Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko herkkänahkainen kun loukkaannuin?

Vierailija
23.01.2015 |

Työpaikallani on eräs nuori ja urheilullinen mies. Hän on ollut aina ystävällinen ja mukava. Tänään ajattelin mennä hänen viereensä ruokatauolla. Minulla oli pyttipannua lautasellani kun taas hänellä oli kanelipuuroa. Yhtäkkiä mies rupesi kommentoimaan annostani: "liian paljon" "liian rasvaista" "liikaa suolaa" närkästyin siitä hieman ja kommentoin hänen annostaan kuinka siinä oli paljon sokeria johon hän möläytti "joo-o mutta minulla onkin varaa syödä tätä" loukkaannuin kommentista mutten näyttänyt sitä hänelle, eikä hän näyttänyt tajunneensa että sanoi törkeästi. Minulla on siis aika paljonkin ylipainoa mutta se ei mielestäni oikeuta tuollaisia kommentteja joltain puolitutulta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et. Sillä oli kai liian suuret luulot itsestään kun lähti toisen syömisiä kommentoimaan. Ei ole ok.

Vierailija
2/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka oli hän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monilla on ruokaan liittyviä pakko-oireita, muuten järkevän oloisillakin. Koita Ajatella, että hullu vaatii vähän suvaitsevaisuutta meiltä muilta. Mut älä mene sen viereen enää toiste...

Vierailija
4/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän urpo kommentti.

-Mies 29v-

Vierailija
5/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:31"]

Yllättävän paljon ihmiset kehtaakin arvostella toisten syömisiä, vielä siinä ihan vieressä. En oo koskaan ymmärtänyt tätä.

Just viime viikonloppuna olin kaverilla illanvietossa. Se surautti meille aterian jälkiruoaksi mangopirtelöt. Siinä kun juotiin, niin yksi illallisvieraista alkoi annoksesta kieltäydyttyään kovaan ääneen messuta, kuinka paljon sokeria ko. pirtelössä on, ja kuinka sokeri tutkimusten mukaan syövyttää aivot ja tekee ihmisen tyhmäksi.

Mä jatkoin pirtelöni nauttimista tuumien, että aika h*n monta tällaista saan juoda, ennen kuin oon puoliksikaan yhtä tyhmä kuin se saarnaajaidiootti.

[/quote]

Sanoitko tuon ääneen sille terveysmessuajalle? :D Entä mitä hän vastasi sinulle? 

Minä olisin kysynyt, missä sellainen tutkimus on tehty. En nimittäin ole koskaan kuullut, että sokeri syövyttäisi aivoja, vaikka monia muita haittavaikutuksia sillä väitetäänkin olevan. 

Vierailija
6/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä noin junttimaisesta sammakosta voi ja saa loukkaantua. Sun varmaan kannattaisi opetella näyttämään loukkaantumisesi. Toisaalta voit myös ajatella, että sammakot ovat aina sammakon suustaan päästäneen ongelma, ei sinun. 

Olen muuten ikihyviksi ihastunut lausahdukseen, jonka mukaan loukkaus kertoo enemmän sen suustaan päästäneestä ihmisestä kuin loukkauksen kohteesta. Kun tuon sisäistin, oma elämäni helpottui huomattavasti. Nahka kai paksunee iän lisääntyessä. :)

Vierailija
7/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökerö ja huonokäytöksinen tyyppi...Sinun ei tarvitse loukkaantua. Voi sääliä häntä.

Vierailija
8/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:17"]

Todella tökerö ja huonokäytöksinen tyyppi...Sinun ei tarvitse loukkaantua. Voi sääliä häntä.

[/quote]

Näinpä. Tuollainen idioottimaisuus on jo niin megaluokkaa, ettei kannata ottaa tyyppiä mitenkään vakavasti. Tyypin ajattelu on kuitenkin ihan jollain oudolla tasolla. Joku lapsi voisi kommentoida noin. Vastedes pidät tyyppiä vain vähän tyhmänä. Itse mokasi.

Vierailija
9/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:34"]En ole lihava, mutta minulla on luonnostaan isot rinnat. Nainen heitti vielä lopuksi, että "Ei voi olla isot rinnat, jos ei ole läski." Totesin, että sitten minä varmaankin olen läski, vaikka BMI on normaali. 
[/quote]

Minäkin olen törmännyt näihin "vain läskeillä on isot rinnat, laihoilla ei voi olla aidosti (luomut) isot rinnat, ei voi olla rintoja, jos ei ole läski!!1!"-ihmisiin :D Itselläni on 70E/F rinnat, ihan luomut ja omat kiitos geenien, ja olen saanut kuulla kuittailua miten ylimielinen paska olen, koska olen hankkinut silarit :D Muuten olen 163cm ja 50-52kg, mutta satunpa nyt vaan omaavan isot rinnat.

