elättäjää vailla. Tai äitihahmoa. Mutta jos on kiinnostava, voittehan tapailla jonkun aikaa. Hanki vaikka lapsi, elatusmaksuja ei häneltä sitten varmaan ole tiedossa.

Ei ole hänellä tosiaan töitä tai työhalujakaan toistaiseksi. Sekin on pieni miinus. :( Mutta muuten ihan kiinnostava kyllä.

T. Ap

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole hänellä tosiaan töitä tai työhalujakaan toistaiseksi. Sekin on pieni miinus. :( Mutta muuten ihan kiinnostava kyllä.

T. Ap

No eikö viimeistään nyt pitäisi varoituskellojen soida päässä? Mies haluaa selvästi tehdä sinusta hänen elättäjänsä.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Apua… älä ole noin epätoivoinen.

Oon ns. ikisinkku kyllä eli epätoivoinen. Mutta oon livenä ihan nätihkö ja muuten elämä materiaalisella tasolla ok.

T. Ap

Mun vilpitön neuvo on, että katso tilannetta avoimin mielin. Pitäkää omat asuntonne toistaiseksi.

Raha-asiat ovat mielenkiintoisia. Itselleni raha ei ole tärkeää, vaan ihmiset, läheiseni ovat kaikkeni. Tiedän lähipiirissäni erään jolle rakkaus rahaan on ns.ensisijaista ja muutoinkin maailmassa on ihmisiä joille raha ja sen mukanaan tuoma status on "se juttu".

Parisuhteessa, jossa Rakkaus ja toisen kunnioittaminen ja arvostus on ensijaista, on luonnollista, että enemmän tienaava maksaa yhteisistä kuluista enemmän. Ajattelen sen olevan aivan luonnollista ja normaalia.

Toivottavasti tuo tapaamasi mies rakastaa aidosti Sinua eikä rahojasi. Se selviää viettämällä yhdessä aikaa ja sillä kuinka hän käyttäytyy sinua kohtaan.

Lämmin tsemppihalaus sinulle ja onnellisia aikoja uuteen suhteeseen!

Vierailija

Älä nyt ainakaan pariin vuoteen tuon miehen kanssa yhteen muuta. - Seuraa muutenkin rahankäyttöäsi. Mihin köytät sitä ja mitä koet saavasi vastineeksi.

Itse vuosia sitten koin, että minun ja tuolloisen seurustelukumppanin ehdokkaan yhteiseloa ei kannata ainakaan jatkaa yhteistaloudessa, koska tapamme käyttää rahaa olivat aivan erilaiset. - Hän tienasi minua huomattavasti enemmän mutta oli myös se, jolla oli aina rahat lopussa,

Erityisesti en pitänyt myöskään hyvänä merkkinä sitä, että hän halveksi ja haukkui minua pihiksi, kun pidin kirjaa menoistani. - Kummasti tuo menojen ylöskirjaaminen kuitenkin auttoi itseäni hahmottamaan omaa taloudenylläpitoa, joka oli vähän tiukoilla kun pääsääntöinen tuloni oli opintotuki ja opiskelijan saama asumislisä. - Niihin verrattuna sairaanhoitajan peruspalkkakin tuntui isolta. - Eikä se tänääkään ole erityisen huono, jos sitä vertaa, vaikkapa nyt maisterina saamaan palkkaani.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Minusta (iksinkku miehestä) enemmän kuin miehen työttömyys ja rahattomuus aatteluttaisi hänen työhaluttomuutensa. 

Miten hän on oikein ajatellut tulevaisuudessa elää?  Moni nainen voi edelleen kirkkain silmin sanoa haaveksivansa kotiäitiydestä ja kodin hengettäreksi heittäytymisestä, jotta kumppani voisi omistautua täysillä omaan uraansa ja olla ainoa, joka tuo leivän pöytään. Mutta vastaavan sanominen ei ole ollut oikein tapana, miesten suusta kuultuna.

Ei se, että hän itse voisi olla "kodinhengettären" roolissa / koti-isänä tai odottaa, että kumppani tekisi asian suhteen ehdotuksen, että voisiko hän jäädä kotiin, jotta hän kumppani ja mahd. lapsien äiti voisi täysillä omistautua uralleen.      

Toki koti-isiä on ja ja varmasti on jatkossakin mutta Suomessa aika moni saa ja/ tai joutuu tottumaan aika matalaan elintasoon, jos ei ole pitkälläkää tähtäimellä nähtävissä, että kumppani olisi edes osa-aikaisesti töissä. - Haastavammaksi menee jo ennen yhteen muuttoa, kuten dellä huomautin jo se, jos on hyvin erikäsitykset siitä, miten rahaa käyttää tai käytetään. 

tia.a68

Olet itse epävarma suhtestanne: Koska epäilet hänen motiivit!Et ole vilpitön itsellesi et hänelle. Unohda koko juttu. Jätä hänet taaksesi ja ala avaa uusia ovia.

Vierailija

Ootko nyt ihan varma, että mies on nimen omaan kiinnostunut juuri sinusta, vai olisko vaan epätoivoinen ja tilannetajuton urpo, joka on spämminyt samaa "mennään naimisiin" -viestiä kaikille mahdollisille naisille, toivoen, että joku tarttuu? On osunut omallekin kohdalle nimittäin, mutta pelkään, että sinuun kys viesti on uponnut? Vähän itsekunnioitusta...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.