Haluaisko joku ajankuluksi tutustua muhun?
Sillä aikaa kun odottelen miestä saapuvaksi... On niin tylsää! Ja tämä ei ole seuranhakuilmoitus. :)
Kommentit (13)
Mun mies tuli just. ;) Ja en halua tutustua suhun.
No, mä olen 30-vuotias nainen joka asuu tällä hetkellä ulkomailla miehen ja kahden lapsen kanssa. Olen kotirouvana ja elämä on muuten ihan kivaa, mutta olen yksinäinen. Olen sosiaalisilta taidoiltani kehno ja siksi pyörin netissä, kun en ole onnistunut tutustumaan kehenkään täällä.
Mä täällä kokkailen ja siivoilen päivät pitkät ja samalla tykkään laulaa sydämeni pohjasta! :D Olen tutustunut tietokonepelien pelaamiseen ja nehän onkin hauskoja! Näin ulkosuomalaisena tietokoneesta on tullut tärkeä työkalu muutenkin. :)
Sinun vuorosi. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:53"]
No, mä olen 30-vuotias nainen joka asuu tällä hetkellä ulkomailla miehen ja kahden lapsen kanssa. Olen kotirouvana ja elämä on muuten ihan kivaa, mutta olen yksinäinen. Olen sosiaalisilta taidoiltani kehno ja siksi pyörin netissä, kun en ole onnistunut tutustumaan kehenkään täällä.
Mä täällä kokkailen ja siivoilen päivät pitkät ja samalla tykkään laulaa sydämeni pohjasta! :D Olen tutustunut tietokonepelien pelaamiseen ja nehän onkin hauskoja! Näin ulkosuomalaisena tietokoneesta on tullut tärkeä työkalu muutenkin. :)
Sinun vuorosi. :)
ap
[/quote]
Oletko joskus asunut kämppisten kanssa? Kuulostat pelottavan paljon entiseltä kämppikseltäni :D Missä maassa asut?
Minä asun tylsästi Suomessa, tekisi tosin mieli muuttaa jonnekin ulkomaille. Ensimmäistä lasta vasta yritetään, mutta eipä ole vielä onnistunut. Tykkään myös laulaa, mutta en ikinä jaksa tutustua tietokonepeleihin. Toisaalta hyvä niin, sillä muutenkin tulee oltua liikaa koneella (AV-addikti).
Meillä on täällä ulkomailla ollut mukavat ilmat. :D Harmittaa teidän puolesta, ku joudutte siellä lumessa rämpimään... Mun pitäis varmaan löytää jostain joku hyvä sivusto, jossa vois tutustua ihmisiin (av se ei ainakaan ole :D).
ap
Ei mulla ole koskaan ollut kämppiksiä, jos ei veljeä lasketa. :D Oliskin "hauskaa" jos täällä törmäisi tuttuihin. :D Asun Saksassa. :)
Vaihda av tietokonepeleihin. ;)
ap
Kyllä täälläkin jo maa on näkyvissä ja aurinko on paistanut viime aikoina, joten ei hätää. Ja kohta täälläkin on kevät.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:01"]
Kyllä täälläkin jo maa on näkyvissä ja aurinko on paistanut viime aikoina, joten ei hätää. Ja kohta täälläkin on kevät.
[/quote]
Kivaa! Mä odotan kesää jo. :)
ap
Ei mulla ole koskaan ollut kämppiksiä, jos ei veljeä lasketa. :D Oliskin "hauskaa" jos täällä törmäisi tuttuihin. :D Asun Saksassa. :)
Vaihda av tietokonepeleihin. ;)
ap
[/quote]
Hah, se kyllä ahdistaisi hieman :D
Ehkäpä pitäisi vaihtaa AV ennemmin vaikka lenkkeilyyn tai jonkin asian opiskeluun ;)
Nyt se mies tulikin jo. :) Jäi lyhyeksi, mutta heippa vaan! :D
ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:03"]
[/quote]
Kivaa! Mä odotan kesää jo. :)
ap
[/quote]
Minäkin, kesä on ihanaa aikaa. Onko miehesi vielä töissä, vai mistä häntä odottelet? Onko sinulla muuten koskaan ollut kirjekaveria? Tämähän on vähän niinkuin nykyaikainen versio sellaisesta.
t. edellistenkin vastausten kirjoittaja
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:48"]
No kerropa hieman itsestäsi? :) Uusiin ihmisiin tutustuminen on aina kivaa.
t. nainen 28 v
[/quote]
Ettet vain olisi m29:n pikkusisko?
No kerropa hieman itsestäsi? :) Uusiin ihmisiin tutustuminen on aina kivaa.
t. nainen 28 v