Kukukuinka hummalassha ootnyt
Kommentit (30)
Eipä yhdellä oluella nyt vielä kuuhun päästä.
Ei näin nätit tytöt juo alkoholia. Sun täytyy olla tosi ruma.
Nyt olen juonut kuusi tölkkiä suosikkioluttani.
Tarkoitus on siivota vaatekaappi. :D
Aloitin kunnianhimoisesti pari tuntia sitten. Vetelin hyllyjen sisältöä sängylle ja tsemppasin itseäni: Helppoa! Kunhan viikkailet vaatteet puhtaille hyllyille. :D
Juu. Ei okein lähtenyt. Vielä!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:32"]Nyt olen juonut kuusi tölkkiä suosikkioluttani.
Tarkoitus on siivota vaatekaappi. :D
Aloitin kunnianhimoisesti pari tuntia sitten. Vetelin hyllyjen sisältöä sängylle ja tsemppasin itseäni: Helppoa! Kunhan viikkailet vaatteet puhtaille hyllyille. :D
Juu. Ei okein lähtenyt. Vielä!
[/quote]
Tuo homma on niin hanurista! :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:08"]
Eipä yhdellä oluella nyt vielä kuuhun päästä.
[/quote]
Siintä ei tu lekuin kkusihätä
Vesiselvä. LA tänään ja pari viikkoa on tehnyt julmetusti mieli lasia valkkaria.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:23"]
[/quote]
Aahhahhhs No shun tätäytyy oll a toshi thyhmä. mo no mutta josh toishen mollamin saaa itsetuntosi ylös, käy sääliksih. hik. tyhhmä huoora
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:32"]
Nyt olen juonut kuusi tölkkiä suosikkioluttani. Tarkoitus on siivota vaatekaappi. :D Aloitin kunnianhimoisesti pari tuntia sitten. Vetelin hyllyjen sisältöä sängylle ja tsemppasin itseäni: Helppoa! Kunhan viikkailet vaatteet puhtaille hyllyille. :D Juu. Ei okein lähtenyt. Vielä!
[/quote]
Ottaah viell ä yksi olltu. olut. siis. KYlhä se h shiitä lähhhttee.
Joku täällä alapeukuttaa kaikki, jotka ei juo alkoholia. Ainoastaan raskaanaoleva sai häneltä yläpeukun.
En ole humalassa. Ei siitä nyt humalaan tule, jos ottaa yhden lasillisen viiniä ruokapaikassa ja pari lasillista verkkaisesti kotona.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:23"]
[/quote]
Aahhahhhs No shun tätäytyy oll a toshi thyhmä. mo no mutta josh toishen mollamin saaa itsetuntosi ylös, käy sääliksih. hik. tyhhmä huoora
[/quote]
Ei nätit tytöt jaa persettä.
Varmaaan ainoa rehellinen. Kohtuu kännissä ja juon varmasti lisää. Samalla vielä vihjailen ja varmasti vielä onnistuu kunhan tuo saa katsottua kiingin.
Panettaa ja olen m.
2 lasia punkkua mennyt ja olen niin ylipainoinen etten edes ole kovin humaltunut
Viinaa en oo ottanu, mutta kyllä kai tätä jonkinlaiseksi huumaukseksi voisi sanoa, otin tunti sitten 2 Panacodia ja vissyä.
Selvinpäin olen!