Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1412)

Nonni

Vierailija kirjoitti:
Tasoteoriasta puhuu miehet, jotka eivät ole onnistuneet saamaan parisuhdetta. Halutaan löytää selittävä tekijä ja vastausta etsitään asioista, jotka on helppo nähdä. Eli jos vain olisi rahaa, valtaa, julkisuutta ja ulkonäköä, niin ihan varmasti saisi sen kauniin tyttöystävän. Tällaiseen ajattelumallin helposti menee mukaan, jos ei ole koskaan ollut oikeassa suhteessa.

Miehen taso on juuri se, kuka tai minkätasoinen nainen hänestä kiinnostuu. Ja toisinpäin. Vähän sama kun jotkut asunnonomistajat luulevat asuntonsa arvon olevan x euroa, ja ihmettelevät sitten miksi tarjoukset ovat paljon alhaisempia.->asunnon arvo on juuri se, mitä ostajat ovat siitä valmiit maksamaan. Sama pätee deittailuun. Sun naaman arvo ei tinder pelissä ole se mitä itse kuvittelet vaan sen määrää kysyntä ja tarjonta.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tasoteoriasta puhuu miehet, jotka eivät ole onnistuneet saamaan parisuhdetta. Halutaan löytää selittävä tekijä ja vastausta etsitään asioista, jotka on helppo nähdä. Eli jos vain olisi rahaa, valtaa, julkisuutta ja ulkonäköä, niin ihan varmasti saisi sen kauniin tyttöystävän. Tällaiseen ajattelumallin helposti menee mukaan, jos ei ole koskaan ollut oikeassa suhteessa.

Mä luulen, että siihen tarvitsee muutakin. Jotakin katkeruutta ja kyvyttömyyttä nähdä itsessään myös niitä vikoja. Koska minä naisena en ole ollut koskaan parisuhteessa ja ei tulisi mieleenkään ajatella noin kylmästi, laskelmoivasti ja vihamielisesti parisuhteista ja vastakkaisesta sukupuolesta.

• ylös 14
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se on myös klassinen luuserin kostofantasia tyyliin kyllä te kaikki sitten mun hautajaisissa itkette. "Jos mulla vaan olisi paljon rahaa, saisin panna kaikkia teitä ämmiä jotka nyt ette mulle anna" ja siitä jatko johonkin väkivaltafantasiaan.

On vaikea ymmärtää, miten jonkun päässä niin monimutkaiset asiat kuin elävien ihmisten väliset suhteet voi typistää numeroiksi taulukossa, mutta kaiketi monien miesten aivot näin toimii, ja se varmaan selittää, miksei ne suhteet onnistu. Ja ne syyt taulukoidaan sitten pois omasta itsestä.

Kuinka usein tällainen taulukkoaivo esimerkiksi kysyy kumppaniltaan "onko kaikki kunnossa" kun se on vaan vähän hiljainen? Oma mieheni kysyy usein. Se haistaa sen aina. Ja joojoo se on pitkä, raamikas, miehekäs, koulutettu, hyvätuloinen ja blaablaa mitä näitä nyt oli, on sijotustilit ja kravatit ja moottorisahat ja kiväärit sun muut miehekkäät lisävarusteet. Siis tyyliin palstan tasomiesten märkä uni joista täällä aina jauhavat. Se myös välittää ja pitää huolta omistaan. Ei ole 13 v. täytettyään kuulemma sinkkuna ollut, nyt 40...

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tinderissä saa tykätä ihan kenestä haluaa, eihän se ole keltään pois.

Sinua luultavasti ahdistaa siksi, että et saa tykkäyksiä niiltä kauniimmilta, joista itse tykkäilet. Tästä päästään siihen, että arvioit oman tasosi väärin.

Oikeasti korkean tason mies saa myös korkean tason tykkäyksiä ja matcheja, niin se vain menee.

Kyllä se näin on. Jos yhtään ainoaa kaunista naista ei haaviin jää, ei taso voi olla kovin korkea. Mies voi kohottaa tasoaan paljon helpommin kuin nainen olemalla maskuliininen, mutta jos ja kun taso alkukarsinta tapahtuu kuviin perustuvassa valinnassa, ei muita hyviä ominaisuuksia (kuten kohteliaisuutta, rauhallisuutta ym. maskuliinisuutta uhkuvia ominaisuuksia) ole mahdollista esittää.

