Vierailija

Ite palaitin kuukauden sisällä kaksi kertaa jotain laukkuja ja puseroita, joiden värit ei todellakaan vastannut netin kuvaa.

No sitten jouduin epäreilun palauttamiskäyttäytymisen takia blokkiin. Yritin tilata toisella sähköpostiosoitteella, jolloin asikaspalvelusta viestitettiin, että Fair Trade säännösten kiertämisen yrittäminen vaikeuttaa mahdollisuuksiani tulla enää asiakkaaksi.

Tälläkin hetkellä käytössä laukku, jonka tilasin sieltä 5 v sittem. Mutta pitäkää puljunne!

T.epärehellinen rikollinen

• ylös 10
  • alas 26

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Zalandolta samat. Tilasin laukun joka ei vastannut yhtään kuvausta, palautin sen ja Tilasin sovitusta varten muutaman mekon, pidin yhden mekon ja palautin siis pari ja nyt en saa enää tilata sieltä. Ilmeisestikin juuri palautukset syynä koska muuta ei voi olla, olen maksanut kaikki ostokset ajallaan aina. Pitäkööt puljunsa!

• ylös 9
  • alas 22
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Zalandolta samat. Tilasin laukun joka ei vastannut yhtään kuvausta, palautin sen ja Tilasin sovitusta varten muutaman mekon, pidin yhden mekon ja palautin siis pari ja nyt en saa enää tilata sieltä. Ilmeisestikin juuri palautukset syynä koska muuta ei voi olla, olen maksanut kaikki ostokset ajallaan aina. Pitäkööt puljunsa!

Mitä tarkoittaa tuo "muutaman mekon"? 5 kappaletta? 10 kpl? 20?

Koska monihan harrasti sitä, että tilasi ison satsin vaatteita instakuvia varten, piti yksi tai kaksi rättiä muodon vuoksi ja palautti loput. Ei ihme että sille haluttiin laittaa stoppi. 

• ylös 55
  • alas 0
Vierailija

Onneksi on kivijalkakaupat, joissa saa sovittaa ja katsoa tuotetta ennen ostopäätöstä.

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Miten muuten noi värit voikin olla niin pielessä nettikaupoissa? Ostin suomalaisesta nettikaupasta meleeharmaan pipon kuvan ja tuotetekstin perusteella. Kotiin saapuikin sitten hyvin tummanharmaa pipo. Olisi tehnyt mieli palauttaa se, en palauttanut, mutta en myöskään koskaan tule ostamaan mitään tuosta kys. kaupasta. 

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi on kivijalkakaupat, joissa saa sovittaa ja katsoa tuotetta ennen ostopäätöstä.

Kuka saa, kuka ei. Esim. H&M siirsi plusmallistonsa kokonaan nettiin, ei ole mitään jäljellä myymälöissä.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja tuotteen saa heti mukaansa. Eikä tartte odottaa kuukautta ja juosta jossain syrjäkylillä postin pakettiautomaateilla.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Nettikaupat vois laittaa ilmon että ei mahdollista palauttaa! Muuten menee asiakkuus. 

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Se on oikein, että palauttelijat saa bannin. Olen ollut Zalandon asiakas jo vuosia ja vain kerran olen joutunut tekemään palautuksen. Vaatteen koko ei ollut standardien mukainen, vaan selvästi pienempi. Ei ole vaikuttanut asiakassuhteeseeni, laskulla tilaan ja tuotteet tulee 3-5 päivän sisällä lähikauppaani. Olen erittäin tyytyväinen.

• ylös 16
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, että ne palautetut menee jätteisiin? Eihän niitä voi enää myydä.

• ylös 10
  • alas 26
Vierailija

Ymmärrän hyvin että meni blokkiin. Ne palautetut tuotteet menee suoraan roskikseen ja jää kaupan tappioksi. Miettikää tarkemmin mitä ostatte.

Kuinka monta maapalloa tarvittaisiin jos kaikki ostelisi kuin te?

• ylös 8
  • alas 16
Vierailija

Kuinka usein ihmiset oikein vaatteita ostelee? Olen kärsinyt tunnontuksia, kun kolme tai neljä kertaa vuodessa tilaan vaatteita verkosta... ja ikinä en ole palauttanut mitään, jos itselle ei ole sopinut, on lähipiiristä löytynyt ottaja.

Vierailija

Hupsista keikkaa! En tiennytkään tällaisesta. Onko tässä joku ääneenlausuttu käytäntö taustalla? Siis onko jossain määritelty, mistä joutuu bannaan. Olen tilannut tämän vuoden puolella Zalandolta kaksi kertaa. Toisella kertaa melkoisen läjän rippimekkoja tytön soviteltavaksi, olisiko ollut 6 kpl. Yksi pidettiin, loput lähti palautukseen. Toisella kertaa tilasin kolmet eri tennarit, joista kaikki kahdessa eri koossa, eli 6 paria kenkiä. Kengät olivat kaikki sellaisia, joita ei todellakaan meidän perältä kaupoista löydy. Vakaa aikomus oli jotkut noista pitää, mutta kaikki olivat niin outoja jalkaan, että palautukseen meni. Tuntuu itsestäkin pahalta, minkä vuoksi varmasti tulee taas piiiitkä tauko, ennen kuin mitään tekee edes mieli tilata. Mutta minkäs teet, jos ei satu asumaan edes kohtuullisten kivijalkavaihtoehtojen lähellä. 

• ylös 5
  • alas 16
Vierailija

Ihan oikein, että sääntöjä rikkoneen ja heti perään sääntöjä kiertävän (onneksi jäi yrityjseksi) tili jäädytetään. Olette kalliita asiakkaita, lisäksi tuo pakettien lähettely on suuri kuormitus luonnolle.

• ylös 13
  • alas 4

En itse käytä näitä nettivaatekauppoja, mutta muistelisin, että ainakin silloin kun esim. Zalandoa alettiin mainostaa telkkarissa, niin nimenomaan tähdennettiin sitä, että tuotteen saa halutessaan palauttaa.

Sentäs Booztit ja Zalandot eivät ota maksuasi, jqole yksinkertaisesti toimittamatta mitään, kuten Verkkokauppa com.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.