Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

dominointi = daddy issues?

Vierailija
15.02.2015 |

Elikkäs, oon aina (olen siis nainen) rakastanut seksissä dominoitavaksi tulemista, enkä ole sitä sen kummemmin yrirtänyt analysoida. Nyt kuitenkin on lyhyen ajan sisällä korviin kantautunut ja jostain lehdestäkin luin, että tämä halu voi juontaa juurensa ongelmiin isäsuhteessa. Ja niitähän löytyy multa. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mites te muut kunnon dominointia rakastavat? Löytyykö isäsuhteen ongelmia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole välttämättä mitään merkitystä isäsuhteeseen. Se on aika normaalia jopa, että naiset pitävät enemmän dominoitavaksi tulemiseksi, kuin että he itse olisivat ohjat käsissä ja tätä tarkoitan siis sängyssä, en sen ulkopuolella.

Mutta kysymys sitten onkin, onko se, että pidät dominoitavana olemisesta sitä, että tykäät ettei sinun tarvitse tehdä mitään, vai sitä, että haluat tehdä, varsinkin kun sinua käsketään?

Aika monella nimittäin on tuo laiskan lahnan sairaus sängyssä, mikä piilotetaan "haluan, että minua dominoidaan" taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussssssssssssssa ei voi puhua suomea?! Lol

Vierailija
4/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina rakastanut seksissä sitä että mua alistetaan, mutta isäsuhteessa ei oo ongelmia. 

Vierailija
5/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama täällä. Pidän myös iteäni kymmenen vuotta vanhemmista miehistä. Olen kuin keittiöpsykologian oppikirjasta vedetty.

Vierailija
6/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole daddy issues. Muistan ensimmäisen kerran kiihottuneeni dominoinnista, kun jossakin piirretyssä sidottiin hahmoja köydellä puuhun. On myös sellainen teoria, että kehon reaktio ahdistavaan asiaan voi olla kiihottuminen ja ehkä se sitten jää päälle tiettyyn asiaan.

Vierailija
7/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla asian aiheutti turvattomuus lapsuudessa ja dominoiva mies tavallaan tarjosi sitä turvantunnetta. Toisaalta isähän on aika isossa roolissa naisen itsetunnon ja turvan takaamisessa. Minulla siis ei ole oikeastaan isää ollenkaan. Mielenkiintoista sinänsä kun pääsin asian ylitse niin koin että haluan itse dominoida. Enkä juurikaan välitä miehistäkään enää. 

Vierailija
8/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että kyseessä on vain aivojen rakenteesta johtuva juttu. 

Vierailija
9/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:36"]Ei sillä ole välttämättä mitään merkitystä isäsuhteeseen. Se on aika normaalia jopa, että naiset pitävät enemmän dominoitavaksi tulemiseksi, kuin että he itse olisivat ohjat käsissä ja tätä tarkoitan siis sängyssä, en sen ulkopuoleMuttaMutta kysymys sitten onkin, onko se, että pidät dominoitavana olemisesta sitä, että tykäät ettei sinun tarvitse tehdä mitään, vai sitä, että haluat tehdä, varsinkin kun sinua käsketään?

Aika monella nimittäin on tuo laiskan lahnan sairaus sängyssä, mikä piilotetaan "haluan, että minua dominoidaan" taakse.
[/quote]

En todellakaan ole laiska lahna :) kyse ei siis ole siitä. Pidän rajusta ja siitä, että käsketään
Ap

Vierailija
10/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:37"]Miksi vitussssssssssssssa ei voi puhua suomea?! Lol
[/quote]

Otsikosta piti saada lyhyt mutta osuva. Mikä siinä on niin kamalaa? :D

Vierailija
11/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:37"]Miksi vitussssssssssssssa ei voi puhua suomea?! Lol [/quote] Otsikosta piti saada lyhyt mutta osuva. Mikä siinä on niin kamalaa? :D

[/quote]