Oma teoriani on se, että tasovaihtelu numeroa suuremmaksi on kätevintä määritellä naisten aktuaalisen kiinnostuksen mukaan eikä vain ulkonäön perusteella. 9-10 miehiä naiset lähestyvät välillä oma-alotteisesti, vaikkakaan eivät yleensä ne naiset, joista mies itse on kiinnostunut. Tasoteoriahan kuvaa lukumäärää ja keskimääräisyyttä eikä sitä saako mies tai nainen juuri sen jota haluaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että siihen tarvitsee muutakin. Jotakin katkeruutta ja kyvyttömyyttä nähdä itsessään myös niitä vikoja. Koska minä naisena en ole ollut koskaan parisuhteessa ja ei tulisi mieleenkään ajatella noin kylmästi, laskelmoivasti ja vihamielisesti parisuhteista ja vastakkaisesta sukupuolesta.

Ero johtuu torjunnasta ja sen aiheuttamasta katkeruudesta. Miehen oletetaan olevan se aktiivinen osapuoli ja sen takia moni mies on tullut torjutuksi kymmeniä kertoja. Naisilla vastaavia kokemuksia ei ole samassa määrin.

Vierailija

Nonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miehen taso on juuri se, kuka tai minkätasoinen nainen hänestä kiinnostuu. Ja toisinpäin. Vähän sama kun jotkut asunnonomistajat luulevat asuntonsa arvon olevan x euroa, ja ihmettelevät sitten miksi tarjoukset ovat paljon alhaisempia.->asunnon arvo on juuri se, mitä ostajat ovat siitä valmiit maksamaan. Sama pätee deittailuun. Sun naaman arvo ei tinder pelissä ole se mitä itse kuvittelet vaan sen määrää kysyntä ja tarjonta.

Määrittyykö myös naisen taso sen mukaan minkälainen mies naista lähestyy tai on kiinnostunut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Määrittyykö myös naisen taso sen mukaan minkälainen mies naista lähestyy tai on kiinnostunut?

Pitääkö jälleen lainata Sloman & Slomania?

"Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988.)"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on suunniteltu hyödyntämään FOMOa ja koukuttamaan ihmiset skrollaamaan sitä ikuisesti löytämättä ikinä syytä poistaa sovellusta (pysyvää suhdetta), koska sovellushan menettäisi tällöin asiakkaita.

Tämän tietäen miksi jaksatte hakata sen kanssa päätänne seinään ja jankuttaa loputtomiin että se toimii juuri niin kuin se on suunniteltu toimimaan?

Ihminen sitten taas on suunniteltu elävään vuorovaikutukseen elävien ihmisten kanssa. Siirtykää siihen.

Eilen oli pitkä ketju HS:n artikkelista, joka kertoi miten Tinder on nimenomaan kehitetty luomaan riippuvuutta. En ole etsinyt, löytyisikö vielä vai onko poistettu. Siinä oli paljon otteita maksumuurin takana olevasta artikkelista, joka kertoi kuinka sen ei ole tarkoituskaan auttaa löytämään kumppania vaan sitouttaa yhä vahvemmin maksullisiin palveluihin.

Minun on erittäin vaikea ymmärtää juuri tuota, että ihan itse valitaan käyttää palvelua, joka ei toimi, ja sitten valitetaan vastakkaiselle sukupuolelle siitä, ettei se toimi.

Eilisen jutussa minulle uutta tietoa oli, että Tinder kuitenkin pyrkii maksimoimaan osumien ja myös viestittelyn määrän.

Näin kipukohdaksi ei pitäisi muodostua sen, ettei osumia tai viestejä tule. Tietysti, jos kokee paremmuutta ja ylemmyyttä 99% käyttäjiä kohtaan, ei ole ihme, ettei osumia tule, kun kenestäkään ei voi tykätä.

99% arvioni perustuu siihen, että joku kirjoitti kasin naisen olevan jo niin kaunis, ettei Suomesta tahdo löytyä. Edelleen kiinnostaa kovasti kasin miehen kuvat ja bio :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinua luultavasti ahdistaa siksi, että et saa tykkäyksiä niiltä kauniimmilta, joista itse tykkäilet. Tästä päästään siihen, että arvioit oman tasosi väärin.

Oikeasti korkean tason mies saa myös korkean tason tykkäyksiä ja matcheja, niin se vain menee.

Kyllä se näin on. Jos yhtään ainoaa kaunista naista ei haaviin jää, ei taso voi olla kovin korkea. Mies voi kohottaa tasoaan paljon helpommin kuin nainen olemalla maskuliininen, mutta jos ja kun taso alkukarsinta tapahtuu kuviin perustuvassa valinnassa, ei muita hyviä ominaisuuksia (kuten kohteliaisuutta, rauhallisuutta ym. maskuliinisuutta uhkuvia ominaisuuksia) ole mahdollista esittää.

Oma teoriani on se, että tasovaihtelu numeroa suuremmaksi on kätevintä määritellä naisten aktuaalisen kiinnostuksen mukaan eikä vain ulkonäön perusteella. 9-10 miehiä naiset lähestyvät välillä oma-alotteisesti, vaikkakaan eivät yleensä ne naiset, joista mies itse on kiinnostunut. Tasoteoriahan kuvaa lukumäärää ja keskimääräisyyttä eikä sitä saako mies tai nainen juuri sen jota haluaa. 

Hetkinen, tästä näkökulmasta Tinderissä saadut naisten tykkäyksethän voivat kertoa siitä, että tämä ketjussa esillä ollut mies voisi jopa olla tasoa 9, mikäli hän saa naisilta paljon tykkäyksiä, mutta naiset eivät miellytä häntä. Se vastaisi livetilannetta missä miestä lähestytään, vaikkei tämä itse tee mitään eikä Tinderissä tykkää takaisin.

Se ei kuitenkaan muuta perustilannetta eli asiaa mistä naiset valittavat eli onhan se nyt perin ylimielistä, että mies valittaa, että hänestä on tykätty. Ei minunkaan mieheni ole koskaan valittanut, vaikka häntä lähestyvät baarissa humalaiset naiset ja varsin suorasukaisesti, vaikka nolona onkin. Työkaverin kohdalla tuo on kiusallisempaa, mutta jos on varta vasten deittipalvelussa, niin ei se kovin hyvätapaista todella ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan kestää, että nämä tasoteoteetikot tajuavat, että puolet siitä kympin arvosanasta muodostuu luonteen perusteella?

Ksipää on 5, vaikka olisi maailman komein mies.

Paljonko jää tällä kaavalla AP:n kasista jäljelle :D

Ja tuolla logiikalla lähes kaikki ketjuun vastanneista on kusipäitä, sinä mukaan lukien.

Tai siis sinun logiikallasi.

Sanoin vaan, että sillä ulkonäöllä ei tee mitään, jos luonne on täysi nolla. Tämä toimii myös toisinpäin. Sillä luonteella voi paikata niitä ulkonäön puutteita - kolmosesta tuleekin kasi. Ahdistaako sinua se jotenkin, että sisäisellä kauneudellakin on väliä parinmuodostuksessa, kun on kiire leimata lähes kaikki keskusteluun osallistuneet k-päiksi?

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ero johtuu torjunnasta ja sen aiheuttamasta katkeruudesta. Miehen oletetaan olevan se aktiivinen osapuoli ja sen takia moni mies on tullut torjutuksi kymmeniä kertoja. Naisilla vastaavia kokemuksia ei ole samassa määrin.

Millaisia kokemuksia luulette naisilla olevan? Naisetko ihan vaan odottelevat, että josko joku mies tulisi tekemään aloitteita, ilman mitään omaa kiinnostusta mihinkään päin? Eihän se niin mene. Naisillakin on kokemusta siitä, että ihastuu tai kiinnostuu, mutta se ei olekaan molemminpuolista. Tällainen aiheuttaa mielipahaa paljon enemmän kuin se, jos joku tuntematon random ei Tinderissä tykännytkään takaisin.

Itse tulin torjutuksi henkilön taholta, johon olin todella rakastunut, ja kesti useamman vuoden, että pääsin asiasta yli. Sen sijaan, jos menisin baarissa juttelemaan jollekin randomille, ja hän sanoisi ettei kiinnosta, pääsisin jopa epäkohteliaasta kommentista yli nukuttuani yön yli. Kohteliaasta torjunnasta pääsisin yli viidessä minuutissa, jos kohde oli tuollainen tuntematon henkilön baarissa, Tinderissä, tms.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Korkeatasoisia naisia ja miehiä lähestyvät kaikenlaiset miehet ja naiset. Heikkotasoisia vain heikkotasoiset ja keskiverroilla naisilla on jonkun verran korkeatasoisia tarjokkaita. Keskiverroilla miehillä viimeksimainittua ei tapahdu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin torjunnasta kärsivät. Ja se ilmenee palstallakin, katkeruutena ja taipumuksena nähdä miehet yhtenäisenä ryhmänä (aivan kuten miestenkin katkeruus). Paljon on samaa, onhan kyse yleisinhimillisistä psykologisista mekanismeista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan selvä juttu. Olen myös kasin mies, naamasta komea, pitkä ja ok kroppa ja tietysti siis muihin oman ikäisiini verraten. En huolisi naamastaan rumaa tai lihavaa naista. Pitää olla vähintään kivan näköinen, mutta tavallinen nainen riittää ja itsestään pitää olla huolehdittu siten ettei ole päästänyt itseään lihomaan ylipainoiseksi. En ymmärrä miksi joku seinästä revityn näköinen nainen kuvittelee saavansa minut.

Nuo ovat kohtuullisia vaatimuksia edellyttäen että kuvailet itseäsi totuudenmukaisesti (esimerkiksi jos olet alle 190 cm et ole pitkä), mutta tapasi puhua naisista kielii, ettet ole sitä mitä suurin osa naisista ulkonäöstä riippumatta mieheltä odottaa. 

Naiset eivät ikinä opi arvioimaan itseään samalla tavalla kuin miehet joutuvat nuoresta asti, joten se on kohtuuton vaatimus. Ehkä sekin on kohtuuton vaatimus, että kaltaisesi mies oppisi puhumaan naisista kunnioittavasti, koska puhe kertoo enemmän sinusta kuin ikinä itse osaat kuvitellakaan. Ainakin korkeatasoisille, hyvännäköisille ja fiksuille naisille. 

Roolini näissä keskusteluissa näköjään on yleensa ajatella sekä miehiä että naisia vastakarvaan. Kyllä minä myös näen mistä monilla kiikastaa ja mitä puutteita tasoteoriassa on.

Olen 185cm eli alle 190 reilusti. Yhtään pitempi en haluaisi ollakaan vaan pituus on juuri sopiva. Pidän itseäni pitkänä koska sellaisena minua kuvaillaan. Kriteerini, jotka liittyvät naisen ulkonäköön ovat varsin vaatimattomat mielestäni, koska en ole niin ulkonäkökeskeinen. Naisen ulkonäkö on tärkeä asia ihan siksi, että en esim viehäty lihavista naisista. Se on tosiasia ja vaikuttaa suoraan esimerkiksi siihen haluanko naista seksuaalisesti. Jos halua ei ole niin suhde on tuomittu epäonnistumaan. En ole mikään kilopoliisi, ihan tavallinen vartalo viehättää, kunhan ei ole ylipainoa. Henkiset ominaisuudet, luonne/persoona ja elämänarvot ovat paljon tärkeämpiä ja ne sitten rajaavat mahdolliset kumppaniehdokkaat todella kapealle sektorille.

Niin. Silloin, kun ei ole rakkautta eikä intohimoa niin tulee tärkeiksi ne seikat, että kroppa on sellainen, mistä yleensäottaen viehättyy. Sitten voi olla vielä niitä sellaisia, että pitää olla puhdas ja ehkä karvoituksen tietynlaiten. 

Kun taas oikeasti himoitsee jotain ihmistä niin sitten se ei ole niin nökönuukaa ja sänkyyn voi mennä vaikka hikisenäkin. 

Mutta tuolta etsitään seksiseuraa vailla isompaa tunnetta niin silloin homman pitää olla steriilimpää ja läski ei sitä monelle ole. 

Roskaa. Lihava ei paneta vaikka kuinka hänestä henkisesti tykkäisin. Naisen muodot kun on kateissa siellä rasvan alla niin ei vaan toimi.

Niin, kyse on sinun mieltymyksistä, ei yleisestä totuudesta.

Itse asiassa on tieteellisesti tutkittu että mies katsoo naisessa ja arvioi hänen viehättävyyttään vyötärö/lantiosuhteen perusteella. Tiimalasivartaloa pitää jokainen mies viehättävimpänä ja seksuaalisesti haluttavimpana, koska se indikoi parhaiten naisen hedelmällisyyttä ja kykyä tuottaa tervettä jälkikasvua. Tämä on meihin kovakoodattu ominaisuus ja sitä on vaikea muuttaa, vaikka kuinka kehopositiiviset yrittävät muokata mieltymyksiämme poliittisesti korrekteiksi, koska ylipainoisuus on nykyaikana meilläkin normi, ei poikkeus.

yt. Mies, 40v.

Päinvastoin, se riippuu kulttuurista. Yhteen aikaan obeeseja naisia jumaloitiin, ja heistä tehtiin patsaita.

Ystävällisin terveisin nainen, 40v.

Koska liian laihana loppuu kuukautiset, ja hedelmällinen nainen on terveen lihaisa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, tästä näkökulmasta Tinderissä saadut naisten tykkäyksethän voivat kertoa siitä, että tämä ketjussa esillä ollut mies voisi jopa olla tasoa 9, mikäli hän saa naisilta paljon tykkäyksiä, mutta naiset eivät miellytä häntä. Se vastaisi livetilannetta missä miestä lähestytään, vaikkei tämä itse tee mitään eikä Tinderissä tykkää takaisin.

Se ei kuitenkaan muuta perustilannetta eli asiaa mistä naiset valittavat eli onhan se nyt perin ylimielistä, että mies valittaa, että hänestä on tykätty. Ei minunkaan mieheni ole koskaan valittanut, vaikka häntä lähestyvät baarissa humalaiset naiset ja varsin suorasukaisesti, vaikka nolona onkin. Työkaverin kohdalla tuo on kiusallisempaa, mutta jos on varta vasten deittipalvelussa, niin ei se kovin hyvätapaista todella ole.

Tarkennus: riippuen siitä millä perusteella naiset on torjuttu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan kestää, että nämä tasoteoteetikot tajuavat, että puolet siitä kympin arvosanasta muodostuu luonteen perusteella?

Ksipää on 5, vaikka olisi maailman komein mies.

Paljonko jää tällä kaavalla AP:n kasista jäljelle :D

Ja tuolla logiikalla lähes kaikki ketjuun vastanneista on kusipäitä, sinä mukaan lukien.

Tai siis sinun logiikallasi.

Sanoin vaan, että sillä ulkonäöllä ei tee mitään, jos luonne on täysi nolla. Tämä toimii myös toisinpäin. Sillä luonteella voi paikata niitä ulkonäön puutteita - kolmosesta tuleekin kasi. Ahdistaako sinua se jotenkin, että sisäisellä kauneudellakin on väliä parinmuodostuksessa, kun on kiire leimata lähes kaikki keskusteluun osallistuneet k-päiksi?

Taitaa ahdistaa se, että yhtälö ei olekaan yksinkertaisina numeroina täysin omassa hallinnassa vaan siihen vaikuttaa lukematon määrä sekä tietoisia että tiedostamattomia ei puhtaalla logiikalla selitettävissä olevia tekijöitä ja kaikken suurimpana sattuma.

Mutta semmosta se elämä on, täynnä suuria kysymyksiä vailla vastauksia! Miksi juuri mulle kävi näin? Miksi toi on ton kanssa? Mistä maailmankaikkeus on tullut?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Korkeatasoisia naisia ja miehiä lähestyvät kaikenlaiset miehet ja naiset. Heikkotasoisia vain heikkotasoiset ja keskiverroilla naisilla on jonkun verran korkeatasoisia tarjokkaita. Keskiverroilla miehillä viimeksimainittua ei tapahdu.

