Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä saa naiset käyttäytymään tuolla tavalla?

• ylös 90
  • alas 496

Sivut

Kommentit (1412)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella olet kasin mies?

Ulkonäöllisesti tasoerot ovat huomattavan suuria.

• ylös 44
  • alas 315
Vierailija

Naisia kiinnostavat miehent ulkonäössä usein ihan eri asiat, kuin mitä miehet luulevat naisia kiinnostavan.

• ylös 785
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulet vaan itsestäsi liikoja. Tutkitusti miehet arvioi itsensä yläkanttiin, naiset taas ovat taipuvaisempia epävarmuuteen ja itsensä vähättelyyn.

Minä näytän kuvissa oikeasti hyvältä ja naiset jotka minusta tykkäilee ovat joko naamasta rumia tai sitten lihavia. Kyllä tasoero on suuri.

• ylös 69
  • alas 549
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostavat miehent ulkonäössä usein ihan eri asiat, kuin mitä miehet luulevat naisia kiinnostavan.

Juuri näin. 

• ylös 240
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerro pituutesi, painosi, ruumiinrakenteesi, ammattisi, tulotasosi, harrastuksesi jne. niin katsotaan mikä mielestäsi on numero kahdeksan. 

Otin kantaa vain ulkonäköön, en mihinkään muuhun. Ruumiinrakenteessa ei ole mitään vikaa.

• ylös 21
  • alas 198
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tasoon vaikuttaa muukin kuin ulkonäkö, erityisesti miehillä. Jos kerran numeroit ihmisiä ja itseäsi, niin numeroi sitten muiden asteikolla itsesi myös. Muut antavat numeron, et sinä itse.

• ylös 442
  • alas 6
Vierailija

1. Yliarvioit oman tasosi, kuten miehet ylipäänsä tekevätkin.
2. Tinder nyt vaan toimii noin, että naisille pyritään tarjoamaan suositumpia miehiä, koska tarjontaa on niin paljon.

• ylös 556
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet vaan itsestäsi liikoja. Tutkitusti miehet arvioi itsensä yläkanttiin, naiset taas ovat taipuvaisempia epävarmuuteen ja itsensä vähättelyyn.

Minä näytän kuvissa oikeasti hyvältä ja naiset jotka minusta tykkäilee ovat joko naamasta rumia tai sitten lihavia. Kyllä tasoero on suuri.

Lol 😂 jos näyttäisit, niin kyllä ne kauniit ja tasokkaat naiset sitten tykkäilisivät. Kyllä on suuret luulot.

Minun tasoiset naiset tykkäilee niitä kympin miehiä.

• ylös 31
  • alas 128
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla laittaa mitään julkisuuden henkilön kuvaa jota saattaisit muistuttaa niin me sitten sanotaan oletko 8.

En laita kenenkään kuvia tänne että ette ala pilkkaamaan ihmisiä.

• ylös 18
  • alas 141
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lol 😂 jos näyttäisit, niin kyllä ne kauniit ja tasokkaat naiset sitten tykkäilisivät. Kyllä on suuret luulot.

Epäilen että sinä tykkäilet kympin naisia tai yhdeksikköjä.

• ylös 272
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
olen nelosen mies mutta sain vaimokseni kympin naisen.....

Miesten hypergamia on totta!

• ylös 177
  • alas 16
Vierailija

Minä en todellakaan tykkää Tinderissä kaikista miehistä, jotka ”näyttävät hyvältä”.
Esim. tyyli ja teksti ei vaan nappaa, näen heti ettei ole minun tyylinen mies kyseessä.
Esim. selkeästi fuckboyn näköinen mies (tyyli, olemus) ja epärehellinen teksti joka kirjoitettu vain saannin varmistamiseksi (jotain mitä mies tietää olevan trendikästä nyt, ns. woke-juttuja esimerkiksi eikä yhtään aidosti kirjoitettu eikä sovi miehen ulkoiseen olemukseen), niin en todellakaan paina sydäntä.

Moni on ihan hyvännäköinen, mutta ei vaan kiinnostava.
Ja jos on yhtään fuckboyn oloinen tai joku päälleliimattu epäaito trendipelle yrittämässä vaikuttaa hyvältä naisten silmissä, niin hyi.

• ylös 469
  • alas 5
Vierailija

Mikä ongelma?

Käyt jyystämässä ja sitten kun alkaa himot hiipumaan, niin uutta vitosta ja kutosta alle.

Enemmän keskitason porukka siellä panee, kuin nämä 10 tason hihhulit, jotka nirppanokkaisena kävelee laput silmillä.

Ihmissuhteita ei kannata harrastaa oli sitten 5 tai 10, ovat täyttä paskaa. Kunhan himot saa tyydytettyä, se on win tilanne.

• ylös 54
  • alas 151
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerro pituutesi, painosi, ruumiinrakenteesi, ammattisi, tulotasosi, harrastuksesi jne. niin katsotaan mikä mielestäsi on numero kahdeksan. 

Otin kantaa vain ulkonäköön, en mihinkään muuhun. Ruumiinrakenteessa ei ole mitään vikaa.

No tässähän se syy tulikin. Naiset kiinittävät huomiota niihin muihinkin asioihin, silloin kun tykkäävät.

• ylös 205
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Epäilen, onko Tinderissä edes kympin miehiä

• ylös 254
  • alas 4
Vierailija

Yleensä ne ylipainoiset naiset kuvittelee että heillä on niin mukava luonne että voi iskeä kenet vaan

• ylös 76
  • alas 229
Vierailija

Nyt on kyllä pakko kysyä, että minkälaisia nyt tarkalleen ottaen nämä erinumeroiset naiset ovat?

Kun ainakaan itselleni termi "nelosen/seiskän/ysin nainen" ei vaan kerro oikeastaan mitään.

• ylös 302
  • alas 8

Sivut