Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Tunnetko ketään narsistia?

Vierailija
11.09.2006 |

Millainen hän on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän aina määräsi mitä tehdään ja koska, minä olin laiska paska kun viihdyn kotona mieheni kanssa enkä halua remuta pitkin kyliä joka ilta.

Hän asui hetken toisella paikkakunnalla (välimatkaa 600km joka oli todella sopiva), kun oli tulossa käymään " minun" kaupungissa vanhempiaan katsomassa soitti että nähdäänkö vaikka tiistaina. Sanoin että joo ei ole muutakaan vielä paitsi että tentti on keskiviikkona. Tässä vaiheessa hän alkoi luetella että me (hän seurusteli silloin) käydään ennen sitä sielä ja sielä ja sitten ne on saanu vauvan niin mennään niitä katsomaan joo mä soitan sulle sitten kun lähdetään sitä vauvaa katsomasta, varmaan siinä klo 8 aikoihin illalla. No istuin koko illan kotona ja odotin soittoa, ei kuulunut mitään. Klo 24.00 laitoin hänelle viestin että menen nyt nukkumaan kun on huomenna se tenttikin. Seuraavana päivänä häneltä tuli viesti että jäätiin sittenkin koko illaksi sitä vauvaa katsomaan kun se oli niin ihana...

Sitten hän muutti takaisin samaan kaupunkiin, erään kerran hän veti herneen nenään siitä kun hän soitti minulle juuri kun olin päässyt töistä. Hän pyysi minua ostoksille, sanoin etten päässyt kun halusin mennä kotiin tekemään ruokaa kun kuolen nälkään. Hän veti meloonin nenäänsä ja löi luurin korvaan. Kahden kuukauden kuluttua tuli viesti että nyt voisin taas pyöriä sinun kanssa, mitään en ole siihen viestiin vastannut...

Vierailija
2/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee aina itseään. En nyt jaksa tähän kauheasti ruveta hänen edesottamuksiaan selittämään :) mutta suuttuu jos ei asiat mene niinkuin hän haluaa. Lyö luuria korvaan jne. Ei kestä minkäänlaisia pieniäkään muutoksia, esim kun oltiin lähdössä shoppailemaan ja ilmoitin hänelle että myös ystäväni tulisi mukaan, hän suuttui ja mökötti koko reissun. Hänen täytyy myös tietää tulevat tapahtumat todella aikaisin, ja auta armias jos suunnitelmat muuttuvatkin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olen maailman paras ihminen ja kaikessa oikeassa ja haluan vain köäyttää hyväksi muita.

Vierailija
4/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen narsisti sillä tavalla, että luulen kaiken olevan aina minun vikani. Ikäänkuin olisin niin mahtava ihminen, että voisin vaikuttaa koko maailman asioihin.

Exäni oli narsisti sillä tavalla, että hän kuvitteli omaavansa maagisia kykyjä ja että vain hänen mielipiteensä on oikea. Kaikkien muiden velvollisuus on totella hänen tahtoaan.

Mieheni on narsisti sillä tavalla, että hän elää mielikuvitusmaailmassa, jonne kukaan muu ei pääse sisälle. Hän kuvittelee, että kun hän vain uskoo siihen, että kaikki on hyvin, niin asiat vain menevät kohdalleen. Mitään hänen ei tarvitse tehdä.

Miehen exä oli taas sellainen narsisti, että hänen mielestään hän on aivan täydellinen. Kaikki pahat asiat, mitä hänelle on tapahtuneet, kaikki virheet ja muut - ovat vain toisten ihmisten aikaansaamia. Hän syyttää elämänsä kurjuudesta aina muita. Pienikin virhe toisen puolelta johtaa massiivisiin rangaistustoimenpiteisiin.

Vierailija
5/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvyttömyys minkäänlaisen empatiaan saati sitten toisen asemaan asettumiseen. Oma etu kaiken edellä. Kuvittelee olevansa täysin voittamaton ja aina oikeassa. Osaa tarvittaessa olla hyvinkin miellyttävä ja mukava mikäli tämä hyödyttää häntä itseään.

Vierailija
6/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen narsisti sillä tavalla, että luulen kaiken olevan aina minun vikani. Ikäänkuin olisin niin mahtava ihminen, että voisin vaikuttaa koko maailman asioihin.

Exäni oli narsisti sillä tavalla, että hän kuvitteli omaavansa maagisia kykyjä ja että vain hänen mielipiteensä on oikea. Kaikkien muiden velvollisuus on totella hänen tahtoaan.

Mieheni on narsisti sillä tavalla, että hän elää mielikuvitusmaailmassa, jonne kukaan muu ei pääse sisälle. Hän kuvittelee, että kun hän vain uskoo siihen, että kaikki on hyvin, niin asiat vain menevät kohdalleen. Mitään hänen ei tarvitse tehdä.

Miehen exä oli taas sellainen narsisti, että hänen mielestään hän on aivan täydellinen. Kaikki pahat asiat, mitä hänelle on tapahtuneet, kaikki virheet ja muut - ovat vain toisten ihmisten aikaansaamia. Hän syyttää elämänsä kurjuudesta aina muita. Pienikin virhe toisen puolelta johtaa massiivisiin rangaistustoimenpiteisiin.

Vierailija
7/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kanssaan on helpointa kun tekee hänen tahtonsa mukaan. Muuten on raskasta. Ei jaksa kertakaikkiaan joka päivä taistella.

Vierailija
8/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ne tee kenestäkään narsistia!

" oikea" narsisti on niin empatiakyvytön ja huomattavan poikkeava muista, että ei kyllä tarvitse miettiä onko narsisti vai ei... aiheuttaa usein mittavia henkisiä vahinkoja läheisilleen.

Vierailija
9/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyvyttömyys minkäänlaisen empatiaan saati sitten toisen asemaan asettumiseen. Oma etu kaiken edellä. Kuvittelee olevansa täysin voittamaton ja aina oikeassa. Osaa tarvittaessa olla hyvinkin miellyttävä ja mukava mikäli tämä hyödyttää häntä itseään.

Vierailija
10/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea narsisti osaa näytellä ja hän on sosiaalisesti lahjakas ja pidetty persoona, hurmaava ja jopa karismaattinen.

Oikeaa persoonaa näyttää harvoin.

Eräässä lähteessä kuvattiin myös että ei puhu tunteistaan.

Itsestään puhuu mielellään, omista saavutuksistaan jne.

Vierailija
11/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä listassa oli että narsisti puhuu suurin elkein ja on lipevä.

Tunnen yhden ihmisen, joka puhuu koko ajan kamalan teeskennellysti.

Ja on todella epäaito. Siitä näkee ihan läpi, ettei ole rehellinen.