Minulla oli DD/E kuppi jo 16-vuotiaana, että ei kyllä ole silarit. Päin naamaakin on muutamat tulleet kuittailemaan tisseistäni, että joillain on pokkaa... Olen miettinyt, että tarjoan tissejäni puristeltavaksi, jos vielä tulee joku kuittailemaan, kun sitten pääsisi vittuilija ihan itse tunnustelemaan näitten olevan aidot.

Vierailija
10/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olipa törkeä!

Vierailija
11/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran yksi päivällisvieras kommentoi että voimme saada laittamastamme ruoasta sydäninfarktin ja kuolla siihen koska hänen setänsäkin oli kuollut ruokapöytään. Oli hieman vaikeaa jatkaa kommentin jälkeen erityisesti kun kommentin lausunut vieras jatkoi mättämistään aivan kuin ei olisi sanonut mitään.

Kaiken huipuksi kenelläkään meidän perheestä ei ole sydän- ja verisuonitauteja taikka diabetesta.

Vierailija
12/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut: jos sulla noin kovasti tekee mieli pyttipannua niin hae vaan sinäkin. Sietäisit saadakin vähän lihaa luittesi ympärille.

Vierailija
13/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh mikä ajattelematon pöllykkä. Kyllähän tuosta loukkaantuu, nimenomaan siitä että toinen ajattelee voivansa puhua noin epäkunnioittavasti lähimmäiselleen.

Vierailija
14/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran kahvilla pariskunta vieraana ja miespuolinen vierailija erehtyi kehumaan tekemääni kakkua. Silloin nainen kimpaantui ja sanoi, että "Meistä tulisi hirveitä läskejä jos söisimme tällaisia."

En ole lihava, mutta minulla on luonnostaan isot rinnat. Nainen heitti vielä lopuksi, että "Ei voi olla isot rinnat, jos ei ole läski." Totesin, että sitten minä varmaankin olen läski, vaikka BMI on normaali. 

Ei kutsuttu tätä pariskuntaa enää kylään ja ero heille tulikin. 

Vierailija
15/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:34"]Meillä oli kerran kahvilla pariskunta vieraana ja miespuolinen vierailija erehtyi kehumaan tekemääni kakkua. Silloin nainen kimpaantui ja sanoi, että "Meistä tulisi hirveitä läskejä jos söisimme tällaisia."

En ole lihava, mutta minulla on luonnostaan isot rinnat. Nainen heitti vielä lopuksi, että "Ei voi olla isot rinnat, jos ei ole läski." Totesin, että sitten minä varmaankin olen läski, vaikka BMI on normaali. 

Ei kutsuttu tätä pariskuntaa enää kylään ja ero heille tulikin. 
[/quote]

Uskomattomia moukkia. Vaikea edes kuvitella että tuollaisia juntteja on olemassa.

Vierailija
16/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset AP näyttänyt loukkaantumistasi ja puhunut asiaa halki? Sillähän tilanne olisi selvinnyt. Kyllä jotkut suomalaiset - tai ehkä kaikki - ovat sitten outoja. Ei sanota paikan päällä mitään, ja sitten netissä itketään.

Vierailija
17/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän usein monilta lähtee tollasia kommentteja. Itse sain kuulla vähän aikaa sitten sellaisen, että 15v vanhempi mies saa täditellä minua, koska hän on kunnossa toisin kuin minä :D

Vierailija
18/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei aina huomaa kuinka päästelevät sammakoita suustaan. Hävetti yhen työkaverin puolesta kun yhen lyhytkasvuisen kuullen oli huolissaan tyttärensä lapsen lyhyydesyä.

Vierailija
19/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon ihmiset kehtaakin arvostella toisten syömisiä, vielä siinä ihan vieressä. En oo koskaan ymmärtänyt tätä.

Just viime viikonloppuna olin kaverilla illanvietossa. Se surautti meille aterian jälkiruoaksi mangopirtelöt. Siinä kun juotiin, niin yksi illallisvieraista alkoi annoksesta kieltäydyttyään kovaan ääneen messuta, kuinka paljon sokeria ko. pirtelössä on, ja kuinka sokeri tutkimusten mukaan syövyttää aivot ja tekee ihmisen tyhmäksi.

Mä jatkoin pirtelöni nauttimista tuumien, että aika h*n monta tällaista saan juoda, ennen kuin oon puoliksikaan yhtä tyhmä kuin se saarnaajaidiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi