Huumori anoppi!! :|
Sanoin tänään että mulla alkaa iltatyöt ensi viikolla. Eli miehelle jää lasten nukkumaan laitot ym. Minä joudun varmasti tosi tiukoille kun työt alkavat ja anoppiki sen tiesi. Mutta ei. SE vaan päivitteli et " mitenhän se ------ jaksaa, kun pitää lapset laittaa nukkumaan ym ym." Ja se homma menee sillain oikeasti et mun jaksamista pitäis enempiki murehtia. Mies saa nukkua joka yö 9-10h ja minä 5-6. Mutta sillä ei ole anopin mielestä varmaan mittään väliä!
Kommentit (7)
Kyllä minuakin sapettaa niin monesti, kun miehen sukulaiset päivittelee miehen työaikoja ym. Joo, minä en ikinä ole väsynyt, olenhan vain kotona... Kotona kolmen pienen lapsen kanssa, joskus vain parin tunnin unilla johtuen nuorimmaisen levottomista öistä.
Se voi olla hankalaa riippumatta siitä ovatko vanhemmat töissä vai ei.
Tyhmät äidit ne vaan poikiaan suojelee edelleen.
Tekin tulette joskus olemaan anoppeja!
Et anoppeja on niin moneen junbaan ja osa jää asemalle!
Hän tuli katsomaan meitä laitokselle, kun olin synnyttänyt edellisenä yönä. Ensin vilkaisi vauvaa ja sitten miestäni ja kauhistui: " voi kun X näyttää niin kamalan väsyneeltä ja silmänaluset ihan tummat!"
Tuumin siinä, että mitäpä minusta... :D
Oikeasti anoppi on ihan kiva ihminen, mutta laukoo joskus ihan ihme sammakoita suustaan.
Vierailija:
vitsi vitsi...