Miten keskiverroilla voi olla korkeatasoisia tarjokkaita, jos kerran tarjokkaan taso määrää lähestyttävän tason? Hehän ovat silloin ihan korketasoisia itsekin.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Oikeassa elämässä Tinder on ihan käypä treffailualusta kuin mikä tahansa muukin nettitreffipalsta. Täällä aina haukutaan Tinderiä, mutta eihän ne, ketkä ovat löytäneet puolison sieltä, juurikaan käy täällä vauviksella. Se, että ei löydä kumppania mistään, ei ole Tinderin vika. Se vika löytyy ihmisestä itsestään.
T. Tinderistä kumppanin löytänyt

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on suunniteltu hyödyntämään FOMOa ja koukuttamaan ihmiset skrollaamaan sitä ikuisesti löytämättä ikinä syytä poistaa sovellusta (pysyvää suhdetta), koska sovellushan menettäisi tällöin asiakkaita.

Tämän tietäen miksi jaksatte hakata sen kanssa päätänne seinään ja jankuttaa loputtomiin että se toimii juuri niin kuin se on suunniteltu toimimaan?

Ihminen sitten taas on suunniteltu elävään vuorovaikutukseen elävien ihmisten kanssa. Siirtykää siihen.

Eilen oli pitkä ketju HS:n artikkelista, joka kertoi miten Tinder on nimenomaan kehitetty luomaan riippuvuutta. En ole etsinyt, löytyisikö vielä vai onko poistettu. Siinä oli paljon otteita maksumuurin takana olevasta artikkelista, joka kertoi kuinka sen ei ole tarkoituskaan auttaa löytämään kumppania vaan sitouttaa yhä vahvemmin maksullisiin palveluihin.

Minun on erittäin vaikea ymmärtää juuri tuota, että ihan itse valitaan käyttää palvelua, joka ei toimi, ja sitten valitetaan vastakkaiselle sukupuolelle siitä, ettei se toimi.

Eilisen jutussa minulle uutta tietoa oli, että Tinder kuitenkin pyrkii maksimoimaan osumien ja myös viestittelyn määrän.

Näin kipukohdaksi ei pitäisi muodostua sen, ettei osumia tai viestejä tule. Tietysti, jos kokee paremmuutta ja ylemmyyttä 99% käyttäjiä kohtaan, ei ole ihme, ettei osumia tule, kun kenestäkään ei voi tykätä.

99% arvioni perustuu siihen, että joku kirjoitti kasin naisen olevan jo niin kaunis, ettei Suomesta tahdo löytyä. Edelleen kiinnostaa kovasti kasin miehen kuvat ja bio :)

Gold versiolla ilmeisesti näkee minkä verran osumia tulee niiltä joita itse ei ole valinnut. Näin gold versiolla näkee paremmin tasonsa, jos haluaa. Tuskin kukaan jää ilman yhtään tykkäystä. Siinä tapauksessa keskiverto mies saa jonkun verran tykkäyksiä (katsoo sen goldilla), mutta he ovat kaukana klassisesta kauneusihanteista. Ysin mies taas saisi jonkun verran tykkäyksiä (goldista katsottuna), jotka ovat keskivertoja tai nättejä, kun taas kymppi saa niitä joita itse haluaa myös. Aivan kuten tosielämässäkin. Voisiko olla näin? Hahmottelen vain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten keskiverroilla voi olla korkeatasoisia tarjokkaita, jos kerran tarjokkaan taso määrää lähestyttävän tason? Hehän ovat silloin ihan korketasoisia itsekin.

Keskivertoa naista lähestyvät korkeatasoiset miehet irtoseksin toivossa. Naisen tasonhan määrittää se kenet hän saa sitoutettua parisuhteeseen, kun taas miehen tasoa kohottaa saatu irtoseksi, koska sen saaminen on vaikeaa.

• ylös 2
  • alas 16

Sivut